Hirdetés
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
Kraptor #47619 üzenetére
Persze biztos meg lehet oldani 1 rugóval is, de lehet, hogy kapkodva fejlesztettek és nem tesztelték le elvi síkon eléggé, hogy ez tuti megoldás-e...
Barrichello is mondta, hogy a 3. kanyarban úgy érezte, mintha eltűnt volna az autó hátulja, ott jöttek ki alkatrészek a kocsiból, aztán végig súrolta a földet az autó hátulja... és ugye nem egy alkatrész jött ki onnan, hanem több, és valszeg amivel Massa ütközött, az nem az 1. alkatrész volt, amit videókon jelölnek, mert ha jól megnézitek és ez már lett berakva itt is a fórumon, más alkatrész is kipotyogott ott! -
Kraptor
őstag
válasz
Kraptor #47426 üzenetére
Ez kimaradt:
Stefano Domenicali, a Ferrari csapatfőnöke bejelentette, hogy a brazil versenyző nem lesz ott a rajtrácson vasárnap, de a friss értesülések alapján egyre valószínűbb, hogy az idény hátralevő részét ki kell hagynia
Azért az elég durva, hogy mesterségesen lélegeztetik
-
-
Immy
őstag
válasz
Kraptor #41310 üzenetére
Olaszul egész jó minőségben:
http://peruniunz.altervista.org/rai2.html -
JJános
addikt
válasz
Kraptor #35280 üzenetére
Motion_Blurt kérdezd, vagy Hunnyt, vagy az okosabbakat. De lehet, hogy elég, ha visszaolvasol.
A motort úgy kapták, tehát a kasztni az amit igen jól eltaláltak. Diffuzor? Aerodinamika? Talplemez? Is-is-is. Nem vagyok szakértő. Azt gondolom, hogy a négy szélcsatornájukban volt erre lehetőségük, és a szabályok engedte kiskapukat is kihasználták.
-
hunnylander
őstag
válasz
Kraptor #24848 üzenetére
Ne almodjal mar, foleg ne ilyen szemetseget. Kimi meg mindig nyerni akar, es biztos, hogy nem mondott le a cimvedesrol teljesen.
Ilyenkor elfelejtitek a szokasos 'tavaly 17 pontos hatranyt dolgozott le' szoveget? Pedig most nincs is ennyivel lemaradva. Szerintem Kimi legnagyobb problemaja Massa, merthogy utban van, es raadasul nagyon.
Pl. a Ferrarinal van egy olyan szisztema, hogy a Q2-es leggyorsabb valaszthat eloszor benzintaktikat (Massa nyilatkozta korabban a brazil tevenek), es a masiknak idomulnia kell ehhez. Nos a Smedley-Massa paros rendre elhappolja az optimalis taktikat es Kimi a sajatjabol se hozza ki a maximumot, mert ahhoz is kellene egy kivalo repulokor es rajt, es neha 1-2 elozes, egy brutalis versenytempo es akkor meg Massa is verve volna, mint ahogy regebben lathattunk ilyeneket.
-
Oliverda
félisten
válasz
Kraptor #18258 üzenetére
Így másodjára megnézve elég nevetséges egy eset.
A körülmények áldozatai lettek mindhárman. A piros lámpát lehetőleg a fejük fölé 10 méterrel a levegőbe kellene rakni. Nem értem hogy ezen miért nem tudnak változtatni, vagy legalább a pilótafülkébe is kellene valami jelzés. Ez már a sokadik hasonló Montoya 2005ös esete óta.
Amúgy amikor Raikkonen teljesen megállt Hamilton már csak pár méterre volt tőle, fékezett de akkor már késő volt. Valószínűleg Raikkonen-t és Kubica-t figyelte a lámpa helyett.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
Kraptor #18153 üzenetére
Azért az más, mert neki kellet menni a megengedett max-al, és amikor a **************** beált volna Kubica mögé, akkor láthatta volna, hogy meg kell álni.
a ************************ pedig ugy ment ki, hogy már áltak elötte az autok, vagyis böven volt ideje megálni, mégsem tette.......
-
Gambit
őstag
válasz
Kraptor #15249 üzenetére
El akarják kerülni, hogy SC fázis alatt mindenki ezerrel berongyoljon tankolni. Ezért onnantól kezdve, hogy a pilóta visszajelzi, hogy megértette, hogy SC van, lassabban kell mennie. Így nem tud olyan qrva gyorsan bemenni a boxba, és ezzel kicsit értelmét is veszti azonnal berohanni.
Szerintem. -
laci666
senior tag
válasz
Kraptor #13277 üzenetére
Alonsot a gyorskörében feltartották a célegyenes előtti kanyarban. Alonso nyomta neki de még szélárnyéból se tudott elbánni Force India-Ferrari-val a célegyenesben( ez szégyen a rönyotól)
A célegyenes végén volt a balhé Alonsó be akart bújni a Fisichella vagy Sutil mellé nem láttam melyik volt,de nem fért el és jőtt a piruet ( 10-es skálán 8-at érdemelt ) -
Pá
addikt
-
manutdzoli
senior tag
válasz
Kraptor #3784 üzenetére
Az annyiban volt más hogy kimi elfékezte őket,és márnem jöhetett volna be gumiért,mert csak 1-2kör volt hátra.Sajna pont az utolsó körben tört el a felfüggesztés.
Itt meg egyszerűen elkoptak a gumik,és egyszer még ki kellett volna jönnie haminek,mint ahogy másnak is,csak ők későn tették.Ezt nagyon elszúrták a mekinél,mivan ha harmadik,akkor is szerez 6 pontot,kimi akkor már nem szólna bele a cím sorsába,alonsonak pedig 10pont lenne a hátránya.Így egész máshogy nézne ki a dolog,már csak 1pont kéne haminek brazíliában.Nyugodtabban várhatná az uccsó futamot.Mind1,megtörtént,nem lehet visszatekerni az időt,várjuk a brazil nagydíjat
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest