Új hozzászólás Aktív témák

  • FBLLMAG

    senior tag

    válasz Tamás9x #60621 üzenetére

    Nagyon szépen köszönöm az infót. Le is töltöttem. -10 °C esetében már csak 60 % kapacitás áll rendelkezésre. 60 °C esetében meg 1 hónap alatt merül annyit az akku, ami normális, 23 °C esetében 1 év alatt. (40% -ot, ha jól olvasom). A lámpát az autóban akkor veszed, vesszük elő, amikor probléma van. Pl kereket kell cserélni. Ezt 10 perc alatt is meg lehet csinálni, de a kollégámnak legalább 30 percet vesz igénybe. És akkor még a pakolást nemis számoltam. Igen -20 °C - 60 °C az üzemhőmérséklete. 55 °C, 60 °C felett meg maga a lámpa vesz vissza. 75 °C még rendben van az akkunak, a 130 °C -ot 10 percig bírja robbanás nélkül. Na most nyáron, ahol az árnyékban van 40 °C, a napon több, és az autóban még több. Mérd le 1x. Meglepő lesz. Szerintem minden Li-Ion cuccot utána ki fogsz szedni az autóból. Tudod, 1x elég, ha peches az ember. És itt jobb minőségű akkukat mutogatsz. Szerintem sokan vannak akik gyengébb minőségű akkukat használnak. A Samsung is tudna erről könyvet írni.

Új hozzászólás Aktív témák