Új hozzászólás Aktív témák

  • zelikocc

    senior tag

    válasz kl122 #40707 üzenetére

    Én itt a legtöbbször nagyon hamar kaptam választ.
    Ezelőtt sokszor előfordult olyan, hogy egy-egy bázisállomás kiesett és amikor ezt jeleztem ezen a felületen, akkor kb 5 perc múlva újra működött az egész nap nem működő bázisállomás és 10-15 perc múlva jött az e-mail hogy elhárították a problémát.

    Volt hogy komplex hálózati hibát észleltem amit itt jeleztem és hamar szakszerű segítséget kaptam, de persze meggyőzően kell írni, hogy ne nézzenek hülyének mint a legtöbb előfizetőt szokták leginkább a telefonos ügyfélszolgálaton.

    Amikor telefonos ügyfélszolgálatot hív valaki, akkor azért áll sorba, hogy helyette fogalmazza meg más a szöveget a hibához amit be akar jelenteni.
    Nem pontosabb és egyszerűbb ha közvetlenül te fogalmazod meg és kihagyod a folyamatból a felesleges telefonhívást és várakozást? Ahol aztán vagy leráznak vagy nem. Ők nem értenek a mobilhoz, nincsenek kellően felkészítve rá, így könnyen user error-t állapítanak meg a fejükben és akkor már egyből nem úgy fogalmazzák meg a szöveget amit továbbítanak. Ennyi.

    Ha a telefonos ugyfsz nem érti mit jelent ah hogy a VoWiFi egy hete folyamatosan vagy van vagy nincs akkor nem fogja továbbítani a problémát. Így pedig nem szereznek tudomást róla az illetékesek.
    Ha itt szövegesen leírod, akkor 90% hogy nagyon gyorsan eljut a mobilosokhoz akik ha hirtelen lusták is utánanézni, ha tobb bejelentés érkezik eltérő előfizetőktől akkor kapcsolni fognak hogy “jaaa ha többen is ezt írják, akkor lehet tényleg nálunk van probléma”

    De felőlem mindenki azt használ amit akar, de szerintem érdemi segítség a VoWiFi problémával kapcsolatban a telefonos ügyfélszolgálaton biztosan nem lesz.

    @domper2015: igen, vidéki korlátlan csomag 11 lej/hó de a többi csomagban is ennyibe kerül.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák