Új hozzászólás Aktív témák

  • rocket

    nagyúr

    válasz Szilitomi #5006 üzenetére

    Szerzodesben benne van pontosan melyik napig kell a szolgaltatast megkezdeni, mielott tovabb lepnel nezd meg pontosan valoban tulleptek-e mar.
    Ha igen irjal egy emailt nekik a kozponti cimukre (ugyfelszolgalat@digikabel.hu), ird le pontosan mi a helyzet es mi tortent amikor szemelyesen voltal bent, lehet kicsit ellustultak az ott dolgozok, igy talan van esely, hogy a kormukre nezzenek.
    Olvasd el az ÁSZF-t mik a lehetosegeid ilyenkor, jol emlekszem akkor ez hibas teljesitesnek felel meg es kotbert kotelesek fizetni ha az altaluk vallalt hataridoig nem inditjak el a szolgaltatast.

    Ilyen esetnel egyertelmuen priorizalni kellene a dolgokat, megha sok szerelo esetleg eppen a szabadsagat tolti az se mentseg a reszukrol, hogy ilyen semmitmondoan viselkedjenek.

    #5007:Az jo hir, akkor maguktol is rajottek, hogy ok hibaztak.
    Nem torlom amit irtam feljebb jol johet meg kesobb a tanacs masnak :)

    [ Szerkesztve ]

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák