Új hozzászólás Aktív témák

  • MarioAna

    senior tag

    válasz GhanBuri Ghan #69893 üzenetére

    tegyük hozzá, hogy az átlag CS:GO player az sem tudja, mi a 64vs128 tick közötti különbség. Nem, nem mi vagyunk az átlag és a célközönség, aki e-sportként követi és hobbi szinten azt űzi, hanem 14 éves véristván, aki anyu kártyáján veszi az kulcsot, amivel a 3 centes skint nyitja és nem érti, hogy mi ezzel a baj.

    MM-re bőven jó a 64 tick, a játékosok 8%-a van DMG szint felett, ebben is bőven van olyan mag aki boostolva lett és MM-en kívül sosem játszott, csak drop miatt néz major coverage-t. Ők a kisebbség, valve sosem fog 8%-ra drasztikus változtatás eszközölni (reddit, steam vagy egyéb community aktívan részt vevő gamerek, akik foglalkoznak kicsit a háttérével), amivel a casual playerek egy részét lehet, hogy kinyírnák (128-on jobban nő a skill-gap, nagyobb erőforrás igény, stb). Szimpla üzlet, nem hülyék ők :DDD .

    PUBG-ben is gond a tickrate/desync, de ha majd a 2M-$ tournament után elkezdenek sírni a pro csapatok, hogy ez még mindig nem e-sport ready, akkor lesz rá egy különböző platform (ugyanúgy, mint CS-ben).

Új hozzászólás Aktív témák