Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz Henry1990 #28810 üzenetére
Hang, meg a vezetesi elmeny nem lesz szempont ha 1000km eket mesz egyhuzamban palyan...az igy is ugy is faraszto, monoton. Tempomat legyen....az must have ilyen felhasznalasra!
Ha 30-40k km t mesz egy evben, jellemzöen autopalyan, akkor azert az üzemanyagot erdemes vegiggondolnod. Most kb 70-80 ft/l a különbseg a dizel javara Nemetorszagban. Ha 100km en csak 2 literrel fogyaszt kevesebbet (es autobahnon, ha kicsit nyomja is neki neha az ember, az nem csak 2 liter lesz szvsz), az eves szinten 300-600k huf körüli különbseg a dizel javara.
Persze ehhez kell nezni a szerviz arakat, azt nem tudom, hogy alakul az emlitett dizelnel....de a benzines sem lesz költseg mentes ennyi idösen es km-ekkel arra is mernek nagyobb összeggel fogadni.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Henry1990 #28810 üzenetére
Úgy értem, ha számít a 10 perces tankolás napi szinten...
Amit a dízel fogyasztásán megfogsz(kb. -2 liter 100-on), azt úgyis ott kell hagyni a szervizben. Kormolnak már így is elegen... De te veszed, úgyis neked kell dönteni.
Itt amúgy több a tapasztalat.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest