-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #74100 üzenetére
A fejlesztési célokat a projekt indítása előtt fixálják, a széria gyártás előtt 5 évvel, van amikor még többel. Onnantól kezdve nem igazán van nézelődés hogy mi lenne a jobb. A másik meg az hogy ugyan valóban van minden héten valami hír az új csodaakkuról, de azok egy része csak elméletben működik, a maradék meg laborban, bélyeg méretben, csilliókért. A megfizethető, tömeggyártható megoldások száma meglepően alacsony.
Egyél hozzá kenyeret!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #74101 üzenetére
Kb. van NMC meg LFP
Meg ki hogy tokozza be, prizmatikus cellába vagy épp hengeresbe.Amúgy érdemes megnézni, egy Model 3 2017-ben jött ki, nagy upgrade nem volt aksi fronton, picivel emelkedett de ennyi. 75-ről 82-re. Mindezt 7 év alatt.
-
aliali
csendes tag
válasz aliali #73955 üzenetére
Autó 40i x5
100 Auchan benzin eredmény :
783 km ment 80 liter fogyasztót. Kb 9.7L /100
Kevés Autó pálya volt.Sok város Budapest.
Úgy látom egy kicsit kevesebb fogyasztót mint 95 OMV , de nem érdekes.
Most 95 Auchan ment bele, nézem mit tudNem magyar bocsánat az esetleges írási hibáimért
-
Shadowbull
addikt
válasz kardkovacsi #74102 üzenetére
Ó, ettől sokkal komplexebb a dolog. Kismillió kémia lehetséges az NMCn velük is, rengeteg gyártástechnológiai megoldás, packaging, lehet sorolni.
Hogy a Tesla mit szerencsétlenkedik, az nem igazán mérvadó. Nézd meg az i3-at. Kijött 2013ban 22KWhval, 3 évvel később kapott egy 33KWhs akkut, 5 évvel később meg egy 42eset.
[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Shadowbull #74104 üzenetére
Tudom, lehet trükközni az NMC-vel miből mit teszel bele többet vagy kevesebbet, hogy mondjuk gyorsabban tölts de nincs olyan, hogy egyszer csak 2x akkora akkumulátor lesz ugyanannyi helyen.
i3-at nem hoznám ide, már rég volt amikor kijött az utolsó 120-as verzió belőle. Akkor még jobban fejlődött az akku technológia, de mostanra azért lelassult. i4. 3 éve gyártják, ugyanakkora aksival. Talán jövőre lesz upgrade. Biztos nem 125-re fog ugrani a 85-ről mint amikor az i3 esetén volt az első upgrade egyből laza 50%. -
Shadowbull
addikt
-
kardkovacsi
senior tag
Ha esetleg valakit érdekel, 4.39-es ISTA [link] regelni kell, meg reply-olni egy thanks-et és ott a torrent fájl.
-
kardkovacsi
senior tag
Nem tudom figyeltétek-e de elég sok autónál itthon alacsonyabbak a használt árak mint Németországban. Valaki panaszkodott a facebook csoportban, hogy sok villanyautónál is ez a helyzet vajon mi az átverés benne. Páran mondogatták az áfa csalást a kommentek között és akkor eszembe jutott van egy ismerősünk, aki szeret azért a zavarosban halászni, mesélte, hogy ő mindig így "áfa nélkül" hozza be az autókat, átfolyatják valami cseh cégen, majd hirtelen lekerül az áfa az autóról. Még panaszkodott is, hogy nem tudott olyan 330e-et venni amilyet akart mert egyes kereskedők nem hajlandóak ezeknek a kamu cégeknek eladni az autóikat, mert érdeklődhet náluk a helyi adóhátóság.
Szóval fasza, más csal te meg szív ha az itthon vásárolt autód akarod eladni használtan.
-
Rossi
addikt
válasz CharlieDrop #74093 üzenetére
Nem tudom, én VW Arteonnal megszokott tempókkal mentem be az elején kanyarokba az X3 M40i-vel, aztán párszor volt meglepi, hogy ez a kasztni itt ennyivel nem fog befordulni...
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
kardkovacsi
senior tag
Csalóka ám ez, mert úgy érzed mennyire stabil és a súly miatt mégis sokkal alacsonyabb a kanyar sebesség.
Horváth András tesztelt egy i5 M60-at és pont a videóban volt, hogy király a csillió száz lóerő, de az autó 2,5T és nem tud menni a kamerás autó után a kanyarokban ami valami Renault hot hatch volt fele annyi lóerővel. Egyszerűen elvitte a súly az autót. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #74110 üzenetére
Az X3 SUV, az Arteon egy kupésított limuzin, fasorban nincs a kettő abból szempontból, hol van a tömegközéppontjuk. Lehet akármilyen fasza az X3 futóműve, a súly és a magasság megeszi.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
tasiadam
veterán
-
Ummon
csendes tag
válasz herdsman12 #74112 üzenetére
Váltó olaj az engem is érdekelne, ott a kapcsolási érzetet jelentősen befolyásolja az olaj tényleges viszkozitása még akkor is, ha hivatalosan mindegyik 75W-80 kategória.
Diffinél szerintem bátrabban lehet választani neves gyártók 75W-90 olaját, ha hozza a gyártó olaj ajánló oldala is.
Én Fuchs-ot töltöttem a váltóba és a diffibe is. Elvileg a gyári váltó olaj hidegen folyósabb, mint a Fuchs. Télen érezhetően nehezebb kapcsolási érzet van vele, amíg be nem melegszik.
-
H.Ezredes
őstag
válasz herdsman12 #74112 üzenetére
Kézi váltónál és diffinél is gyárit vagy Motult, de a kéziváltóhoz a gyárit ajánlom. Ahogy Ummon is irta télen nehezebben kapcsolhatóak a fokozatok amíg el nem kezd melegedni az olaj. Így inkább a gyárit ajánlanám diffibe meg Motul
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
KAMELOT
titán
válasz kardkovacsi #74108 üzenetére
Erre most jöttél rá?!?!
Ezért a legjobb vásárolni szalonból használt kocsit, mert ott le tudsz mindent kérdezni.
Amikről te beszélsz
1. Törött volt és megcsinálták (alapból nagyon olcsón adják az ilyeneket)
2. ÁFA csalás
3. Elúszott az árvízben
Vigyázni ilyennel, mert hiába olcsó utána meg jön az, hogy kiürült a pénztárca és kocsid sincs.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
válasz KAMELOT #74120 üzenetére
Félreérted. Ez másról szól. Ez financiális, attól még az autó teljesen jó tud lenni. Sehonnan se tudod meg, hogy volt-e vele valami áfa csalás, nem lekérdezés függő.
Amit ki akartam emelni, hogy azért kerül itthon kevesebbe az autó mint kint mert csalnak vele. Nem azt rövidíti meg aki megveszi ezeket az autókat hanem azokat akik eladnák a sajátjukat, mert tele van a piac áfa csalt autókkal.
-
KAMELOT
titán
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok egy kis helpre lenne szükségem megint, mert most rendelnék be sokmindent a vashoz jövőhétre.
Alany E46 N42B18,
Az INPA 1db hibakódot dob vissza de azt rendszeresen X km után.
Az alábbi képen látható 13-as jelölésű szonda volt már cserélve pár éve úgy, hogy az kilőve mert akkor a hibakód is más volt...viszont az én autómon lévő 12-es jelölésű szonda az nincs rajta a rendszeren már mint helye nincs neki, mert nincs is ott a menet...amit nem is értek mert akár mennyi robbantott ábrát megnézek róla mindegyiken ott van a menet a szondának.
Az én esetemben lehet, hogy az ábrán lévő 3-as jelölésű szondát kellene cserélnem? [link]
-
KAMELOT
titán
-
FIREBLADE78
addikt
Opciósan megvehető a az aktív tempomat. 340k. Nincsen már havi vagy éves opció erre? Lehet nem tetszene. Sóher vagyok ennyiért venni látatlanban.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
KAMELOT
titán
-
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #74125 üzenetére
Nem tudom mit takar az aktív (nem adaptív?) tempomat, de nekem a ConnectedDrive store ír egy Driving Assistant Plus ingyenes tesztelési lehetőséget. Nem tudom kipróbálni, mert nekem benne van, de azzal talán ki tudod próbálni.
[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74125 üzenetére
Újonnan 250K ha kéred az autóba. Nincs olyan nagy felár.
Gondolom a radar benne van csak aktiválni kell. -
Rossi
addikt
TikTok-on népszerű BMW szerelő srác is csinált egy 8.000 km-t futott M4 Competition-ön osztómű és diffi olajcserét, és egy dolog, hogy ugyanazt az olajat írja elő a BMW, mint a mezei 30i, 40i, 50i modellekbe (korábban még valami "booster-es" olaj volt előírva jelentősen eltérő viszkozitással), de mindhárom leengedett olaj fekete volt a gyári zöld és világos "olaj" szín helyett.
"Thou shalt not make a machine in the likeness of a human mind."
-
Chris0321
addikt
válasz HELLAFLUSH #74123 üzenetére
Hello.
Lehet jobban jársz ha valamelyik Facebook e46 csoportban kérdezel rá erre a hibára, itt nem nagyon foglalkoznak ilyen régi autókkal. -
brumi1024
veterán
válasz FIREBLADE78 #74137 üzenetére
Applikacio -> BMW ConnectedDrive Store a jarmuadatok es a beallitasok alatt. Fooldal also harmada kb.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz FIREBLADE78 #74139 üzenetére
Ez a fránya fizika ilyen a sebesség növelés több mint négyzetes fogyasztás emelkedést okoz. Ez arra jó ha véletlenül bajba kerülsz és nincs a közelben töltő 100-al elég sokáig el lehet evickélni.
Szerencsére a Shell elég sok recharge töltőt rakott az országban, amihez jó a mi töltő kártyánk így ott tudsz tölteni. M3-ason is van több, sőt Debrecenbe egy 300-ast tettek, Nyíregyházán is alakul. Tudom te nagyon jársz arra, de az a része eléggé gáz töltők tekintetében az országnak így sokat javult a helyzet. Mondjuk a Lurdy háznál lévő Shell benzinkúton is van egy HPC-jük, az neked ideális. -
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #74139 üzenetére
Beálsz kamion mögé adaptív tempomattal akkor még kevesebb lesz.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Chrys_
addikt
válasz HELLAFLUSH #74123 üzenetére
"Az alábbi képen látható 13-as jelölésű szonda volt már cserélve pár éve úgy, hogy az kilőve"
Pedig a "h. Kat" az a lambdaszonda a katalizátor után (hinter dem Katalysator).
-
nagyúr
válasz Chris0321 #74136 üzenetére
Ez nem foglalkozás kérdése, ha nekem G30 van miért tudjak mondani okosat egy E46-ra? Döntően azért nincs válasz az ilyen kérdésekre, mert nem tudjuk rá a választ, nem ismerjük annyira a típust.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #74144 üzenetére
Sietsz valahova, hogy annyival kell menned?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
KAMELOT
titán
válasz FIREBLADE78 #74146 üzenetére
Tudod, hogy van?!
Aki siet, az már elkésettV1200 - 18CORE - SUPRIMX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen