-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #63700 üzenetére
Azt gondolom tudod, hogy a régi 740e (326 Le) meg az 530e hajtáslánca csavarra megegyezik. Egyedül valami vezérlő modul (DME) szoftverében van különbség.
Még anno Maszival beszélgettünk erről az indexes G30 fórumban.
[link]Ha már mappolnék akkor én ezt tenném mivel ez teljesen gyári. Más kérdés, hogy a 6 év 100e km hajtáslánc garancia ebben az esetben is ugrik.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63701 üzenetére
Áhá... Akkor ezt csak akkor, ha minden gari lejárt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63704 üzenetére
Ez 2017-es, első szériás, kicsi akkuval, 30km-es hatótávval.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #63700 üzenetére
Én már rég túl vagyok ezen... Még meg sem volt az autó amikor már eljátszottam ennek a gondolatával - az autós topikban beszéltünk is erről. Nem volt nehéz kiszámolni, h szoftveresen milyen tuningpotenciál van ezekben az autókban. De engem is felvilágosítottak, h bármint állítanak a "chiptuningos" cégek, a garinak egyértelműen búcsút inthetek ha hagyom, h hozzányúljanak. Nem tudom az okát, de az enyém egy kicsivel jobban húzható mint a tiéd: 380 lóerőig állítólag full biztonságosan, de van fent a YT-on olyan videó is amiben 470-ig is elmennek vele. Egyébként már nem kell ezen agyalnom (nem mintha...), mert tegnap lefoglalózták az autót.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz bulikavagyok #63706 üzenetére
Na zajlik az élet, mi lesz az új? 4-es vagy valami más?
Nem tudom igazából akarok-e húzást, a 6 sec is durva itt városban...
Egy nagyobb akku jobban kéne[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
whitezo88
nagyúr
Ha jól látom, ezúttal egy F30 kapott lángra (vagy 4-es?) [link]
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #63707 üzenetére
Nekem sincs különösebb bajom a teljesítménnyel, csak kicsit elgondolkodtatott az, h milyen könnyen (és olcsón) mekkora teljesítménynövekedést lehet elérni ezeknél az autóknál. És ezáltal milyen dimenziókba kerül az autó. 380 LE már tényleg mindenre elég egy ekkora autóban.
Mi lesz most? Már jó ideje keresem az utódot, 99%, h kabriót veszek. A (benzines) négyes árak nagyon durván el vannak szállva, így az esélytelen kb, talán egy Z4 összejöhet. Abból viszont eléggé szűk a kínálat, szval lehet, h megint kintről kéne hoznom egyet. Ahhoz viszont nagyon nem lenne kedvem...
whitezo88: F30 szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63710 üzenetére
Nekem egy klasszik hybrid mód is hiányzik belőle
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nem tudom lehet csak rosszul gondolkozom, valóban amikor lemerül akkor még egy ideig hol így hol úgy megy, de egy idő után teljesen leeszi az akkut és szinte csak benzinnel megy. Mondjuk nem megyek annyit áram nélkül városban hogy rendesen kiteszteljem, illetve bulika szerint ha battery control módban megyek 100%-ra töltve és 100% a megtartás, akkor is hybridezni fog. 1x próbáltam de nem lettem meggyőzve, lehet megint tesztelni kéne...
Mondom lehet velem van a baj és mást képzelek oda mint amit valójában kéne.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63709 üzenetére
Ezek az e verziók mind nagyon jó tuning alapok. Egyrészt a motorjukban is van még kraft rendesen amit ki lehet hozni belőlük, másrészt meg anno, gondolom azért, hogy a többi 330-nál ne legyenek erősebbek a rendszer teljesítmény (ICE+villany) le van korlátozva. Ott a váltó amiből egy fajta van és 750 NM bír ki közben meg 400 NM a max jelenleg. Szóval van hely hova pumpálni őket.
Én is nézegettem, de kicowboykodtam én már magam fiatal koromban. Még szerencse, hogy akkoriban nem volt minden autóban meg kézben kamera tuti állandóan yardon lett volna jelenésem.
Azok a szép idők amikor bemondtad, hogy valami rokon vezette az autót és el is volt intézve. -
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #63714 üzenetére
Igen, van egy default aksi fogyasztó hajlama. Azt vettem észre ha elindulok Ürömről és fel az autópályára akkor azért mire leérek az M3 végére már lemegy 9%-ra az akkumulátor, bármi legyen. De ez szerintem természetes. Minden gyorsításnál használ valamennyi áramot az általában több mint amennyit visszatölt fékezés közben.
Amúgy ezekkel mindenkinek az a baja, hogy kicsi az akkumulátoruk. Az első generáció azért tényleg első generáció volt G szériában legalább már gondoltak rá és csináltak helyet az akkumulátornak az ülések alatt. F-nél meg csak bevágták az aksit a csomagtartóba és kész.
Én kicsit morcos is voltam, mert az utolsó autók egyikét vettem meg, ami demó autó is volt. 2018 decemberében vettem át. Utána vettem meg, hogy kijött a G20 és nem jött ki a hibrid (még dátum se volt csak majd valamikor). Autó meg nagyon kellett mert az aktuális bármikor széteshetett Meg ugye mindenki azt mondta, hogy hejj, de az újon majd nem lehet alkudni.
Aztán júniusban kijött az új, majdnem 2x akkora nettó akkumulátorral (5,7 vs 10,8) és brutál kedvezményekkel, még a Bécsi úton is ott figyelt a 330e hirdetés. FB Ismerős vett is egyet azonnal, kapott valami 18% kedvezményt. Akkor azért morcos voltam pár hétig.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63716 üzenetére
Hát megértem a morcosságot, én is sajnálom, hogy a tavalyelőtt vezetett 530e bár még nem a faceliftelt verzió volt, de már az okosabb belsővel, frissebb fedélzeti rendszeres volt, amit meg vettünk az ugye az első gen, első verzió, nem az újabb.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
Csak úgy kíváncsiságból, lehet úgy rendelni az autót, hogy téli gumival kéred a nyári helyet?
-
nagyúr
válasz kardkovacsi #63718 üzenetére
Nekem a Fordnál azt mondták hogy nem, illetve az adott évszaknak megfelelővel jön. Többnyire nyárival.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
kardkovacsi
senior tag
válasz Tsebacsi #63717 üzenetére
Amúgy az ebay van jó pár komplett akkumulátor, a nagyobb verzióból.
Pl ez [link] Csak kár, hogy nem itt van 730e forint, szerintem egy 100-150e-ért valószínűleg kicserélnék és mindjárt lenne nagyobb akkumulátor. 900e-ből tuti megállna és Maszi szerintem simán fel is tudná programozni. Még azt is elképzelem, hogy az ő 530e-je már ilyen upgradelt verzió. Egyszer kérdeztem tőle, három mondatban el is mondta, hogy új aksi pár modul (ez elvileg ott van a dobozban) meg programozás és "kész is".[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz kardkovacsi #63720 üzenetére
vajon i3 akkukat bele lehetne varázsolni?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #63721 üzenetére
1,7x1m körül van, szóval a méret miatt se, illetve kevesen vállalnak cserét, azt is nagyon magas áron. Talán majd idővel ebből is lesz retrofit, ott indul meg igazán a kánaán.
-
cOxeR
Ármester
válasz CharlieDrop #63723 üzenetére
Végül is jogos, olvastam egy részletes cikket róla, de már régebben.
Az mondjuk vicces kis masina. -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #63724 üzenetére
Azért ha I3 piacot figyeled, kb itthon csak fusi akkucsere volt az a pár db… több gyakorlata van pár helynek mint a bmw szerviznek, nem mellesleg senki nem fizeti ki azt az összeget.
Ebbe ne menjünk bele, mert megint a múltkori vita közepén leszünk… a miért gyulladt ki és égett porrá ennyi Diesel BMW, aztán ezek mikor kerülnek kártérítésre kört meg se kezdtük. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #63715 üzenetére
Én azon csodálkozom, h a G20-ból nem hoztak ki egy (M)340e verziót. Piacképes lenne szerintem.
Fiatalabb koromban én is "vadabbul" vezettem, de mostanra nagyon nyugis lettem. Néha ha olyanom van felmegyek a Bükkbe egy gyors körre, illetve szimulátorozok egyet a Nordschleifén. -
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63727 üzenetére
Nem tudom az M340i mellett labdába tudna-e rúgni. Azért csak nehezebb 150-200 kilóval.
Ellenkező irányba mentek, 320e-t csináltak, de itthon nem lehet kapni. Németeknél van egy csavarra a 330e-vel megegyező verzió, csak 6500 euróval olcsóbb mint a 330e. -
nagyúr
válasz kardkovacsi #63729 üzenetére
Nem feltétlenül az M340i alternatívája lenne, igazából nem is kéne, h M Performance modell legyen. Jaja, hallottam a 320e-ről, kicsit megmosolyogtató.
-
kardkovacsi
senior tag
válasz bulikavagyok #63731 üzenetére
Gondolom valami német támogatásra lőtték be ezt az árat. Attól függetlenül nem lesz az rossz tuning alap 5-6 évesen
-
vedini
őstag
válasz KAMELOT #63733 üzenetére
Jo is az a kámpetisön 😂
Ma kirandulos nap volt, szepen cruisol-gatva haladtunk mindandig mig egy c7 rs6 oda nem koszont mellenk, nyomattunk egy 70-130-at hat lehagyott, orrhosszal
Meg uton el is melaztam, kovetkezo olajcserenel kellene map frissites stage 1 plusz 60le.
A mondom azzal meg is lenne, erre hazajottem megneztem az rs6 specifikaciot, haaat, szerintem csak nem nyomta neki annyira, brutal eros auto...ezt lenne jo tudni, mit tartalmaz ez a stage 2:
[link]dragy szerint 100-200 mig igy is 9.8 rs6 meg 8.6
workworkwork...
-
H.Ezredes
őstag
válasz vedini #63734 üzenetére
Jó lenne azért a mérésnél azt is látni a slope milyen. Ott még nagy eltérés tud lenni időben ha épp ugye lejtőn / emelkedőn megy. 1-3 tized ide oda simán lehet. Stage 2-nél mindenféleképpen kell a downpipe... Ha fizikálisan nem akarod az autót módosítani akkor sima Stage1
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
vedini
őstag
-
urban racer
senior tag
Kész a kasznimunka. Végül 2 küszöb, 2 hátsó sárvédőív, pótkeréktartó, taposó anyósajtó alja, első lökő lett cserélve/javítva, a Csomagtérajtó gyakorlatilag ujjá lett építve. Fényezés után kapott üreg+alvázvédelmet
Tegnap elkezdtem az összeszerelést, remélem jövő héten már vihetem futóműveshez.
Tréleres kép nincs rendes, szakadt a havaseső
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Puma K
veterán
válasz urban racer #63741 üzenetére
Lehet tudni, hogy melyik volt az a lakatos és fényező műhely ahová beadtad az autót?
Az előző héten kaptam vissza az autómat, mert 306 ezer km-rel a motorban fel kellett újítani a ketyegőjét. Hengerfej síkolás, hengerek gyűrűzése, dual vanos felújítás, vezérlés csere, nem kevés cső és a többi amit ilyenkor kell cserélni és szükséges volt.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz urban racer #63743 üzenetére
Nekem ide Budapestre nem az igazi a dízel
Veszprém? Az nincs a szomszédban. Reménykedtem, hogy budapesti vagy te is Akkor viszont tárgytalan
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
urban racer
senior tag
válasz Puma K #63744 üzenetére
Ugyanmár, 110 km, Budapesten belül is el lehet mászkálni egy nap 80-at-nekem legalábbis szokott sikerülni
Ha nem találsz, szólj nyugodtan, ha "lábatlan" a kocsid, akkor le tudom hozni tréleren
A fenti képen mind a 3 autó M57- a szürke javításra van, nem az enyém[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
Puma K
veterán
válasz urban racer #63745 üzenetére
Előző hét pénteken 16 óra körül már nálam volt az autó és szombat hajnali 2-ig 128 km-t beleraktam
Nekem Budapesten belüli napi szintű mozgásra nem jó a dízel.
Köszönöm a lehetőséget! Észben tartom!
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
CharlieDrop
veterán
válasz urban racer #63745 üzenetére
Amúgy mennyire volt fájdalmas? Az F20-on van egy pár karc, meg benyomódás (női autó ), a javítására kaptam egy 300 ezres ajánlatot, azért azon még agyalok ( ) .
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
válasz urban racer #63745 üzenetére
Reggel a kis városomban leautózok neked 80-at. Pesten belül 150-200km normális. 1x egy ájszaka cruiseroztam. 3x körbementem BP-et. Jó kis béjemvével.
kardkovacsi: Ahogy látod nincs feliratkozója, tehát nem pénzért nyomja. Hobbi ez neki. Majd beléjön.
CharlieDrop: Van benne pár hiba, de a csaj hibátlan.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #63749 üzenetére
Ezért nem való semmire az elektromos autó. Én sokat megyek havi 2 ezret, de nekem se adja ki Bp-en a bemegyek és 200km-t megyek csak úgy dolog, pedig ha dolgom van peremkerületről megyek és az km-ben is több.
Új hozzászólás Aktív témák
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs