- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mikrotik routerek
- Hálózati / IP kamera
- Olajkereskedelem dollár helyett CBDC-ben?
- Microsoft Excel topic
- Facebook és Messenger
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok, Keresgéltem a topicban de nem nagyon találtam bővebb infót, esetleg akinek volt/van, e46 M52TUB25 motorokról mi a vélemény? Mire érdemes fokozottan figyelni vásárlásnál?
-
CharlieDrop
veterán
válasz Don.Corleone #60501 üzenetére
Nekem e36-ban volt ilyen motorom. Szerettem. Ugye ez még facelift előtti motor, tehát több, mint 20 éves autóról beszélünk.
Motornál az olajfogyásra kell figyelni, más nagyon baja nem szokott lenni, talán a VANOS elfárad egy idő után.
Az ilyen idős e46 legnagyobb ellenfele a rozsda, azt nézd meg, pláne a futóműnél, emelési pontoknál.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
chess001
aktív tag
válasz CharlieDrop #60502 üzenetére
Én úgy tudom, hogy M52TUB25 nem volt e36-ban, hanem a M52B25, ez már a 'faceliftes' motor, duplavanos, 4 lambda, már szinte M54 stb...
De m52-m54 alapvetően jó motorok, csak karban kell(ett) őket tartani.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
kisbago
aktív tag
Sziasztok! Olyanban kérnek segítséget hogy járt e már úgy valaki hogy le lett cserélve a szelepfedél tömítés mert minimálisan engedte az olajat, és hiába van lecserélve most is engedi!
Az alany egy e90 ven N46b20ba
Mi lehet a baj? -
cOxeR
Ármester
Egy kis Z4 statisztika Istria körre (Rovinj), 1900 km, 9,6l átlagot mentem, ebből pálya volt 1200 km, a többi mind kis kanyargós dimbes/dombos útszakasz. 76 km/h átlag, meglepően sok is lett, ahhoz mérten, hogy azért most a határon 20-30 perc araszolás van oda-vissza.
Zágráb körül is szokás szerint dugó oda-vissza, a remek mai visszafelé nullasról, 9km 32 perc meg inkább nem is mondok semmit.
100-as benzin nehéz feladat volt, de szerencsére egy megfelelő kutat találtam lent, igaz 580 Ft volt literje.
Autópályák sok helyen borzalmas állapotúak, legalább is az én futóművemhez, itthon a Kanizsa-Siófok között olyan ugratók vannak, hogy 130-al is szinte átrepültem rajtuk… HR-be meg szimplán a kanyarokban a diletációk szarok, meg nagyon recés a burkolat, mondjuk legalább tapadsz, csak zajos rajta menni.
Egy eldugottabb helyen “akadtam” fel az ültetés miatt, túl hirtelen volt az út meredeksége, kiraktam asszonyt és nagy nehezen átküzdöttem magam oldalazva, az necces volt.
Gyerekek integettek szokás szerint sok helyen, bár volt falu, ahol az öregek is, szerintem nem járt aznap rajtunk kívül ott senki.
Ez nagyon jó szakasz volt, totál versenypálya érzés, vélhetően használják elzárva is, mert temérdek teljes íves használatú féktáv volt az összes kanyarban.
Legjobban ezek az utak jöttek be, sokadrangú erdei aszfaltok, sehol senki, turista egy se, néha egy-egy helyi eltévedt fazon, mondjuk ez nem a tempóról szólt.
Többnyire normálisan közlekednek, figyelnek, kimennek, elengednek ha kell, nem tolakodnak. Sajna a hazai versenyzőkről ez nem elmondható, 120-130-al a belsőben, torlódást okozva, nem jobbra tartva, de mégse előzött senki jobbról, pedig több ilyen balfék is volt.
Spanyolok mentek furán, lehúzódtak de csak ha beálltál közelre, amúgy biztos nem ment volna ki egyik se a szélsőbe.
Legcombosabb talán 911 Turbo S volt, azzal nagyon nem bírtam, igaz csak Zágráb körül csatlakozott egy rövid szakaszra majd kiment, kanyarban is eszement amit bevállalt, mondjuk be is tapadt hozzá látványosan.
Svajci GLE suv-ok-al jöttem bő 200 km-es távon, eszement tempót tolnak - nem igazán szívbajosak (53 meg 63 is volt), 2-es számmal kezdődő tempomattal simán mennek, hosszabb 60-80km-es szakaszokon, de azért kanyarokban az a hatalmas súly nagy hátrány, meg vélhetően családdal is voltak.
Autó tekintetében rendszerint semmi gond, jött ment, csak tankolni kellett, utolsó nap valami macska azért csak szunyókált a szövettetőn, szerencse a szösztelenítő henger régóta széria kellék a kocsiban. -
Highend55
tag
Itthon van par Porsche ami jobban szalad a kelletenel
[link] -
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #60512 üzenetére
Melyik útra? Mert amint látod beton volt a legeldugottabb részeken is. Az, hogy nem tudnak autópályát építeni, mert hullámos, az megint egy másik dolog.
Naponta 80-100 km-t se mentem ez bőven hatótávon belül volt, azt is 20-30 km-es részekben, miért állna meg? Van baj nálad is… de tessék, csak a gyorstöltők így néznek ki a régióban, a pálya végig van szórva.
Sima type2 meg szinte a legkisebb faluban is volt, volt ahol a főterén parkolóval együtt. Elektromos bringa töltő pont is számtalan volt.
-
Gsx-rr
veterán
Nekem meg ez unalmas hogy próbálod győzködni az embereket te is ,elvakult elektromos autós módon hogy I3 mindenre jó.
Egy túlárazott kompromisszumos autó.
Mondom úgy,hogy volt és lehet lesz is még, bár amilyen elavult technika inkább valami modernebb villanyos lenne a nyerő.
A gyorstöltőket meg hagyjuk akkor az ember már jobban jár egy dízel autóval tényleg.
Type 2-es töltővel meg 1 óra alatt 50 kilométeres hatótav mazochistáknak ajánlott![ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #60516 üzenetére
Érdemben megint nem tettél semmit se hozzá, csak jelzem, megint csak puffogtatsz meg élcelődsz, mikor nem volt téma az I3, feleslegesen feszültséget generálsz. Picit gondolkozz már el ezen, ennél értelmesebbnek gondoltalak.
Nekem bevált, sokaknak bevált, Neked nem, vegyél mást lapozz tovább, én arra és akkor használom amire való. -
FIREBLADE78
addikt
Adriázgattok,én meg gazdagítom a balatoniakat
Egyre jobban bejön ez a balcsi. Nem is értem,miért nem északi részre jöttünk régen. Sokkal szebb,mint dél. Árak,mintha otthon lennék.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #60521 üzenetére
Északi és Dél part olyan mint Buda és Pest
Csak én jobban szeretem a lassan mélyülő vizet meg a keményebb talajt, az északin nagyon ritka az a strandrész, ahol jó a talaj, nem mélyül azonnal 1-2 métert 20 cm után, stb Embere válogatja.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
negro
őstag
Jo kis kepek. Szep kornyek. Voltam vagy 10x hr-ben de inkabb delebre (7 eve ugyan mar nem, vicc) akkor se egy helyen maradva de en pl. tervezem, h 1x montenegroig le megyek. Nem veletlenul. Ez olyan mint eszak es del olasz. Ott csak az eszaki reszen voltam de nem a hegyekben es nekem az pl "csalodas" volt. Persze nyilvan rengeteg szep resz volt de HR-hez kepest, akar a tenger minosege nem adta. Azt mondjak az igazi olaszorszag is delen van meg. Jo pelda, h autos legyen mar a tema, h 1 ferrari-t (599 volt talan) lattam azt is Velenceben a parkolo hazban az is francia rendszamos volt. Aki ilyen "piedone" valosagra vagyik delre kell menni.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
nagyúr
-
Gsx-rr
veterán
válasz FIREBLADE78 #60521 üzenetére
Azert erdemes egyszer korbebiciklizni, es akkor latja az ember,hogy a deli parton is vannak nagyon szep helyek.
En 25 eve ki sem mozdultam a Siofok-Zamardi teruletrol, 3 napja elindultam a masik iranyba, egeszen a Balaton keleti vegeig.
Most az az esti program jarom az utcakat es nezem az ingatlanokat, rengeteg az elhagyatott 40-50 eves nyaralo, olyan mint egy idoutazas. -
closer
csendes tag
Sziasztok!
Az F20 (1-es, 2012-től) széria benzines változatairól mit érdemes tudni? Van-e olyan, amit mindenképp kerülni kell a 114i-116i-118i triumvirátusból? Van-e zsebbenyúlós hibájuk?
A Mercedes W176-hoz képest (saját topikjában nem hoz találatot a kereső, ezért is kérdezem itt) milyen a fenntartása/vezetési élménye?
A W176 kívül-belül jobban tetszik, de amíg az F20 7k EUR környékéről indul (2012-), addig a W176 inkább 10k (2013-), mindkét esetben benzinesre szűrve AutoScout24-en.Összességében meg lehet ezeket az autókat közelíteni racionálisan, vagy felejtsem el, és jobban járok egy Mazda 3-mal (hozzáteszem a 2013 körüli Mazdák kb. F20 árban vannak). A cél az lenne, hogy épeszű keretek között fenntartható autót találjak, de legyen benne élményfaktor, és szeressek ránézni.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz CharlieDrop #60502 üzenetére
Igen, a rozsdával sajnos tisztában vagyok, azt szeretném (lehetőleg) elkerülni. Vagy jó motor vagy jó kaszni, előbbi mellett tettem le a voksom.
Az olajfogyasztást említették már cimborák, bár egy próba út során ezt nehéz lenne kiszűrni. Vanosról viszont nincs tapasztalatom, mennyire költséges mulatság annak javítása? ja és köszi szépen az infókat. -
cOxeR
Ármester
válasz closer #60535 üzenetére
Amit érdemes tudni, az élményfaktor, ott kezdődik, hogy nem ilyen motorral keresel autót.
Én biztosan nem mennék, BMW esetén B48-as alá (20, vagy 25i), Mercinél szintén a 2 liter turbó M270DE20-at keresnék.
A kérdés mi az élmény faktor Neked.
Ezek viszont már más árban is vannak.
Mazda nagyobb szerintem méretben, van ismerősöm aki csak arra esküszik, a második 3-ast veszi. -
zsolt008
tag
sziasztok,
még mindig keresek megbízható, korrekt szerelőt, Ezredessel nem sikerül beszélnem (írtam már neki).
köszi
-
closer
csendes tag
válasz CharlieDrop #60542 üzenetére
Saját megfogalmazásban az, ha évente - a kötelező dolgokat nem számolva - aránytalanul sokat kell rákölteni. Egy cca 3m HUF-os autónál, ha bármikor előjöhet egy 1m HUF-os motorhiba, az kimeríti ezt a kategóriát. Ha az F20 benzinesei ilyenek, akkor ki is húztam a listáról.
cOxeR
A korábbi autóim nem tették magasra a lécet, ezért bármi, amiben van egy kis nyomaték, és adott esetben hátul hajt, már elég lehet. Referenciaként az MX-5 is listán van -
Puma K
veterán
Helló!
Egy szedán E39 520i 170LE-re ki milyen gyártótól származó nyári gumit javasolna előre 235/45/17, hátulra 255/40/17 méretben?
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Chris0321
addikt
válasz Puma K #60545 üzenetére
Hello.
Van direkt gumis topic, én is kértem már tőlük segítséget. -
cOxeR
Ármester
válasz closer #60544 üzenetére
A Merci mit keres a listán akkor, meg a Mazda?
MX meg két üléses.
Z4 is lehet ennyi erővel, de ott is inkább 4M körül van amit érdemes megvenni. (3.0) vagy olcsóbban picit Z3, de az meg idősebb lesz. - többet kell foglalkozni vele
Ami a szervizt illeti, 10 éves kocsikat nézegetsz, bármikor lehet költségesebb javítás, 2-300k és felette. Ha nem jóba nyúlsz sokkal több is.
Nagyon meg kell nézni a példányt amit kinézel, ez a legfontosabb. -
Anaren91
senior tag
válasz KAMELOT #60549 üzenetére
Netto hülyeség amit írsz. Itthon is vannak gondos tulajdonosok, és kint is vannak kókány alakok. Szemem előtt szakadt szét a frissen vásárolt bmw-n a vezérlés kb 500m-re a kereskedőtől Németbe. Át kell nézni a kocsit rendesen vásárlás előtt, mind 1, hogy hol veszed. Elég ha megnézel pár Besületes nepper videót. Nagyon jól látszik, hogy kint is mennyi lelakott szar van. Vagy ott van haverom példája, német öregembertől megvette az Opel Astra H Cabriot, örült mint macska a farkának, hogy még 700 eurót le tudott alkudni, kocsi tip top az eladó szerint. Rá két napra gatya lett a kuplung, máris 1500 euróért meg is csinálták neki.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- BestBuy topik
- PlayStation 5
- Mikrotik routerek
- Magisk
- 3D nyomtatás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs