Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    senior tag

    válasz MPowerPH #26309 üzenetére

    BMW001: Nyugi, értem, hogy mit értesz az alatt, hogy "nyomatékból indul meg". Tényleg nem rossz már egy 2.0 D, de azért a 330i-hez nem hasonlítanám. Teljesen más karakterek.

    Abban is igazad van félig, hogy a dízelek azért költségesebbek, mert jellenzően olyan veszik meg a dízel újkorában, aki sokat akar menni vele. Persze ez lehet jó dolog is, mert ki lehet fogni egy céges kocsit, amit mindig csak egyedül használtak, főleg autópályán, megfelelő szervizzel. Vagy lehet széthajtott darabokat is. De ez benzinesre is igaz lehet, ott meg főleg, hogy sokat mentek vele keresztbe és rúgdosták.

    Viszont amiért csak félig igaz: Egy benzinesnek pl. 200eKm-nél nem kell porlasztót, turbót, kettőstömegűt, kartergázszűrőt, stb stb cserélni. Tehát ott egy jópár százezres szervizet meg lehet spórólni a benzinessel.

    Ezért írtam -nak, hogy neki szerencséje van, ha már más ráköltötte ezt az összeget, és nem neki kell. Vagyis ha sokáig nála lesz az autó, akkor majd neki is újra kell költeni ezekre, mivel kopó alkatrész.

    A vitatkozásnál pedig továbbra is tartom magam ahhoz, hogy nem én szóltam bele mások válaszába és nem én kezdtem idiótázni, meg agyhalottazni a másikat.

    (#26310) Lavidaloka: Akkor gondolom tisztában vagy egy kettőstömegű+kuplungszett+hardy, porlasztó, turbó, meg az "apróságok" kedvezményes árával.
    Tehát akkor pont Neked nem kellene azt állítani, hogy egy dízel milyen olcsón szervizelhető. Nem ?! :F

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák