Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Voice24

    őstag

    válasz Voice24 #21066 üzenetére

    Miközben a státusz nem változott, azaz papíron a repülő még a levegőben van, kaptam egy levelet a BG-tól:
    "Sajnálattal tudatjuk, hogy rendelése 4 napot késik a vámkezelés folyamata miatt, és 600 pontot küldtünk jóindulatként. Már sürgősen foglalkozunk vele, a nyomkövetési információk a következő tranzitállomásra érkezéskor vagy a vámkezelés befejezése után frissülnek."
    Hogy honnan szedik a 4 napot és hogy épp hol a csomag, rejtély, de ők nyilván többet látnak, mint én. Viszont ha tényleg most, hét nappal a repülő felszállása után kezdik el az ügyintézést valszeg Belgiumban, megint csak botrányosan lassú, mivel a repülő legkésőbb a felszállás után másnap le kellett, hogy szálljon.
    Vegyük úgy a rendeléseimet, mint állatorvosi lovakat, mert ami késés csak lehet, azt én összeszedem.

    A pontok felhasználására esetleg tud valaki valamilyen okosságot? Mert eddig akármihez próbáltam felhasználni, az vagy nem volt lehetséges (promó és egyéb kifogások), vagy ha engedte, akkor 99,9%-ban jóval többre jött volna ki a fizetnivaló, mint pont vagy kupon nélkül.
    Vagyis ezekkel az engesztelő pontokkal nagyjából kitörölhetem...

Új hozzászólás Aktív témák