Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
válasz 7Heads Drago #12 üzenetére
Apple-t és az Android-os telefon tervezőket kicsit körülményes összehasonlítani.
Android oldalon lényegesen nagyobb innovációk kellene ahhoz, hogy egy-egy modell kitűnjön a többi közül – az egy másik kérdés, hogy a megcélzott vásárlók érik-e és értékelik-e ezeket az innovációkat.
Nagy valószínűséggel a nagy átlag (képen a lv3-tól lefelé akik nem tech fókuszúak mint pl. a PH fórumozók) azoknak a legtöbb esetben nem sokat mondanak a technikai részletek azok ár, esetleg szín és méret szerint választanak.Az iPhone esetében az eladott készülékek jelentős része nem új user, hanem olyan aki lecseréli a régebbi iPhone-ját. Mivel a csere időszak már az usa-ban is kitolódott 2-3 évre, ezért az Apple-nek nincs igazán érdeke abban, hogy modellről modellre nagyokat ugorjon. Viszont 2-3 év alatt lesz annyi előrelépés, hogy azzal elégedett legyen az ügyfél.
OS és SW oldalon pedig valószínűleg okkal nem lépnek gyorsabban és nagyobbakat – szintén az átlag felhasználók esetében a sok és nagy változás inkább negatív hatású.A szűk (átgondolt) modell választék az eseteke nagy részében inkább előny mint hátrány ez a termék tervezésben és marketingben már régóta ismert dolog (Hick's law), csak k.nehéz megvalósítani. Egyébként az Apple-nek is volt időszaka amikor erősen fragmentált volt a Mac modell választéka. Másik oldalról pedig a Samsung az aki elkezdte tudatosan szűkíteni és aránylag átláthatóvá tenni a modell választékát.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest