Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    válasz 7Heads Drago #12 üzenetére

    Apple-t és az Android-os telefon tervezőket kicsit körülményes összehasonlítani.

    Android oldalon lényegesen nagyobb innovációk kellene ahhoz, hogy egy-egy modell kitűnjön a többi közül – az egy másik kérdés, hogy a megcélzott vásárlók érik-e és értékelik-e ezeket az innovációkat.
    Nagy valószínűséggel a nagy átlag (képen a lv3-tól lefelé akik nem tech fókuszúak mint pl. a PH fórumozók) azoknak a legtöbb esetben nem sokat mondanak a technikai részletek azok ár, esetleg szín és méret szerint választanak.

    Az iPhone esetében az eladott készülékek jelentős része nem új user, hanem olyan aki lecseréli a régebbi iPhone-ját. Mivel a csere időszak már az usa-ban is kitolódott 2-3 évre, ezért az Apple-nek nincs igazán érdeke abban, hogy modellről modellre nagyokat ugorjon. Viszont 2-3 év alatt lesz annyi előrelépés, hogy azzal elégedett legyen az ügyfél.
    OS és SW oldalon pedig valószínűleg okkal nem lépnek gyorsabban és nagyobbakat – szintén az átlag felhasználók esetében a sok és nagy változás inkább negatív hatású.

    A szűk (átgondolt) modell választék az eseteke nagy részében inkább előny mint hátrány ez a termék tervezésben és marketingben már régóta ismert dolog (Hick's law), csak k.nehéz megvalósítani. Egyébként az Apple-nek is volt időszaka amikor erősen fragmentált volt a Mac modell választéka. Másik oldalról pedig a Samsung az aki elkezdte tudatosan szűkíteni és aránylag átláthatóvá tenni a modell választékát.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák