Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Asustor NAS
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Mikrotik routerek
- AliExpress tapasztalatok
- Windows 10
- Milyen routert?
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz _Voyage_ #1068 üzenetére
és itt a probléma az volt hogy nem tudod milyen gyorsan hűl vissza a turbo illetve hogy mikor melegszik és mikor nem..
amúgy gurulva sokkal gyorsabban vissza hűl pl mert az IC is kap levegőt egy helyben a levegős coolerok "semmit" nem érnek...
és a varázs szó még mindig tolóüzemi lekapcsolás, hiába mutat neked a fordszám jelző 6000-et ha nincs befecskendezés vagy gyújtás akkor a turbo áll vagy alig forog.
de nem is az a lényeg hogy a turbo forog vagy áll tulajdon képpen hanem épp hány fokos gáz éri...
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest