- Microsoft Outlook topic
- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
válasz imi123 #36940 üzenetére
Siralmas ami itt megy. Jó párszor elhangzott, hogy miért drága. De folyton csak az megy, hogy de akkor is. Miért nem a 1080 RTX tudásához méri az 2080 tudását? Mintha azt nézné, hogy egy repülő milyen sokat fogyaszt ha nem száll fel, csak az úton halad. WTF? Nem arra való. Ha nem tetszik, hogy drága és nem használja ki a tudását, akkor meg a f***nak veszi? Ha meg sem veszi akkor megint mi a f***t sír itt?
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #37072 üzenetére
Amúgy sem írná rá szvsz. Mike-nak ugyan megvan ehhez az iskolája, de a legtöbb munkahelyén leginkább gazdasági, illetve menedzseri pozíciót töltött be. Az RTG-nél is David Wang a mérnöki csapat vezetője. Ugye korábban mindkettőt Koduri vezette, de az AMD két emberre osztotta ki. Így lett Rayfield a "General Manager", míg Wang az "Engineering" fejes, miközben mindkettő titulusa Senior Vice President volt. Ennek valószínűleg az volt az oka, hogy túlzottan sok munka a pozíció egy embernek, illetve talán az is közrejátszik, hogy Wangról azt hallottam, hogy talán az egyik legnagyobb koponya a világon mérnöki szinten (ez igaz lehet, elvégre 25 éve lapkákat, meg GPU-kat tervez), de gazdasági szempontból nincs azért a toppon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz imi123 #37079 üzenetére
Mivel az AMD csak OEM szinten gondolkodik, így alapvetően a megrendelőnek a 3rd party és a saját IP-ket kell állnia. A többit majd a kész lapkával fizeti a megrendelő, normál OEM-hez hasonló szerződés keretében. Akkor van általában jelentős támogatás a megrendelő részéről, ha valós licencelés történik, de az AMD semi-custom üzletága nem erre épül. Itt az AMD viseli a kockázatokat, cserébe a megrendelő jóval többet fizet majd a kész termékért.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
félisten
válasz imi123 #37148 üzenetére
Ami nekem problema, hogy a Navi megint az lesz az előzetes infók alapján, hogy 7 nm talán behozzák a Pascalt. bár fogyasztásban még most sem.Teljesítményben nem érik el az 1080 Ti-t tehát marad a z 1070-1080-Vega56-64 szint.
Közben meg NV kiadja a Turin v2-t szinten 7 nm. az megint egy akkora előrelépés lesz hogy ismét egy generáció hátrány. Nincs is igazából több lehetőségük, mint az árral játszani. AZ meg a fenti tőzsdés eszmefuttatásom miatt nem jó megoldás.
Közben jön az RTX 2060 és a GTX 1160 is. ami meg leakedek alapján 1070 szintű lesz 90-120 K körül verzióktól függően.januárban bejelentik.
Szóval izgalmas évnek nézünk elébe, én is várom mit tesz le mindkét cég az asztalra.nekünk csak jó lehet a verseny.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
válasz imi123 #37156 üzenetére
ja, egyedul is birja (kb 1060 6GB szint igy a blokkal), de pl just cause 3nal nem tudom very highon tolni 5760x1080ban .
meg pCars2 VRben az 1.4SSAAt (kb 4Kx2) csak low/medium beallitason birja szegeny kartya egyedul.
mondjuk varom mi lesz nyaron.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz imi123 #37160 üzenetére
eszmeletlenul immerziv. korbenezel es ott van az auto korulotted. nem kell mozogni, szoval amig nem csapod oda az autot 180al a falnak, addig altalaban oke. viszont kezdoknek megporditeni az autot eszmeletlenul veszelyes rosszullet szempontbol, foleg ha haromszor fejreall az ember Dirt Rallyban 250nel.
masik oldalrol ott van pl SPA 24H, ami pCars2ben 2 ora. kozben lemegy a nap, feljon a nap, esik a palya egy reszen, sut a nap a masikon, zuhog a harmadikon... mennek a felhok, koroz az ember. 2011 ota van haromkijelzos setupom, 2008 ota kiserletezek extraszelesvasznu technologiaval szimulatoroknal, de ez valami kulonleges.
ja es koveti a fejed, szoval be tudsz nezni a kanyarba, tehat pont azt tudja, ami miatt korabban a tobb kijelzo kellett. csak egy imax vaszon mereteben erzesre, az elso sorbol nezve.
a fel szimulatoros community atallt a haromkijelzos setupokrol / 55+"os kijelzokrol VRre es nem veletlenul. mondjak, hogy nincs content, nekem csak pCars2ben 100+ oram van a riftben.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
HSM
félisten
válasz imi123 #37159 üzenetére
Lesz még az is 10 dollár.
A 4 volt az egyetlen, amit még 20 dollárért megvettem, nem is bántam meg, sokat toltam a multiját. A BF1-et is csak nemrég vettem meg, mondjuk az egyjátékosos módja bár rövid volt, de tetszett. 5 eurót prémiummal nagyon megért. A multija annyira nem érintett meg, bár pár órát jól elvoltam azzal is.No, meg mire jóáras lesz a BFV, már lehet lesz RT-s VGA-m is... Most egy címért még nem érzem úgy, hogy megérné az Rx580-am cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz imi123 #37366 üzenetére
nehéz ezt megmondani, itt mi a helyzet, De RT egy szabványos eljárás amit kér Microsoft, maximum annyi lehetséges, hogy egyik hardveren jobban fut mint a másikon.Akár az is lehet , hogy később működhet.Majd Abu megmondja a tutit.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
HSM
félisten
válasz imi123 #37357 üzenetére
Ez ígéretes, hogy jól megy.
(#37362) Petykemano: Nyilván a dedikált hardver gyorsabban, más részegységek alacsonyabb terhelése mellett, kisebb fogyasztással tudja ugyanazt elvégezni.
Talán írtam is korábban, hogy én pl. már a HD4890-es Radeonomon is futtattam sugárkövetést tán valami kezdetleges OpenCL verzió alatt.
Ilyen szempontból amúgy a Vega is képes lehet rá ha szoftver/driver oldalról megoldják, hiszen bődületesen magas számítási kapacitása van, és memória sávszélességnek sincs szűkében. Nyilván, ha az Alu/Memória kpacitásból egy jó adag elmegy erre, akkor kevesebb marad másra, de a dedikált egységes is komolyan beleharap a teljesítménybe, szóval nem biztos, hogy olyan rossz lenne az.
(#37366) imi123: Volt róla szó, ha jól emlékszem, hogy idővel lesz valami általános megoldás is, amivel kb. bármin futtatható lesz, nyilván kérdés, milyen tempóval.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz imi123 #37368 üzenetére
Igen ilyesmi. BF5 sem RT képes motor volt ,nvidia miatt kezdték utólag belenyomatni., Gondolom ezek az utólagos beépítések nem lesznek olyan hatékonyak, mint ha alapoktól úgy kezdik el tervezni a játékot, hogy kihasználja az Rt-t és ott már követelmény az, hogy szabványos, az MS ajánlásainak megfelelően legyen .beépítve. ami - elméletileg- hardverfüggetlen, maximum sebességkülönbség lehet, attól függően melyik gyártó mennyire gyúr erre rá. Valószínűleg ott Turingok előtérben lesznek a dedikált hardver miatt.
Persze nem tudom biztosan, de szerintem így van ."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz imi123 #37379 üzenetére
Nem érdekelnek a CPU-k, játék alá VGA kell (egyébként játékra még mindíg az intel a nyerő, igaz, már nem 20-30%-os különbséggel). Nem vártam el tőlük, hogy találják fel a spanyolviaszt, csak azt, hogy pozícionáljanak oda egy vegát, ahova a legjobban illik: a 1060-asokkal szemben.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
füles_
őstag
válasz imi123 #37426 üzenetére
Azt nem tudhatjuk, senki nem látta még, hogy a Vega hogy teljesít ray tracing alatt (legalábbis mi biztos nem).
Nem csak itt van "negatívumnak" beállítva, hanem mindenhol máshol kb. Nem nagyon tetszik az embereknek, hogy kaptak egy hardveres feature-t, amit jelenleg használ 2-3 játék, cserébe legalább a raszterizációs teljesítmény a korábbi előrelépésekhez viszonyítva majdnem stagnál, meg rávágtak pár százalékot az MSRP-re minden kategóriában. Elkezdte az Nvidia is ugyanazt csinálni, mint amit az AMD csinál már évek óta, a jövőnek tervezni.
Szerintem inkább a fizikát és a hangokat kellene nyomni a játékokban, mert az nagyon el van maradva.
-
#85552128
törölt tag
válasz imi123 #37658 üzenetére
Szerintem holnap a GPU-król semmi vagy max egy architecture preview lesz. Júniusnál hamarabb úgysem startolhatnak, akkor meg már mindegy a Computexre vinni. Idő előtt felesleges hype-olni.
Ryzen Mobile, Zen 2, APU-k, esetleg az Instinct kártyák amiről szerintem konkrétabban beszélnek majd.
[ Szerkesztve ]
-
-
Yutani
nagyúr
válasz imi123 #37774 üzenetére
Próbáltam összevetni nevesebb oldalak tesztjeivel a Vega64 eredményei alapján, de eléggé szórnak a teszteredmények. Ahol látok összevethetőséget:
Game title / Vega II / 1180 Ti / Vega 64
Assassin's Creed Odyssey - 36 / 38,3 / 28
Battlefield 1 (DX12) - 80,5 / 68,3 / 59,2
Far Cry 5 - 62 / 54 / 49
Grand Theft Auto V - 76,2 / 82,5 / 60,1
The Witcher 3 - 55,40 / 59,7 / 41,4De valóban, várjuk meg a hivatalos review-kat, amelyekben azonos alapokon tesztelik a kártyákat.
#tarcsad
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest