- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Opera böngésző
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
- Python programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Malibutomi
nagyúr
En is igy gondolom, de latod hogy sokan nem.
A vegevel is egyetertek, hogy nem lehetnek ott mindenhol, aztan ha valahol egy kisebb studio nem optimalizal mindket oldalra, ok is belefuthatnak egy Project Cars szeru fiaskoba.(#15394) daveoff
Akkor elmondhato hogy az NVidia az eladasok 4%-at tette ki a tobbi pedig AMD-s?[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
HL2 vegul nem akkor jelent meg amikor az ATi szerette volna es a legnagyobbat profitalhatott volna belole, hanem amikor mar kint voltak az NV40 es az R420-ra epulo VGA-k, tehat nem jott be a strategia teljes mertekben.
Az azert a sikeresseg megitelese szempontjabol nem mind1, hogy az AOTS, vagy mondjuk egy BF5 dontene be a PasWell-eket
Egyebkent kisse elore szaladt a topik lakok egy resze, lassan itt nehanyan tenykent kezelik (mikozben forditott esetben hangsulyozzak, hogy ez csak egy clickbait oldal pletykaja), hogy a Pascal egy Maxwell szteroidokon, es nem tamogatja az Async Computeot.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Bratilla95
tag
Tudtommal a Mantle szolgált a dx12 alapjául, ami kimondottan gcn-re lett tervezve, ezzel nem azt mondom, hogy a dx12 is gcn-re készült, de valószínűleg a Mantle rokonság miatt megy jobb a gcn-nel. Én nem mondtam sehol, hogy bármelyik dx12-re lett tervezve, de van némi alapja annak amit írtam SZERINTEM. Ha tévednék kérlek világosítsatok fel, hogy miben, illetve mekkorát tévedtem.
\\Fx 8320@ 4,6 Ghz //XFX 480 RS 8gb \\
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért elég szépen átírták a motorstruktúrát, szóval ez már tekinthető D3D12-es dizájnnak. A pálya viszont nem az. Full statikus tele ugyanolyan fákkal és látható, hogy a rajzolás is kevés.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Petykemano
veterán
Ez a cikk azt fogalmazza meg, hogy az nvidia kártyák annyival hatékonyabban hasznosítják a tranzisztorokat, egységeket, hogy nem alakul ki ún üres buborék a hardverben, amit mellékszálon (multithreading) hasznosítani lehetne. Burkoltan ez azt sugallja, hogy ahol ez megtörténik, az lényegében hiba. Vagy a hardverben, vagy a futtatott szoftverben.
Mit lehet vajon nyerni mégis olyan architektúrával, amelyben ilyen buborékok keletkeznek? Az egész async compute a buborék létére alapszik, ha az amd történetesen sikeresen csökkentené a buborékok méretét, akkor az egész még inkább veszítene a jelentőségéből. Mit nyerhet azzal, ha vannak buborékok?
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kolbi_30
őstag
Amit leírtam TÉNY nem fröcsögés..ulj vissza az iskolába vagy sétálj egyet, hátha segít.Ha valami nem egyezik a felfogásoddal/véleményeddel még nem értelmetlen hülyeség.. Mert tény hogy a 980 20-30 papírral drágább a 390nél és hozza a 390 azt amit a 980 DX12 alatt esetenként többet is..jah bocs ha valaki ezt le is irja..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NVIDIA-é nem. Csak az AMD-nek vannak ilyen multiprecision ALU-i. Az világos, hogy a multiprecision ALU-nak sok előnye van, de a tervezőasztalon iszonyatos mértékű munkával jár. És itt ezt úgy kell érteni, hogy nem elég magát az ALU-t jól tervezni, hanem konkrétan nulláról kell felépíteni hozzá az architektúrát. Az AMD is csak azért csinálta meg, mert a GCN-t nulláról építették. A Pascal még mindig egy Fermi származék az alapjait tekintve. Az NV valószínűleg akkor csinálja meg, amikor ők is a nulláról kezdik elölről.
(#15592) gV: Tökmindegy a játék. Az a pletyi, hogy ebben a lapkában se ROP, se setup nincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Firestormhun
senior tag
A két verzió nem összehasonlítható, mert alfában felbontáson és AA-n kívül más grafikai paramétert nem lehetett állítani. Alfa default presetje valószínűleg alacsonyabb volt a a zárt béta maximum presetjéhez képest.
Grafikonokból maximum annyit lehet interpretálni, hogy minél kevesebbet foglalkoznak a pc porttal annál rosszabbul fut a játék NV kártyákon AMD-hez képest....
-
őstag
Szép gondolatmenet, alapos utána járással, tényekre támaszkodva.
Bennem az a kérdés merült fel, hogy az "egy irányba haladás"-on belül lehet, hogy mégis kétfelé mennek?
Szigorúan pletyka híreket figyelembe véve lehet olvasni olyat, hogy az érkező NV kártyák akár 1300/1400MHz GPU alap órajelűek lesznek, míg Radeonoknál 800-950MHz-ről szólnak az infók.
Ezek szerint az NV mégis inkább a magas órajelben bízik, az AMD pedig a teljesen átdolgozott Gpu-ban?
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A megvilágításban az a helyes. Az, hogy rondább egyéni megítélés kérdése. Nyilván képzeld úgy, hogy a textúrák ugyanolyanok minden rendszeren, és akkor csak az a post-process effekt a különbség. Egyébként Surface Glare a motorban használt neve. Ez valamiért nem fut le DX11-ben. Egyfajta hamisan ragyogó hatást ad a nap által megsütött felületnek, ha oldalról nézed.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
Az alapbeállítással együtt legalább négy. Némi eltérés, még a kényszerített beállítás mellett is látható, ami mintha összhangban lenne a kártyák VRAM mennyiségével. Valamennyit biztosan számít az effektek közötti eltérés, de biztosan nem annyit, amit az alap DX12 és DX11 között látunk.
Jó lenne, ha Malubitomi is tudna kb. ebből a kameraállásból egy képet készíteni mindhárom módban [DX12, DX12 forced, DX11], bár neki éppen olyan kártyája van, amelynek nem okozhatna gondot gyári beállítással sem a magas textúraminőség/felbontás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
A Windows Store még nem kapta meg a beígért, Vsync kikapcsolására lehetőséget adó patchet (sem), tehát kikapcsolhatatlan Vsync mellett készült a teszt, nem exclusive fullscreen módban.
A 60 fps-es limitet a Vsync miatt 144Hz-es monitorral próbálták meg kitrükközni, ha jól értelmezem, de így is maradt egy limit 73 fps-nél (meg ki tudja még hol). A méréseket meg nem tudom hogyan készítették, amikor a szokásos programok nem működnek... -
#45185024
törölt tag
Az a baj hogy ez az árdrágulás évek óta így megy , nem tudom még meddig folyhat.
A 8 gigás 290 sokkal drágább volt mint a 7900 sorozat a Fury drágább mint a 290
Most meg majd az 1080 lesz annyi mint egy custom 980 ti , és ehhez képest hogy örültök neki hogy megveri ehhez elég lenne egy matrica a 980ti re és kis oz
a 1080 ti meg annyi lesz mint egy titán x
sajnos ezt az emberek fanatizálásával érik el
A normális az lenne ha az 1080 a régi 140 es ársávba jönne be, mondjuk újként legyen 160
Ha nem lenne drágább kártyák iránt igény levinnék ide az árát, de mivel el lehet adni kúszik fel az ára árverseny meg semmi...
Ha valaki feltalálna egy 100% gyorsabb kártyát akkor 99%-át letiltaná és évente egy blokkot felengedne és megvennéd ujra és ujra és ujra...[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Teljes mértékben egyetértek veled. Annyival egészíteném ki, hogy ha az AMD idejében tudna normális ellenfelet állítani a zöldek ellen, akkor nem lenne ekkora szopás az árak terén. Most akik azt mondják, hogy pénzéhes az Nvidia, komolyan gondolkodjanak el azon, ha lenne egy cégük amivel olyan terméket dobhatnak piacra ami egyedülálló és piacvezető, ti nem tennétek rá még egy kis pluszt az árra? Tökmindegy az előállítási költség stb, a profitot maximalizálni kell és ami még épphogy lecsúszik a vásárlók torkán azt te letolod mert így még több pénz lesz a zsebedben. A pénz meg ugye olyan, hogy minél több van nálad, annál jobb. Szóval senki ne ítélkezzen amikor túlárazott terméket lát: ne vegye meg, ha nem tetszik, de emiatt utálni valakit valakiket, esetleg egy teljes céget gyerekes butaság.
Én remélem, hogy a Vega odacsap majd a GTX 1080-nak, csakhogy azt már nem lesz türelmem kivárni. Most 1070-et tartom a legracionálisabb választásnak egész addig amíg több HBM2-es kártya nem lesz mindkét oldalról a piacon (magyarul a nagy árversenyig).
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#85552128
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azok kellenek. Eléggé az ALU felé mennek el ezek az új motorok, mint a Glacier vagy a Nitrous. Ma már jobban megéri a legtöbb futószalagot compute-ban írni, mert gyorsabb. A Frostbite compute kivágása is igen ALU zabáló.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Másfelé nem lehet menni. Ez igazából az egész iparágban ismert. Azóta kezdődött el az erős váltás, amikor bejött a compute shader. Ennek a váltásnak a közepén tartunk.
Az ALU azért lényeges a skálázás szempontjából, mert jóval kevesebb limitbe lehet ütközni ezekkel a konstrukciókkal, mint a tradicionális grafikai megoldásokkal. Mivel mindenki ezt az irányt erősíti, nehéz kétségbe vonni, hogy az ALU powa a nyerő. Legalábbis nem látom senkin, hogy megoldást keresne a sávszélproblémára, vagy a quad raszter problémára. Az ALU sem hibátlan persze, hiszen az új API-k miatt jönnek majd a futószalagidőből adódó limitek, de talán lesz erre valamilyen megoldás a jövőben.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
Szerintem le a kalappal a fizikai design emberkék előtt az NV-nél... Jensen is dumált róluk egy kicsit, ebben a termékben szerintem ők tettek le az asztalra valami zseniális dolgot. Meg a legnehezebbet is... ma már ez a kihívás nem a logikai áramkörök/blokkok tervezgetése... persze azis az, csak sokkal több segítség van hozzá (szimulációk, emulátorok, szerverfarm stb).
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
HSM
félisten
Jó kis levezetés. De azt is tegyük gyorsan hozzá, hogy én olyanra sem emlékszem, amikor két generáció között felezték volna a csíkszélességet....
Más elemzések is akár dupla elérhető órajelekről beszéltek az új processzekkel kapcsolatban... Szóval ez nekem eléggé papírformának tűnik bravúr helyett...
[ Szerkesztve ]
-
oAcido
aktív tag
Nyilván van ennek is valami határa. Történetesen nem láttam az adást, úgyhogy nem tudom mi hangzott el benne.
Amiket én hallottam, ott "normálisan" beszéltek le róla, hogy a másik gyártótól vedd a kártyád. Ugye ott van a legerősebb egy GPU-s kártya (980Ti -> nVidia), kevesebb fogyasztás/hőtermelés (nVidia), újabb átnevezések (AMD -> ezért vegyél nVidia-t) és ugye ott van még a csak mert faktor (Hype? Esetleg a piac uralása végett?).De itt most nem is ez a lényeg. El is lehet felejteni a konkurencia elleni kampányt. Az összes (nagy) Youtube-os, Twitch-es gépébe nV dübörög (980, 980Ti, 980 SLI, ne adj isten 980Ti SLI). Már csak ezért is ezt veszik a hozzá nem értők (még közép vagy alsó kategóriában is, ahol esetleg jobb/olcsóbb a konkurencia).
Eközben az AMD mit csinál? Hát semmit, mert én még csak hasonlót se láttam az oldalukról (akkor ne hívjuk támogatásnak). Aztán csodálkoznak, ha nem megy nekik a szekér.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen