Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmyky
aktív tag
válasz vatasi #41954 üzenetére
Kivárod a 19 napot és indítod a disputot.
Ott teljes visszatérítést igényelsz, csomag nyomkövetőket, (amiken látni, hogy nem érkezett meg) mented egy képen, amit bizonyítékként csatolsz a vitába.
Majd nem fogadsz el semmilyen ajánlatot, hogy majd újra feladja meg ilyenek, hanem megvárod amíg az AliExpress nem dönt a vitás kérdésben.
Én van, hogy több nyomkövető oldal eredményét is berakom bizonyításképpen, és akkor tényleg nincs miről vitázni, hogy megérkezett e, vagy nem az a bizonyos csomag. -
szmyky
aktív tag
válasz Voice24 #40210 üzenetére
Ha jól elő tudod adni, hogy te szándékosan szerettél volna feltölthetőt rendelni, mert nincs lehetőséged elemeket cserélni, tehát ez számodra használhatatlan, akkor előfordulhat, hogy negyven-ötven százalékot ki tudsz csikarni.
Mindenképp írd bele azt is, hogy félrevezetett az eladó a hirdetéssel téged.
Mentsd ki a képeket, ahol más vevők is panaszkodnak arra , hogy ők se feltölthetőt kaptak.
Ezeket szépen fogalmazd meg egyszerű mondatokban, hogy megértse a kínai is és nem lesz gond.
😉
A vita oka: A termék jelentősen eltér a leírástól.
Szerintem egy nyolc-tíz dolláros refundot simán kérhetsz.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Voice24 #40204 üzenetére
Képet csinálsz a hirdetéséről, amin úgy hirdeti, hogy USB-és, majd felraksz képeket a megérkezett termékről amin nincs USB bemenet.
Leírod a bajodat angolul egyszerű tőmondatokban, majd vissza kéred a 30-50% át az árnak, mert ugye visszaküldeni nem tudod neki, mert drága a visszaposta.
100% os refundot szerintem ne kérj, hiszen akkor vissza kéne küldjed a terméket.Egyébként melyik szint vetted? ... a black2 est?
Mert akkor ott a hiba, az olcsóbb mint a többi, az nem USB-és csak ezt elfelejtette leírni az eladó.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Sose adjátok fel... Éppen ma érkezett meg egy olyan ajánlott küldeményem, ami két és fél hónapig állt a kínai reptéren.
A sors fintora, hogy éppen ma kértem rá vevői védelem hosszabbítást, erre ma megérkezik Budapestre.
Persze ez még nem azt jelenti, hogy meg is fogom kapni.
🙂
...csak azért, mert volt rá példa, hogy tavalyelőtt egy másfél méteres plüss mackóm veszett el a nemzetközi kicserélőben.
[kép][ Szerkesztve ]
-
-
szmyky
aktív tag
Nem csak azzal van gond, hogy feladja-e, hanem azzal is, hogy semmi védelmed nem lesz mire ideér a csomag... ha egyáltalán feladja.
Mi van ha csak egy üres csomagot küld.Ilyet nem szabad elfogadni, viszont arra készülj fel, ha teljes visszatérítéshez ragaszkodsz, az eladó kérni fogja, hogy küld vissza a terméket.
Ennek fényében lehet, hogy jobban jársz a fél refund-al.
Ha nem küldöd vissza, akkor az Ali általában csak kis értékű dolgoknál fogadja el a full refundot.Sajnos ez az Ali egyik hátránya, ha hibás cucc érkezik, akkor vissza kell küldjed, hogy vissza kapd a pénzed. Ami persze így korrekt, de nekünk ez drága mukatság és bukó vb a dolog anyagilag.
Én éppen ezért drágább dolgot csak onnan rendelek, ahol tudok fizetni PayPal-el, ott vissza lehet igényelni a visszaküdés árát max. 8-9.000 Ft-ig.(1évben 12-szer van rá lehetőséged).
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz SzűkTanár #26264 üzenetére
De, ha láttad, hogy gyanúsan kicsi a csomag, akkor miért nem készítessz videót?
Így nehéz lesz elmagyarázni, hogy kevesebb jött.
Ha szerencséd lesz, akkor egy megértő ügyfélszolgálatost fogsz kapni.Disputot egyébként is csak akkor tudsz nyitni, amikor lejárt a vevői védelem.
Vagy ha jelzed, hogy megérkezett a cucc.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz ericdrawen74 #26146 üzenetére
Azt el is felejtettem beleírni, hogy lehet hogy a posta vitte rossz helyre, ritkán előfordul.
Örülök, hogy megoldódott.
😉 -
szmyky
aktív tag
válasz ericdrawen74 #26141 üzenetére
Valószínűleg, amit kaptál tracking number az nem a te csomagod száma.
Milyen értékű volt a csomag amit rendeltél?
6-8 dollár alatti?
Lehet, hogy sima nyomkövető nélküli postával küldte, csak beírt valamit, mintha nyomkövetős lenne.
Ezt a képet másold be az eladónak és írd oda hogy, ez nem a te lakhelyed és kérd az eredeti nyomkövetőt.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Makifeju #26107 üzenetére
Az van a hátterében, hogy ő szerintem büntetést kap az Alitól, attól függően, hogy mi a vita oka.
A másik, hogy ha az Ali dönt az ügyben, akkor nagyobb eséllyel kap kedvezőbb ítéletet, ha esetleg a vita oka nem hibás termék, hanem mondjuk, hogy neked nem tetszik az adott cucc.
Szerintem ne változtass, mert lehet, hogy azt se fogadja el és belefutsz, úgy az Ali döntésbe, hogy számodra kedvezőtlenebbek a feltételek.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz BB9000 #26001 üzenetére
Ilyen már nekem is volt.
Nem fizettem ki.
Mondom majd törlődik a rendelés ha nem adja fel. Erre az történt, hogy adott egy olyan tracking számot, ami nem is hozzám érkezett.
Magyarországi volt ugyan, de nem az én városomban ért célba.
Aztán a végén dispute lett a dologból, amit természetesen nekem ítéltek, de két hónapig ott állt a pénzem.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Az értékelései alapján jobb nem is lehetne!
Az adott termék értékelése is kiváló és az eladó értékelése is szuper.
Én azért körbe néznék az eBay-en is, ott mégiscsak lehet Paypal-el fizetni, ha esetleg vissza kell küldeni (rossz típus, hibás akksi), akkor ott a postaköltséget vissza tudod igényelni.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz SunMount3r #25675 üzenetére
Én is több, mint 5 éve használom az AliExpress-et.
A kártya adataid nagyobb biztonságban vannak, mintha egy közértben vagy egy benzinkúton vásárolnál vele, efelől biztos lehetsz.
Amikor fizetsz, nem mindenféle eladóknak adod meg az adatokat hanem magának az AliExpress-nek.
Csak egy valamire kell figyelni, nehogy valami Aliexpress mintájára létrehozott adathalász lapon add meg az adataidat.
😉 -
szmyky
aktív tag
válasz nyisziati #19996 üzenetére
Azt azért kalkuláld bele, hogy mivel nem tudsz paypal-el fizetni, így ha vissza kell küldened valami miatt a telefont, azt saját költségeden kell tegyed.
A másik a garancia kérdése, csak az eladó jóindulatában bízhatsz, ha lejárt a 60napos vevővédelem!
Paypal-es vásárlásnál ez az idő fél év!
A HK Goldway egy megbízható eladó, de a sáját hibáján kívűl is küldhet hibás cuccot, amit esetleg vissza kell postázz, ami 6-8ezer mínuszt fog jelenteni neked!
Persze kicsi az esélye, de előfordulhat.Ezek miatt én nem szoktam rendelni drága dolgot az Aliról...
-
szmyky
aktív tag
A DPD fogja szállítani a HK Goldway cuccait!
Csak valamiért az Aliexpressen nem szerepelhet így, hogy DPD EU Express!
Ezért hívják DHL EU Express-nek!Azt ne kérdezzétek, hogy az Ali miért tiltja a DPD küldést mint lehetőséget, de biztos meg van az oka!
Lehet valami EU-s egyezmény miatt éppen az áfa visszaélések miatt... nem tudom.Nemrég ki is került ez az opció a HK Goldway szállítási lehetőségei közül, de most újra vissza rakták Anglián keresztül.
A francia vonal bekeményített valószínűleg![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz SirRasor #19458 üzenetére
Teljes biztonsággal megadhatod!
Ha egy benzinkúton mersz vele fizetni, akkor az Alin még bátrabban megteheted!
Az Alinak is van vevővédelme, úgyhogy nem fogsz bukni, ha nem érkezik meg valami... De én drágább cuccokat nem javaslok venni, mert ha nem azt küldik vagy hibás, akkor vissza kell küldened, ha teljes visszatérítést akarsz! -
szmyky
aktív tag
Ha személyes az indok, akkor az eladó jobban jön ki a vitából és kevésbé kell tartson az Aliexpress büntetéstől.(ezért erőlteti)
Azonban neked meg előfordulhat, hogy kevesebb vagy semmi részleges refundod nem lesz, csak a visszaküldés lesz, mint opció!
Ezeket nem a mostani vitára mondom, mert ez már eldőlni látszik - ezek jövőbeli tanácsok.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Skillet #19384 üzenetére
Én pont az ilyen dolgok miatt javaslom, hogy számunkra drága terméket az Aliról soha!
Csak egyszer fuss bele hibás cuccba és már bukod is 5-10ezres visszapostákat is!
Az ÁFA-át már nem is említem!
Csak webshop, ahol van PayPal ott vissza tudod igényelni a visszapostát ha gond van![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Makifeju #18159 üzenetére
Ha tudnál nekünk és beillesztenél egy ilyen disput teljes képernyős mentést azt meg köszönnénk, hogy lássuk, hogyan oldjuk meg az ilyen dolgokat a jövőben...
Mármint, ahol sikerült a full refund visszaküldés nélkül.
A vita menetére lennék leginkább kíváncsi.
Előre is köszi! -
szmyky
aktív tag
-
szmyky
aktív tag
válasz Sungoo #17994 üzenetére
A 9 nap nehogy leteljen, figyelj!
Pont nemrég volt egy ilyenem nekem is!
Simán adta vissza a pénzem!
Az én eladómnál többen is panaszkodtak erre(utólag néztem), igazából nem értem, hogy miért teszi ezt valaki!
Talán abban bízik, hogy van aki elfelejt vitát nyitni?[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Sungoo #17991 üzenetére
Akkor írsz, az eladónak, hogy adjon helyes nyomkövetőt, mert másét adta meg neked!
Képkivágás bekarikázod, hogy rossz a város, tehát ez nem a te track számod volt!Mennyi nap védelmed van még?
Egy ilyet csinálj(ha nem tudsz én csinálok neked):
[kép]Akkor indíthatod is a disputot azzal a címmel, hogy nincs adat a csomagról!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz proradeon #17967 üzenetére
Ezért mondtam, hogy csak a feladó országában követhető!!!
Amit utána generál bejegyzést az csak kamu sajnos!
Az itthoni posta nem tudja, hogy hol van éppen a csomag, mert nem ajánlott küldemény!Az itthoni kereső éppen ezért nem lát semmit!
Eleve ilyen rövid időtáv alatt nem küldik vissza a feladónak, ez nem tűnt fel?
Általában, azt hiszem 10napig átvehető a postán a csomag!
Nyugodj meg, hogy a csomagod még úton van éppen![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Sinisi #17745 üzenetére
Visszaküldöd a terméket, te kifizeted a postát, majd az erről szóló bizonylatokat(fotó a csomagról, blokk a postaköltségről, a rendelés bizonylatai) benyújtod a paypal által megadott email címre.
Ott elbírálják és ha minden rendben, akkor a bankszámládra utalják a visszaposta költségét.
Ahogy feljebb írták a max értéket és egy évben 12-szer élhetsz e lehetőséggel.Tavaly kétszer kellett használnom, egy angliai és egy kínai visszapostám volt, aminek a költsége -16ezer Ft lett volna, ha nincs ez a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Ne akarom magam ismételni, de ilyen drága dolgokat csak olyan helyen vegyél, ahol tudsz paypalel fizetni!
Egyrészt fél év védelem, másrészt kifizetik a visszaposta árát, ha mondjuk vissza szeretnéd küldeni!
Az, hogy az Alin 4-5dolcsival olcsóbb volt, mint egy webshopban szerintem nem ért ennyit...Az ebay-en is van 81$-ért ez a kamera, ott tudtad volna paypalel fizetni!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz #16729600 #17703 üzenetére
Erre mondhatnám azt, hogy ez megint csak szubjektív, mert nekem pl. több mint 400 a rendelésem és kb.10-15 vitám volt és ebből kb. 8 a posta miatt(eltűnés).
Meg mondhatnám azt is, hogy rossz terméket vagy eladót választassz ... vagy én vagyok túl szerencsés!
De félre a tréfát, én értem azt is, hogy egy ember nagyrészt a saját tapasztalatait állítja hadrendbe, ha vitára kerül sor, ez egyértelmű.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz #16729600 #17683 üzenetére
Szeretnék erre reagálni:
"...de az egész topik szinte csak ( gondolom olvasod Te is ) a hamis TN ekről, az eltűnt, meg nem érkezett csomagokról, a tré csomagolásról és az ócska használhatatlan árukról, vitákról, pénz visszakövetelésekről szól. "
Szerintem természetes, hogy ilyenről szól a topik, hiszen az emberek nagy része csak akkor veszi a fáradtságot az írásra, ha valamilyen problémaja adódott, ebben gondolom egyetértünk.
Ezért ezen lemérni egy webshop megbízhatóságát eléggé szubjektív dolog, egyáltalán nem ad valós képet!
Ha mindenki leírná ide, amikor valamilye megérkezett, akkor hidd el nem lenne energiád kikeresni a negatív kommentek, olyan ütemben jönnének a hozzászólások a topikba!A másik dolog a "kamu tracking" téma!
Egyébként nem kamuk, mert ha a csomagot megnézed(ha megjött), amit kamunak gondoltál, akkor ott a "kamutracking" rajta, láss csodát ott az a szám, amit az az aljas eladó adott neked, hogy átverjen téged!
Az, hogy itt Magyarországon nem követhető egy tracking, ami csak a kínai történéseket mutatja az nem azt jelenti, hogy kamu, meg, hogy nem adta fel!
Mindenkinek van lehetősége a fizetős postákat választani!!!
Gyerekek, válasszátok azt ... és lesz tracking! Annyi tracking lesz, hogy a mátrixban nincs annyi szám!
Senki ne gondolja már azt, hogy 3-6$-os dolgokat majd 3$-os CN Post-tal fog küldeni az eladó!
Ha pedig fizettél a trackingért és nem úgy küldi, akkor dispute és már utalják is vissza a postáért fizetett plusz költséget.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Ott van, hogy feladta, ott a száma a küldeménynek!
Egyébként ez olyan csomagszám(olcsó postás), amit nem fogsz tudni követni, majd egyszercsak megjön.
Ha ennyire sürgős valami, akkor itthon kell beszerezni, vagy olyan eladótól vásárolni, aki regisztrált postával küldi!
Arról az eladó már nem tehet, hogy 50-60napot is utazhat egy küldemény!
Hidd el, hogy feladta semmi érdeke abban, hogy ne adja fel, hiszen abból pénze úgyse lesz és az Ali is büntetni fogja a dispute-ok miatt.Ha ennyire sürgős, akkor rendeld drágábban, ahol felszámolnak +2-3$ Hongkong Post, CN Post -ért.
Disputot akkor indíts, ha letelt már min. 50nap még 30nap sem telt el a feladás óta.
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz South Velen #17180 üzenetére
Ez igaz, de ha ne adj vissza kell küldeni, akkor az 8-10ezer forintodba fog fájni!
Ha paypalel fizetsz egy webshopba, akkor ezt ki tudod védeni és van fél év védelmed is!Az alin ki garantálja, hogy foglalkozik veled a vásárlás leokézása után?
-
szmyky
aktív tag
válasz McReay #17178 üzenetére
Szerintem onnan vedd, ahol tudsz paypalel fizetni...egyrész van fél év védelmed, mászrészt visszatéríti a paypal a visszaposta árát, ha vissza kell küldened(szintén fél évig).
Tehát egy webshop biztonságosabb!Ha sima postával kéred 95%, hogy bekérik a papírokat - tehát áfa lesz rá!
DHL, 100%, hogy áfa lesz rá![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz Sinisi #16781 üzenetére
Eladója válogattja, nekem volt példa rá, hogy minden egyes tételt külön küldött és volt példa az ellenkezőjére is!
Amilyen a kedvük éppen!
Volt, hogy el akartam kerülni a túl magas értéket ezért kifejezetten kértem, hogy külön postázza, úgy is tette.
Velem eddig mindig rugalmasak voltak, csak szépen kell kérni őket.[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Emberek!
Itt ekkora felháborodások vannak ebből az egyoldalú időhosszabításokból???
Ti valamivel nem vagytok tisztában!
Az idő kitolása egyrészt a TE ÉRDEKED, mert ez alatt nyithatsz-zárhatsz vitát a kedved szerint, ezt értse már meg mindenki!
A másik meg az, ha letelik a 60nap akkor te elindítod a vitát és - most figyelj - beleírod a vitába, hogy eltelt több, mint 60 nap és még semmit nem kaptál ... ennyi!
Ő hagy hosszabítson az az ő dolga, meg neked csak jó a védelem miatt!
Az Ali pedig a javadra fog dönteni, mert te még egy képkivágást is bebiggyesztesz a nyomkövetővel, hogy kínánál tovább nem jutott, ugyanis az olcsó nyomkövetés csak addig mutat és ez nekünk éppen elég, hogy bizonyítsa azt, hogy mi semmit nem kaptunk!
Ne pánikoljon itt senki emiatt!
Ha meg közben megjön, akkor zárod a vitát vagy teszed, amit a lelkiismereted diktál![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz A texasi #13166 üzenetére
Igen, valami más rendszer van most!
Nekem sem jött meg már 65 napja egy 2,5 dolcsis termék és hiába írom, töltöm fel a nyomkövetőt, hogy nincs sehol a csomag ... csak azt hajtogatják, hogy várjak türelemmel, amíg lejár a vevővédelmem, de az meg már régen lejárt!
Még a disput nyitás alatt!
okt 8-ig kellett volna dönteniük, de még mindig nincs ítélet!
Csak azt hajtogatják, hogy nem jogos a disputom!
[kép] -
szmyky
aktív tag
válasz Sagaris #13080 üzenetére
Inkább webshop-ból rendeld, ahol tudsz paypal-el fizetni!
Mert ha vissza kell küldeni a paypal állja a visszapostát!
Az alin kinél fogsz reklamálni, ha baj van és közben az eladó eltünik?
Az alin én már vettem telefont, de olyat, aminél kalkuláltam azzal, hogy ha gond lesz vele, akkor nincs visszaút!
5-7ezer egy visszaposta!
Pl:
Tinydeal-nek van DPD EU Express postája +8$ és franciáknál hozzák be és itthon már nem jön rá semmi![ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
-
szmyky
aktív tag
Sziasztok!
Régi rendelő vagyok már, de most egy kis tanácsot szeretnék kérni tőletek!
Amióta megváltozott az Ali felülete nem volt disputom, de most nem érkezett meg egy termék már 60napja!Az Ali javasolta, hogy zárjam a disputot, mert nem járt még le a védelmem!
Nem fogadtam el a javaslatot!Kérlek nézzetek rá, hogy ők ezt miből látják???
Mert én csak azt látom, hogy 09.27.-ig nyithattam vitát, előre is köszi!Itt a rendelésem:
[link][ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
Nekem a Dunatakaréknál van Maestro kártyám és minden oké vele, tehát a gond az Erste-ével lesz, szerintem.
-
szmyky
aktív tag
válasz VinoRosso #12455 üzenetére
Így van, nem kamu, de ha Kínát elhagyta, vagy bekerül az kínai export raktárba és áll ott akár egy hétig is azt már nem fogod látni, tehát ez bármikor jöhet!
És a számmal is hiába mész be a postára, mert ők sem tudják, hogy merre jár a csomagod!Egyszer csak nálad lesz akár 30-60nap (vagy nem, akkor meg refund)!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz bippeti #12450 üzenetére
Azt hiszem, hogy miután lezártál egy vásárlást még van 10 vagy 15 napod, hogy vitát nyiss!
Ezért ha bizonytalan vagyok, akkor én csak azután zárom a vásárlást, ha már lejáróban van a 60 napos vevővédelmem, így tudsz még pár napot rátolni a disput nyitási jogodra!
Persze az eladónak írom, amit ők szoktak, hogy ne izguljon megy majd az 5⭐, csak egy kis türelmet! -
szmyky
aktív tag
válasz Sungoo #12301 üzenetére
Úgy tudja becsapni, hogy az adott nyomkövetőt kiadó szállítónak van egy központi bázisa, ahonnan veszi az infót az összes nyomkövetö site, így tudja becsapni!
Például a magyar tracking-eket, az összes oldal a magyar posta adatbázisából veszi.Igazából a lényeg annyi, hogy a csomagok megérkeznek majd, csak generálnak képzelt útvonalat, hogy a vevők lenyugodjanak, hogy a csomag érkezik!
Olcsó postával egy minőségibb szolgáltatás képzetét keltik...ennyi!
[ Szerkesztve ]
-
szmyky
aktív tag
válasz A texasi #12287 üzenetére
Üdv!
Szerintem meg nem adtam valótlan útmutatást!Én már vásároltam az Alin és tudom, hogy mit beszélek!
Próbáld csak meg egy olcsó tételnél és hidd el, hogy újra tudod nyitni ... ja és bocsánatot sem kell kérned!Amíg van vevővédelem, addig korlátlanul nyithatsz, zárhatsz!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Teljesítményvesztést okoz az új NVIDIA App
- Samsung LCD és LED TV-k
- Elite: Dangerous
- Xbox tulajok OFF topicja
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- iOS alkalmazások
- Mikrotik routerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest