Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobilinternet
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Synology NAS
- DIGI kábel TV
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
senior tag
válasz Alpachino #70611 üzenetére
Na ez jó kérdés, de mindig más van, Ha meg is érkezik a csomag vagy hozzányúlnak vagy sem, a hétvégi érkezés a rosszabb azt megjön, beteszik egy raktárba aztán amikor kedvük van hozzá nyúlnak ahhoz, de kiszámíthatatlanok mindenképpen,. Nekem csütörtökön megérkezett csomagot estig átvettek , "vámolták" estére azaz 4 óra alatt kész volt minden aztán jövő hét szerdán adták át az EO-nak, de jelenleg is van pluncos csomagom 4 napja megérkezett , a vám se nyúlt még hozzá, sosem lehet tudni, csak majd jön. 2 ugyanakkor vásárolt termék együtt jött 2 konténerbe, a vámolás 2 óra eltéréssel történt, egyiket szerdán másikat csütörtökön hozták ki, nem lehet pontosat semmiről mondani.
A vámolás úgyszintén van mikor megvan hétvégén, de inkább vasárnap éjszaka után szokott sűrűbben lenni. Ez nem jelent semmit a továbbiakban, mert utána bemegy tranzitba, onnan vagy pár órán belül kikerül de lehet pár nap is.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Ezek nem normálisak, a sorrendet sem képesek tartani, a vám után menne tranzitba de itt még azt is összevissza írják, durva, mennyire színvonaltalan a munkájuk.
-
-
jojoando
senior tag
MPL oké rendbe.
A másikat 8-n vettem adta a követőszámot másnap de elvileg még mindig a raktárában van, semmi mozgás a 6 nap alatt ami fura , illetve mégsincs neki raktáron csak ígérget, passz egyszer csak megindul. Viszont váltig állítja hogy a központban van már, csak "nem frissül " a nyomkövetés. Mástól vásárolok, ha postára kerül 1 napig pörög a cucc az elosztóraktárig aztán van a "nyuszi ül a fűben" 6-8 napig.
-
jojoando
senior tag
válasz rednifegnar #70808 üzenetére
Ez furcsa de jó kérdés, A számlaszámod nem változik ahol a pénzed van.
A kártya lejártáig, a te mondásod alapján év vége azaz december 31-g le tud vonni fizetésre külföld, még akkor is, ha az új kártyát indítottad terminálba.
Épp most járt le az enyém, és új volt, hogy bár az új kártyát beindítottam, a régi volt az Alin megadva, és ugyanúgy vonódott a termék ára. Ha a hónap letelt kérik az új kártyaszámot ami más, a CVV kód is más.Furcsa egyébként is, mert ahol eddig pl közművet fizettem, kérdezés nélkül kód és engedélyezés nélkül vonnak , főtáv legalábbis igen,.
-
jojoando
senior tag
Nem tudom kinek hogy, nálam az oldal aránylag jól megy, persze szoktam naponta a Cceandert [link] használni (tisztítás futtatása, de előtte az összes web böngészőt becsukom,az Edgét is, ezután jön a Rendszerleíró/hibák keresése, majd a javítása, ez 2 perc) a netszemét törlésére, vírusirtóm sincs Win11 alatt mégis megy minden rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Jester01 #70845 üzenetére
Amíg volt kínálat a listán, vagy a fajta félében, pl sport vagy mi.
Esetleg AMD procit használsz?
Nekem az Intellel sosincs bajom bárhova vetődök.
Pedig már 2 éves. [link] egy kicsit több cucc van benne
#70846 stomi61 A múltkorában erről írtam, a helyi posta KÍNÁBAN! 1 nap alatt mindent megtesz aztán 4-6 nap raktár, reptér raktár, majd egyszer felfér repcsire, aztán itthon ugyanaz a roszabbik esetben, ez van.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz diablo1984 #70891 üzenetére
Ha az ALI javasolta a refundot a bizonyítékok alapján, illetve a vásárlói írásokat megnézve sok a negatív visszajelzés, akkor vissza szokták adni a pénzt. Ha van pár negatív vélemény azt hozzáteheted a bizonyítékok közé, az csak megerősíti a panaszod.
-
jojoando
senior tag
válasz diablo1984 #70929 üzenetére
Nézd én egy sima módszert ajánlok. Ha úgy gondolod hogy Lenovo Pendrivet veszel, először nézd meg a gyártói oldalon, létezik-e olyan. Mondjuk az 512GB-s lehet, na de ha más, hasonló kapacitást megnézel pl Sandisk azok ára ott is 10eFt feletti, vagy egy usb átalakító ára. Át kell gondolni, reális-e az amit árulnak, sajnos nem. Én Alzában megvettem helybe garanciával és jó. Mindenhol hasonló árban kapsz hasonló terméket, ezek az olcsó cuccok, olyan messziről nem mondhatnak igazat, nem lehet bennük hinni. Át kell gondolni a reális valóságot, mert csodák a mesékben vannak.
-
jojoando
senior tag
Tud valaki olyan 4K-s koptert, ami legalább 10-15 percig működik 1 aksival és lehet minőségi képet videót készíteni vele, nem drága értékben? Jó lenne kirándulásra egyszerű és megbízható valami jó adottsággal, akár privátba is jöhetne Alis link.
Köszönöm! -
jojoando
senior tag
válasz lacoka55 #71070 üzenetére
Nem csak Magyarba tojnak a melóra, kint is, Nekem 8-a óta el sem indult az aksi a NL értesítve, most a vámosokhoz ment egy csevely 15-n de azóta se semmi mozgás vagy indítás. Az eladó raktárában vár a papírozásra, ahogy az ügyfeles írta, január 7-ig megérkezik, de a többi csomagom sem jön, mind áll a 12 napos is kint, A helyi posta tette a dolgát, feldolgozta, a központiban vár tranzitban vagy 10 más vásárlásom, plusz az aksik...
Itthon a pluncosból EO lett, de 1 hete, túl a vámon van a raktárban, nincs aki átvigye.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Az UPS Belgiumból mennyi idő alatt szállít kézhez csomagot normál szállítással?
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Már ne haragudj, de te mondod mindig hogy nem is nyúlnak hozzá, csak a papirokkal szöszölnek, ha már végeztek, a tranzitba tényleg nagy dolog lett volna áttolni. Jön a hétvége, januártól a postai költségek emelése, a színvonalon is emelni kéne így, az ünnepek előtt, nem? Máskor megy ez a dolog, sokszor nem, de ha át is menne a tranzitba, míg átadják a postának, az is idő, nekem legalábbis. Utána a +10 nap
[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz fcbarca #71233 üzenetére
If you open a dispute for refund, it will damage our shop rating. So if you open a dispute, our leaders will not allow us to offer you compensation. We are very sorry to bring you a bad experience."
ez kamu, a vitát max az Aliexpressz lássa és dönt benne, videó max 1 perc lehet szemléltetni panaszod. illetve kifotózni a beszélgetést sorba ahol ezeket írja számodra, mivel ezzel is azt bizonyítod hogy igazad van, Az értékeléseket is nézd meg kinek van még hasonló gondja, az is neked segítség, ilyen videóval és fotókkal lehet vitázni vagy refundot visszatérítést kérni, ha a vásárlási védelmed megszűnik, 1 Ft-t se kapsz tőle szerintem. Maximum ha legközelebb vásárolsz tőle ad kisebb árat esetleg, de jelenleg szerintem ez lenne a legjobb védelmed azaz refund kérelme indokokkal.
Ha rezonál a masinád, az valaminek a gyenge felfogatásából eredhet, egy kicsit még működik , szét is eshet főleg pl kiszakad a felfogatásból a csavar kitekeredik, alapesetben ezek a helyükön vannak és nem rezonálhatnak.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz fcbarca #71236 üzenetére
Hiba okának azt válaszd ami szerinted alátámasztható, bizonyítható.
Mondjuk vevő oka hogy hangos rezonál és tudod mutatni videón is.
A google fordítót használom, nekem működik sima kérdés válasz esetén.
Akár film feliratot is azzal fordíttatom használható, maga a mondat egyenes legyen egyértelmű, fordulat ne legyen benne.
A vita vagy refund egy beszélgetés, ha az eladó azt mondja hogy x USD-t visszafizet akkor ezt az aliexpressz jóváhagyja megegyezés esetén, mondjuk ugyanezt mondja az eladó fizet 10 USD-t akkor ha fizetett a panasz vita bezárható, A FIZETÉS után.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
válasz Wolfram #71238 üzenetére
Engem nem zavar, ha beleszólsz, de javaslatot, segítséget nem írtál.
Szállítás. Nem tudni mennyi a termék ára de általában egy sima porszívó 6-8eFt ha annyira kéri a visszaküldést az eladó, akkor a szállítási díjat meg kell vele beszélni, illetve küldjön az eladó a rossz termék végett visszaszállítást, mert innen 10eFt alatt nem áll meg annak ára.
A vásárlási védelemnél kérheti. Én legutóbb éppen ezt írtam az eladónak és hipphopp inkább küldte a visszatéritést. -
jojoando
senior tag
Azért több lényegi különbség van a 3-4 éve érkezett csomagok közt, mint a jelenlegi digitalizált környezetben. Akkor 100-a annyi csomag érkezett kézi papirokon küldték ki a papírokat, meg írták meg, most sok dolog könnyebb lett, viszont a csomag meg több. Sajnos hogy aki ezt irányítaná egy balfék, aki nem teremti meg ehhez a feltételekhez az adottságokat, amellett hogy a pénz befolyik és folyhatna több is már egy szinten túl mutat.
Személy szerint a postásokat és melósokat sajnálom, hogy ilyen a főnöki kar, de erről nem tehetnek, ez már inkább politika, sajnos.
#71274 vandor01
Igen mi fizetjük a közösbe de ott minden pénz eltűnik jobbra és balra is.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
-
jojoando
senior tag
Arra írtam hogy szolgáltatótól függően más a teljesítmény akár külföldről is.
Ez is Járt Vecsésen, csak ezzel pörögtek és hamar megérkezett Biciklis kiszállítással is.
A többit fent írtam, péntek óta a vámot nem hagyta el az egyik KÍnai csomi de a hétfői sem, ennyi, nem akarom ragozni aki akarja érti. -
jojoando
senior tag
Kérdezném a Reptéri vámnak mennyi raktára lehet arra, hogy az egy hete vámkezelt termékek konténere még ott lehet?
Csa úgy kérdezném 1 havi konténert is el képesek tárolni? -
jojoando
senior tag
Szerintem néha félreérted az embereket. Türelmetlenek, kíváncsiak, de hallani olyat is hogy bizonyos csomagok eltűnnek. Nem azért írogatnak ide sokszor ugyanazt, hogy mi újság a csomaggal, hanem féltik hogy eltűnt, és kíváncsiak, most csak az övéké jön rosszul, vagy mindenkié. Hogy tudná meg máshonnét ha nem innen, hogy a csomagja pl VÁM után még 1-2 hétig pihen valahol, de nem mozog, és egy idő után rákérdez, egyedi a dolog ,vagy sok ilyen van.Most az a pár sor nem értem kit zavar! Nekem 24-től van valahol az ECS. csomi, ennyi!
-
jojoando
senior tag
válasz dethroner #71564 üzenetére
Bármi problémád van, felveszed a kapcsolatot az ALI ügyfélszolgálattal, Refund címén ( amit nem kaptál meg ), manapság a disputra nem adja a kezelőt simán. Bejön csetbe az ügykezelő egyszerű érthető mondatokban angolul megbeszéled vele, mi történt, melyeket fotóval tudod bizonyítani csetben. 3 perc max idő szünet esetén szétkapcsol a vonal , szóval ha ellenőriz a csetes legalább valamit írjál közben be, ( Pl oké, várok...angolul) Van videód, kifotózod a csomag nyitást, akár 5-6 fotóval, illetve leírod mi hogy történt, aztán mondja a teendődet mit lehet tenni. Ha egy vásárolt termékkel refundot indít, oda max 1 perces videót enged feltölteni, illetve fotót és szöveget a történtekről, amit majd elbírálnak, de ott a sérülést és bármit komolyan add elő, nemhogy nem annyira fontos, hanem így jött meg. A többit elmondja, ha jó és normális kezelőt fogsz ki. Nagyjából Kb ennyi, ami 2 emberen múlik jelenleg. Ha nem normális a kezelő, holnap újra próbáld meg új kezelővel.
-
jojoando
senior tag
Egyébként mi van ha egy vásárló aki elég sokat vásárol az Alinál, sokat panaszkodik? Pl az eladó nem indítja a csomagot, csak egy csomagszámot ad meg, vagy még elérni sem lehet az eladót, hogy megbeszéljék a dolgokat?
Mert egyébként csak értesítést kapok utána, ha az adott terméknél történik helyváltozás.
Hogyne bosszantana, mint a fenti esetekben is taglalják, hogy a beígért időre nem érkezik meg amit az oldal vállalt, vagy elakad, talán megsemmisült mondjuk balesetben valami? Ezt nem lehet tudni , viszont a z idő eltelte miatt lehet aggódni, nem?
Ettől hátrány nem érhet.[ Szerkesztve ]
-
jojoando
senior tag
Ne haragudj, de hogy 6-8 nap alatt itt van egy termék jó esetben Kínából , és itt megy a kavar , hogy jelen esetben se a vásárló a hibás hogy vámolás után nem továbbítják pl ECS-t, de utána még +10 nap amíg a vásárló megkapja, ha megkapja és nem nyúlják le közben, ezt nem éppen rajtunk múlik. Ha nincs különösebb indok, ide senki sem írna a fentiekből, de sajnos ez a kialakult helyzet és nem tetszik.Valamit át kéne gondolnia a Cainonak, vagy aki ezt irányítja.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Új Lenovo 13w Yoga x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 13,3" -35% Ryzen 5 5625U 16/512 WUXGA +Toll
- Leárazva! Új Dell XPS 13 9315 Prémium Érintős Profi Ultrabook 13,4" -60% i7-1250U 16/512 4K+ Iris Xe
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- PlayStation 4 Slim 500GB, SW:11.00! gyönyörű szép állapotban, 6 hó teljeskörű garanciával, üzletből!
- PlayStation 4 Slim 500GB Gold Edition, 6 hónap teljes és 1 év SW garanciával üzletből!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen