-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
jojoando
senior tag
válasz dethroner #71564 üzenetére
Bármi problémád van, felveszed a kapcsolatot az ALI ügyfélszolgálattal, Refund címén ( amit nem kaptál meg ), manapság a disputra nem adja a kezelőt simán. Bejön csetbe az ügykezelő egyszerű érthető mondatokban angolul megbeszéled vele, mi történt, melyeket fotóval tudod bizonyítani csetben. 3 perc max idő szünet esetén szétkapcsol a vonal , szóval ha ellenőriz a csetes legalább valamit írjál közben be, ( Pl oké, várok...angolul) Van videód, kifotózod a csomag nyitást, akár 5-6 fotóval, illetve leírod mi hogy történt, aztán mondja a teendődet mit lehet tenni. Ha egy vásárolt termékkel refundot indít, oda max 1 perces videót enged feltölteni, illetve fotót és szöveget a történtekről, amit majd elbírálnak, de ott a sérülést és bármit komolyan add elő, nemhogy nem annyira fontos, hanem így jött meg. A többit elmondja, ha jó és normális kezelőt fogsz ki. Nagyjából Kb ennyi, ami 2 emberen múlik jelenleg. Ha nem normális a kezelő, holnap újra próbáld meg új kezelővel.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen