Új hozzászólás Aktív témák

  • RVR400

    veterán

    válasz RVR400 #52110 üzenetére

    Nos, mivel ez a cucc még nem lett kézbesítve, így írtam a postának, hogy vajon ez most hol lehet. A választ csatolom:

    "Köszönjük, hogy megkereste ügyfélszolgálatunkat.

    Az "UA-UZ + 9 számjegy + 2 betűs országkód" ugyan ISO szabványnak megfelelő azonosító, azonban kizárólag a küldemény tartalmának megkülönböztetésére szolgál.
    A fentiek miatt javasoljuk, a küldemény esetleges megérkezéséről a címzett a helyi postán tud érdeklődni, ha nagyobb méretű csomag esetén nem kapott értesítőt a küldemény átvételéről, vagy ha kisebb levélküldemény érkezett és időközben a postaládába nem kézbesítették azt.

    Az általános eljárás az, hogy a küldeményen szereplő cím alapján a kézbesítő/letéti postára továbbítják, az értesítőjével ott tud érdeklődni annak beérkezését követő 15 munkanapon belül. Ezt követően a nem kézbesített / letétből át nem vett küldemények visszaküldésre kerülnek a külföldi feladó részére. Az esetlegesen címhibás vagy címhiányos küldeményeket a beérkezést követően azonnal vissza kell küldeni a feladónak.

    Sajnos amennyiben a külföldi feladó az U-s azonosító számú ún. közönséges nemzetközi levélküldeményt választja ki feladáskor a csomagjának a feladására, akkor arról csak akkor keletkezik további belföldi részletes nyomkövetési adat, ha az vámeljárás alá is kerül, és erről az ügyfelet kiértesítik, és a vámkezelési dokumentumokat beküldi a vámkezeléshez. Azonban az Ön küldeményére vonatkozóan nem látunk ilyen vámkezelési bejegyzést az elektronikus rendszereinkben.

    Amennyiben a feladáskor a küldemény nem kapott a belföldi nyomkövetésre alkalmas regisztrált nemzetközi postai azonosítót, úgy a Magyar Posta nyilvántartásba vétel nélkül kezeli és az életútjáról sem rendelkezik információval. Kérjük, szükség esetén szíveskedjen reklamációjával a külföldi feladót megkeresni.

    Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítettünk Önnek."

Új hozzászólás Aktív témák