Hirdetés
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz nokia3650365 #51150 üzenetére
Vagy megérkezik vagy nem. Ezért kiszoktuk fizetni ha mégis megjön. Az elmélet az ha nem veszed át akkor majd visszaküldik.
De ezt akár postaládába is bedobhatják.
Ha július 1 után fut be akkor majd értesítenek a fizetnivalóról valamilyen módon és majd döntesz a sorsáról. -
Beni2360
félisten
Ismételtem feltenném a kérdésemet. Talán tavalyi év folyamán volt erről szó, hogy ki mennyit költött az Alin. Androidban meg lehetett nézni. Kérdésem, hogy most is van lehetőség erre és hol találom. Válaszokat előre is
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
Akkor ez egy 1x eset volt az Alitól.
Anno én is elképedtem a 7 éves vásárlási összesítőtől. Lementettem a képet de nem találom.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
válasz skyrush7 #51157 üzenetére
Nálam Ápr. 06-tól várakoznak a továbbításra 10 csomagom. De már csak 10 mivel közben 5 dispute lett. Ebből a 10.böl 4 dispute várandós.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
skyrush7
aktív tag
Legutóbb belga postás untracked csomagom volt, 2db 18650-es akkuval. Két hét alatt ideért.
Lassan már ott tartok, hogy teljesen felesleges ráfizetni a szállításra... -
mikk2000
őstag
Először is, akkor érdemes lesz olyan onlone piactéren vásárolni, ahol egyben levonják ezt a plusz áfa sarcot is, mert refundkor - elvileg - a teljes összeget térítik, azaz a plusz áfával együtt, tehát már csak a vám sarc marad mint veszteség, bár:
"A vámkezelési költség a Magyar Postáé vagy a futárcégé, nem az Államé, az mivel egy elvégzett tevékenység utáni díj egyébként sem kérhető vissza."
Ez nem egy van, mert ez egy - megelőlegezett - tevékenység (amit én nem kértem mondjuk), aminek a sorrendje egyébként is értelmetlen, mert ennek akkor kellene megtörténnie, ha én megkaptam az árut, és nyugtázom hogy elégedett vagyok vele. Hogy a posta előzetesen feltételezi hogy jó lesz, az az ő baja kellene legyen, nem az enyém. Tehát mivel én is majd online besegítek a munkájukba a vámnyilatkozat kitöltésével, akkor nem csak azt kellene visszatéríteniük, amit vámkezelés okán kifizettetek velünk, hanem annak a tevékenységnek az árát is amit - én végeztem - a vámeljárást segítendő. Én pedig úgy döntöttem, az én vámeljárás közreműködői díjam 15600ft. Tehát ha jön egy termék ami hibás, akkor visszakapom a 400ft-ot, illetve a 15600ft-ot, azaz összesen kapok 16000ft-ot. Így már okés lenne nekem, és szerintem mindenkinek. Majd én is csinálok ebből egy 200 oldalas nagyon hivatalosnak látszó pdf-et.
Aki nem tudná követni a logikát annak segítek, itt elvekről van szó, tehát országon belül ha vásárolok online, még a kibontott terméket is visszaküldhetem különösebb indoklás nélkül ha valami nem tetszik. Tehát vásárlóvédelem van. Ennek a vásárlóvédelemnek külföldről való rendeléskor is működnie kellene, hiszen most vagy védjük a kibaszott vásárlót vagy nem védjük. Nincs olyan hogy egyszer védjük egyszer nem. A mostani helyzetben tehát egy értelmetlen logikájú sarc van, amit a termék megérkezése és elégedettségem esetén kellene kifizettetni és nem fordítva. Uff.
-
-
bl4ze
veterán
UH3294432xxBE
Ez ma végre megérkezett, pontosabban mehettem be érte postára :
07 Jun 2021 02:26 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days
11 nap az érkezést követően amire kézbe lett véve.
---
Egy másik van még amit várok, az is már országban van :
UH3939406xxBE
15 Jun 2021 10:21 Receive item at office of exchange Nemzetközi Posta Kicserélő Központ
14 Jun 2021 11:44 Your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming daysÉrkezik még egy UHxBE, de nem tudom be fog-e érni 0701 előtt, itt az eladó átvert :
kifizettem a prémium CN Air Mail Reg-et, erre feladta az ingyen postás UHxBE-vel
10 Jun 2021 02:58 Hand over to airline
27 May 2021 13:00 Arrival at export hub BELGIUM POST - BPOST.:. bl4ze .:.
-
mikk2000
őstag
De pont hogy bele lehetne menni, mert változás csak akkor van, ha sokan összefognak, és egységesen fellépnek. A világot is mindig a forradalmak vitték előre. Ha elolvasod amit írtam, láthatod hogy egyértelmű ellentmondás van (egyszer védjük a vásárlót - más hasonló tevékenység esetén meg egyszerűen kifosztjuk), ezt fel kellene oldani. Lehet kellene erre külön topik...
-
bulek
tag
Kipróbáltam egy magyar "raktárt". Több európai országból is jelölve volt a szállítás. Igaz,nem a 7 napos.
Ma jött az értesítés, hogy feladták. Kínából holland postával. -
Beni2360
félisten
Nekem 13 csomag Ön várakozik apr. 04.óta nagyon szívesen be mennek érte.
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
fairi
addikt
Hiú ábrándokat nem kell osztani. Ez a Vilniusi megoldás nagyon rossz tud lenni. Ritkán 8 nap alatt megérkezik tranzitból, de RV562856661CN mutatja ritkán odabetonozzák őket.
Korábban volt már Jinhua-ból csomagom (RV466483211CN), az 80 nap után kaptam meg. Elképzelésem sincs mit csinálnak velük Vilniusban, mikor semmi ok sincs mégis késnek.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
Enyém is most érkezett Vilniusba. Mondjuk nem biztos hogy az enyém. Dispute már elvileg visszaküldte a pénzt. Ha a csomag mégis megjön akkor ez lesz az amit nem fogok kifizetni az eladónak. Valami 18 dollárt fizettem a 4-10 napos szállításra cseh raktárból, nem azért hogy kínából küldje vonattal 80 nap alatt a Föld körül. Plusz még az is lehet hogy fizethetem az új sarcot, azt se adom vissza neki.
Jester
-
Topikgazda
10% a mit te írsz késlekedés, lehet hogy az hiú ábránd, de kihagyod hogy Fehéroroszország miatt április- májusban voltak gondok, előtte nem volt jellemző amit írsz, de azóta változott, tudtommal kikerülik őket. Szóval nem ábrándokat, hanem logikus következtetéseket osztok meg.
-
tknof1871
őstag
Üdv!
A Store-ok hova teszik ki ezeket a Letter of Authorization dokumentumokat? 1 store-ban se találtam meg, mindegy, hogy nillkin, mijia, stb.
Egeret a store nevére viszem, popup, ott a Business information linkre klikkelek? Ott se, de majdnem minden kínaiul van. Le se lehet fordítani, nem lehet kimásolni.Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Topikgazda
-
tknof1871
őstag
Köszönöm!
De ez rosszabb mint a pénzfeldobás. Feladtam.
Példák google keresésre:
"letter of authorization" site:site:mi.com/global/
"letter of authorization" site:nillkin.org
+ idézőjelek nélkül is próbáltam. Nem találtam listát, amit a Xiaomi vagy a Nillkin összeállított, azokról akik hivatalosan kereskednek a termékeikkel.A youtube, insta, stb, oldalak igazolványt kérnek. Így csinálják és mindkét félnek megéri, az influenszereknek és a közösségi oldalaknak is.
Aliexpressen is valahogy így kellene. Ali ellenőrizné kinek van "letter of authorization" és azt a store-t valamilyen formában megjelölné, jutalmazná. Mindketten jól járnának. Növelnék a vevők bizalmát. Gondolom ez jó dolog.Az üzleti információt kínairól le lehet fordítani.
Egeret a store nevére viszem, popup, ott a Business information linkre klikkelek? El kell húzni balról jobbra egy csúszkát, és megjelenik az oldal? Nálam olyan, mint egy képfájl. Nem az, de nem tudok kimásolni szöveget, hogy bemásoljam a google fordítóba.
Sikerült lefordítani? Miről szól a Business information?Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
Topikgazda
válasz tknof1871 #51176 üzenetére
Teljesen igazad van, jó lenne ha az aki kinevezi magát egy cég hivatalos eladójának attól megkövetelnék hogy azt igazolja is, de sajnos nem működik ez.
Csak a céges adatok vannak, annak megfelelően ahogy az angol meghatározás adja. Képen lévő szöveg felismerése és fordítás a megfelelő programokkal, böngésző kiegészítővel. -
Trón
lelkes újonc
Üdv Mindenkinek! Olvasgatom egy ideje a topikot, de nem találtam megoldást a problémámra. Május végén rendeltem több cuccot, kettő kivételével minden rendben. Kiválasztottam szállítási módot, megrendeltem, majd láttam, hogy az eladó megváltoztatta a szállítás módját (az egyik Aliexpress Standard-ről Cainaio Super Economy UH...-ra, a másik ChinaPost tracked-ről Seller's shipping method-ra), lényegesen hosszabb szállítási idővel. Jeleztem is nekik, hogy észrevettem, de a szokásos bla-bla. Ennek a két csomagnak a megérkezése kétséges júni 30-ig. A felmerülő plusz költségemet kérhetem refund-ként? Az összes többi Ali Standard/China Registered már megérkezett, tehát nem a logisztikai késlekedés lesz az oka, ha júli 1. után érkezik, hanem az, hogy az eladó megszegte a szerződést a szállítási mód megváltoztatásával. mKöszönöm a választ előre is
-
Topikgazda
Nem, vagy igen de nem éri meg. Egyrészt a vámszabályok módosulása az a vásárláson kívüli dolog, az hogy lassú a szállítás és július 1 után ér be az megint egy másik, várható szállítási, kézbesítési időtartamok vannak, nem fix vállalás, de még azoknál is szokott kivétele lenni.
Lehet hogy olyan szállítású lesz amire ez az új nem vonatkozik.Ha nem azzal lett küldve ami ki lett fizetve, egy olcsóbbal, akkor kérhető az árkülönbözet vissza.
Ezzel egy a gond, hogy ez abban a dispute pontban van ami a visszaküldéssel indul.
Lehet hogy az lesz a vége, hogy nem fogadják el a rész refund kérést, hanem az lesz a neked "kedvező" döntés hogy küldd vissza és azután a teljes összeget megkapod. Persze a visszaküldés díja a tied.
Néha az eladó sem tudja befolyásolni mert nem ő adja fel hanem mástól indul a termék, a logisztika változtatja meg a módot valami indok alapján.
Az első az egyébként is postai kezelésű a második az lehet más is. Mik a nyomkövetési számok?[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
Köszönöm. RV568956036CN és UH420378415BE. Megjegyzem, hogy a szállítási mód kiválasztásakor fel sem dobja, hogy Cainaio Super Economy/Seller's Shipping Method => nem is választhattam volna ezeket => ők szegték meg a szerződést. Azt lehet, hogy a partial refund-ot választom, a szövegben pedig leírom a tényeket? Nem a postaköltség különbözete az érdekes, hanem a 27% ÁFA, ami júni 30-ig nem merült volna fel.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A másodikkal nem lesz gondod szerintem mert Belgiumból jön ide.
Ez pedig: RV568956036CN ChinaPost tracked (China Post Registered Air Mail) számú, szóval azzal lett elküldve, ha ezt volt az ami Seller's shipping method lett.
A szállítási idő China Post Registered Air Mail 20-31 nap de ez nem garantált idő, szóval ez ha késik akkor sem igazán lehet reklamálni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem igazán értem amit írsz.
A kérdés az volt hogy lehet-e valamit reklamálni, mert nem azzal a szállítással küldték amit választott. Erre írtam valamit.
A szállítóeszközről nem volt szó. Ténylegesen reklamálni is azt lehet valójában ha van költség eltérés, mert az ok amit lehet használni ez: Shipping method - Nem a megadott módú szállítás volt.
Ha China Post Registered Air Mail nyomkövetési száma van akkor megadott módú a szállítás. Persze az probléma hogy más a szállítóeszköz az útvonal egy részén. De erre alapozva nem valószínű hogy hogy a javadra döntenek bármit is.
Reptéri bázisokon dekkolva is késhet a szállítás, annak ellenére hogy síneket nem látott.De mindig lehet indítani dispute.t meg lehet indokolni, kérni dolgokat aztán majd kiderül mi lesz belőle. De eddig én csak maximum annyit láttam, olvastam hogy esetleg a költségkülönbözet kérést elfogadja az eladó, vagy nem fogadja el és az AlIexpress döntése az hogy küldje vissza és a teljes pénzt visszakapja. De lehet más kimenetele is persze, csak nincs ilyen információm.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
Pedig a szállítóeszköz fontos. Sokan azért rendeltek China registered, mert azt hitték gyors lesz. Igaz is, mert itt is sokan posztolták, hogy 15 napon belül megkapták.
Csak az lett elfelejtve, hogy ez két szállítási módot takar. Egyik a légi út, ami gyors, másik a vonattal ami különösen lassú tud lenni.
Következő napokban lesz erről sok szó, mert jönnek a kétségbeesett emberek miért nem érkezik meg 31 napon belül. Csak statisztikából az marad ki 31 nap légi útra értik.
Sokak fognak emiatt áfába esni, mert vonatra NEM gondoltak, vagyis a kereskedő európai raktár vagy légi út helyett vonatra pakolta. -
Trón
lelkes újonc
-
Topikgazda
Ugyan már amióta van ez COVID egyáltalán nem gyors a China registered, inkább a 30 nap fölé tart és senki sem gondolhatta komolyan hogy amikor bekattannak az emberek és minden apróságot a július 1 miatt elkezdtek rendelni nem fog növekedni a csomag mennyiség.
Majdnem karácsonyi forgalom van, hiszen az egész EU-ban megváltozik a rendszer, természetesen késések vannak a szállításban a sok küldemény miatt.Abban igazad van hogy a médiában is jelentek meg olyan dolgok, ami miatt azt gondolná az ember hogy van pozitiv változás, sokkal több légijárat hozza majd és gyorsan, príma raktár bázisokatt hoztunk létre, minden rövidülni fog,
De úgy néz ki hogy az Alibaba kommunikációs, sajtó részlege, az X kormány emberei azok tudnak róla, de a Cainiao, a kínai posta logisztikai része meg nem, mert akkor max 3 napon belül itt lenne, 1 hét lenne Kínából az ide szállítás, nem kellene vonatra tenni, mert itt a közvetlen légijárat nálunk. Jönnek is, csak épp a mi csomagjaink valahogy nem kerülnek rájuk. No ez a gond.
Média az szépen leadja, a valóság meg sehol. -
Topikgazda
Ezt RV568956036CN vonaton szállítják és nem valószínű hogy megérkezik és vámolás alá kerül június 30-ig. Most itt tart:
Jun 15, 2021 11:09 Leaving processing center Chongqing Union Village Center Station, China
China Post Ordinary Small Packet Plus nem az szokott lenni.[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Akkor leírom újból, te megfelelő számot kaptál annak a módnak megfelelően amit eredetileg választottál, China Post Registered Air Mail-nak megfelelőt, az hogy a kínai posta logisztika más eszközre tette azt nem az eladó határozta meg nekik és ezért nem is felelős érte. Szóval nem kellene negatívot osztogatni.
[ Szerkesztve ]
-
mikk2000
őstag
A termék ára jelentősen függ a választott szállítási módtól. Ha ezt az eladó a beleegyezésedet nem kérve egy nyilvánvalóan olcsóbbra változtatja, és az árkülönbözetet nem utalja vissza neked, az az én igazságérzetem szerint sima lopás. Ez esetben én írnék az alinak, jelezve a lopás tényét, lépjenek valamit. Ha ez ellen az új lopásfajta ellen meg nem tud az ali fellépni, akkor meg törvényellenesen (bűnpártoló módon) működik az aliexpress, ennyi.
-
Topikgazda
válasz mikk2000 #51194 üzenetére
Igazad van, csak azért nem egészen így minősítjük. De jelen esetben nem volt pénzbeli veszteség és az eredetileg választott szállítási mód lett biztosítva, csak más van kiírva a vásárlási összesítőnél.
Mivel a szállító nem légi úton hozza, azt az eladó nem befolyásolja, nincs ráhatása. Itt is a szállítási idő hossza a probléma, nem a módja. Amikor elindult ez a vasutas szállítás akkor 18-27 nap volt az idő, megfelelő alternatíva volt a légi szállítás mellé.
Akkor lett több az idő, amikor a légi szállítási konténerek díja a 3-szorosára nőtt és ezért megnövekedett a vasútra átrakott konténerek száma, mert a logisztikai cégeknek az a díj nem érte meg, főleg úgy hogy akkor már átvették a kereskedőtől a csomagot és az még a nem emelt árat fizette ki nekik, ez a változás pedig a COVID-nak volt köszönhető.[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
válasz mikk2000 #51194 üzenetére
Jó pár éve rendelgetek, soha nem néztem, hogy végül mivel szállított az eladó. A lényeg az volt, hogy megkaptam-e. Jóhiszemű lévén, ha esetleg késett is pár napot, lehet, fel sem tűnt, károm nem lett belőle. Becsülettel visszaigazolok mindent átvétel után, csak négy/öt csillagos értékelést adtam eddig. Ez az első, hogy átverve érzem magam, legyen ez akárkinek is a sara. Direkt az itt olvasottak hatására választottam a légit.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Szerintem egy kicsit későn lett rendelve, én egy június 3-at látok mint első időpontot.
Itt mindenki a késésekre panaszkodik folyamatosan, teljesen mindegy hogy nyomkövetési azonosítós szállítási mód.
Az is köztudott hogy a megérkezés után nem azonnal kerülnek a vámhoz a küldemények, észerűség azt diktálja hogy úgy számoljunk hogy június 24. az a végső időpont a magyarországi megérkezésre, hogy legyen lehetősége a küldeménynek a régi szabályok szerint elbírálására.
A statisztika szerinti minimum időhöz nem praktikus viszonyítani, mert a valóság az volt az utóbbi időben hogy a többsége 30 nap vagy fölötti időben érkezik ezen fajta postai küldeményeknek, egyedül a futár szállítással lehet megfelelően számolgatni.[ Szerkesztve ]
-
Trón
lelkes újonc
Köszönöm, de a rendelés 29-én ment, ő 5 nappal később adta fel (ezzel benne van a vállalt 5 napos feladási határidőben), miután már kétszer rákérdeztem, miért változtatott Seller Shipping Method-ra. Bla-bla, már feladtam, úton van... Június 3. az első dátum.Tény, hogy rendelhettem volna korábban, ezt nem vitatom.
-
-
Topikgazda
Egy korábbi számításomat módosítom. A 2020 évi adatok alapján 11 millió küldeményre vonatkozhatnak a július1-től érvényes Áfa szabályok.
Ebből persze van olyan ami nem terméket tartalmaz, de ezért a minimum on-line befizethető pénzzel (399 Ft) számolom a posta várható bevételét, nem sávozom.
Ez 4,389 milliárd forint. Tavaly 280 millió körül volt a vámügynöki szolgáltatási bevételük.
Az Állam áfa bevétele csak becsülhető, 14-18 milliárd közt lehetséges. Ami azért a nagy számok ellenére nem sok egy ország költségvetésében.
Egyre jobban abba az irányba mutat a téma, hogy ez a 22 €-os áfa és vámmentes határ eltörlése egyetlen lobbinak hozott nyereséget.
Ezek csak számok, nincs politikai irányultság a hozzászólásban, ezért kérlek benneteket azt ne keverjen ide senki.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az irodákba kéri a dolgozóit a Dell, az Ubisoft is próbálkozik
- PlayStation 5
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen