Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Fifi #48583 üzenetére

    A helyzet az hogy az AliExpress-nek jól kialakított a vásárlói védelme, azt egy külső cég akár a PayPal, akár a ZEN ugyan miért érné el? Ezek fizetési szolgáltatók, a PayPal esetén +szolgáltatás a visszaküldési költség térítés, ezért javaslom annak akinek van hogy azon keresztül fizessen, nem a másodlagos vásárlói védelem miatt.
    A PP csak akkor javasolja náluk a probléma rendezést, ha az adott helyen az eredeti vásárlói védelem valamiért nem teljesül megfelelően.
    De ugyan miért vonnád be, miért adnál hozzáférést egy külsős cégnek az AlIexpress-es dolgaidhoz?
    Az AliExpress és a PayPal már évek óta együttműködnek csak mi magyarok voltunk ebből tavaly novemberig kizárva, így azzal azért nincs gond. Lehet hogy ez cég is hivatalos partner, de nem láttam eddig sehol sem megemlítve
    Nem hiszem hogy érdemes használni, mert ez azért nem ilyen a helyzet az AliExpress-nél.
    You paid with a ZEN card and something went wrong? The seller does not want to help you?
    Van vásárlói védelem.
    Gyakorlatilag nem hiszem el ha már kifut az AliExpress szerződési feltételei szerinti vásárlói védelem akkor majd ez a cég a saját költségére kompenzál bárkit, mert az AliExpress nem fog semmit sem adni még ha a Zen kéri is.
    De a puding próbája az evés.
    De én azért ezen cég használata előtt megvárnám hogy Magyarországon is hivatalosan elismerje a pénzügyi igazgatás. A PayPal, a Wise és a Revolut mondjuk úgy engedéllyel vannak jelen. És nem elfelejtkezni arról hogy a 30 nap próbaidő után havidíjas a szolgáltatásuk. Persze az ingyenes Mastercard az kompenzálja ezt.

Új hozzászólás Aktív témák