- Windows 11
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Kiadják Kim Dotcomot az USA-nak
- Bittorrent topik
- Facebook és Messenger
- Sweet.tv - internetes TV
- Programozás topic
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI kábel TV
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
A Posta adatbázisát szokták szinkronizálni a Nemzetközi Postai adatbázissal emberi beavatkozás nélkül, így onnan kerülhetnek át adatok. Azt részét miért nem érted meg hogy hogy csak azzal foglalkoznak amiért pénzt is kapnak?
Miért sértegetsz egyébként? Beszéltem az NPKK munkatársaival akik feldolgozzák a küldeményeket, nem a miskolci ügyfélszolgálatossal és amit leírtam azt mondták nekem, én csak elismételtem neked. Te meg sértegetsz? Nem kell elhinned, de légy szíves válogasd meg a szavaidat. Ha engem félrevezettek akkor őket sértegesd. -
Nordik
őstag
Ha rendben megérkezett egy termék van bármi teendőm? Visszajelzés, jóváhagyás az oldalon? Vagy nem kötelező vele foglalkozni? Valahol olvastam egy olyat, hogy az eladó csak abban az esetben kapja meg a vételárat ha megérkezett a csomag.
-
bl4ze
veterán
Nem sértegettelek, de teljesen tényként közölsz olyat, melyről láthatóan nincsen infód.
Nekem pedig megmondták, hogy igen látják bejött az országba, be is szkennelték a Kicserélőben aztán se kép se hang...
Csak azzal foglalkoznak amiért pénzt kapnak? OK. Akkor mást viszont ne kezeljenek , adjanak át minden mást a GLS,DPD,Sprinter cégeknek.
Agyrém banda, tetü egy szervezet.:. bl4ze .:.
-
Topikgazda
Ez sértés volt: Te teljesen zakkant vagy?
Most is sértegetsz, mert el sem olvasod amit írtam, "tényként közöltem" az NPKK dolgozójának a szövegét, nem én találtam ki. Ha én írom le amit a ténylegesen ott dolgozó ember mond, akkor te rögtön ezzel jössz: melyről láthatóan nincsen infód.
Én ezt írtam: Beszéltem az NPKK munkatársaival akik feldolgozzák a küldeményeket, nem a miskolci ügyfélszolgálatossal és amit leírtam azt mondták nekem,
Nem is egyszer beszéltem velük és nem is egy emberrel, tehát van megfelelő információm.
Ha te írod azt amit a nem ott dolgozó Miskolcon lévő ügyfélszolgálatos, vagy egy helyi postai dolgozó mond akkor meg neked van róla fogalmad? Na ne vicceljél már. Ne alkalmazz kettős mércét.
A könyvelt küldemények kézbesítésért több a díjazás mint a sima levélküldemények után amit az Nemzetközi Postai Unió szabályai szerint a kínai posta fizet a Magyar Postának. Így kell érteni azt hogy a könyvelési munka meg van fizetve. A normál küldemény ami nincs postai szállítójegyzéken könyveltként feltüntetve annak a nincs a könyvelési munkafolyamata kifizetve, ezért nem is teszik.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Ok, rendben, nem akartam a lelkedbe gázolni, de azt kérlek felejtsd el, hogy amit beraktam
nyomkövetést az MPL saját oldaláról az nem valós.
Ezt Ők szkennelték, rögzítették - beérkezett, bekerült a NPKK-ba és 18 napja se kép se hang.
Ennyi.
Több más U-s küldeményem van, és van érkezetetés,átvétel is. "Csak" TOVÁBB nincsen, ez az utolsó bejegyzés sajnos.
Igen, a könyvelt küldeményt kevésbé merik lopni , mert "kezelik" és nyomkövethető..:. bl4ze .:.
-
oba
addikt
válasz Nordik #48202 üzenetére
Értékeld a vásárlást, igen. Írj szöveges értékelést is ha akarsz, angolul. Ha fotót is raksz fel a termékről azzal is segíted a többi vásárlót. De ha nem akarsz ezzel foglalkozni, akkor bizonyos idő elteltével az aliexpress automatikusan lezárja a dolgot és úgy veszi, hogy megkaptad a csomagot.
-
Topikgazda
válasz Nordik #48207 üzenetére
Nem téves információ. Van a szállítási védelmi idő XX nap. Ha azon belül megkapod és leigazolod a vásárlást hogy megérkezett és minden rendben akkor a pénzt megkapja.
Ha nem érkezik meg ezen idő alatt akkor a rendszer lezárja a vásárlást és ha 15 napon belül nem reklamálsz akkor az eladó megkapja a pénzt. -
Topikgazda
Akkor megpróbálom leírni újból. Van az UPU adatbázis ahova beírják a nyomkövetési számokat. Van a Postának egy nyomkövetési adatbázisa.
A kettő közt automatikus szinkronizáció van beállítva, ami azt jelenti hogy a nemzetközi adatbázisból az ott lévő magyar vonatkozású (Magyarországra mutató nyomkövetési számok) amit a másik posta vagy annak logisztikai cége beír adatokat azokat átszedi a Magyar Posta adatbázisába. Nincs emberi beavatkozás.
Szintén elektronikus adat betöltés történik a megérkező postai konténerek postai szállítólevelén szereplő könyvelt küldemények adatai esetén. Nincs emberi beavatkozás, mert automatikusan bejegyezhető az Egységképző érkeztetése és a A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben szöveg a listán, az adatbázisban szereplő küldeményhez és ez történik.
Akkor is ha a küldő posta olyan adatot visz fel amit nem kellene, akkor is ha az adott küldemény nincs benne postai szállító konténerben.
Két hete tárgyaltam velük ez utóbbival kapcsolatban. Az előbb írt két bejegyzés szerepelt a nyomkövetésben, pedig nem volt itt a csomagom és akkor is megerősítették hogy nem ők írják, elektronikus automatikus feldolgozás van.
Az kellett elérnem hogy ugyan írják már be az adatbázisba hogy nem kapták meg és küldtek a másik postának egy "leletjelentést" hogy hiányzik, mert csak azután tudunk (feladó és én) reklamálni.
Amikor átesik a küldemény a vámvizsgálaton onnantól már emberi beavatkozással rögzítenek mindent.
Részemről én le is zárom ezt a vitát, nem hiszel nekem, tudomásul vettem.
Ha te úgy gondolod hogy igaz a beérkezési információ és 1-7 napon belül nem továbbítják akkor reklamálj náluk akkor is ha U betűvel kezdődik a nyomkövetési szám. Nem könyvelt, nem lesz róla információ annak ellenére hogy látod azt hogy itt lenne.[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Rendben, hiszek. Akkor mindenki mást mond, sajnos.
Várok tovább. A 2 x UxxxxxxxBE is itt van, igaz még csak pár napja.
Lehet az UxxxxxxxxxCN nincsen itt, csak "fantom" bejegyzés volt. Nagy türelemmel várok tovább.
Köszönöm a kimerítő, részletes infókat, adatokat..:. bl4ze .:.
-
azbest
félisten
Az U-sakat nekem is csak a kicserélő központig szokta mutatni. Ez persze nem jelenti azt, hogy az ő belső rendszerükben nincs meg tovább, csak nem mutatják meg. Ahogy korábban sem mutatták meg a belföldi regisztrált küldeményeket, csak miutána eu pályázton fejlesztés címszóval pénzt nem kaptak rá. Nekem múltkor egyszerre került elő három U-s levél, 2 hét, 4 hét és 5 hét késéssel azután, hogy beérkezett a központba. Szóval még ne add fel.
Nekem az a tapasztalatom, hogy akár 1-2 hónapig is összevárják valamelyik elosztóközpontban a nem követős leveleket, mert az utóbbi év során rendszeresen ezt tapasztaltam. (Nem feltétlen a kicserélőben, hanem utána lévő elosztóban) Bár V/ belső információkra hivatkozva azt mondja, hogy a helyi postán várják össze, de ez kb valószínűtlen és életszerűtlen, mert a kézbesítőkkel szemben kitolás lenne. Ráadásul korábban pont olyan postai dolgozó panaszokat lehetett hallani, hogy dömpöngszerűen, egyszerre érkeznek a városba a küldemények, nem pedig egyenletesen. Egyeébként V/-vel ugyanabban a városban vagyunk
Az L-es prime leveleket végig megmutatják, csak persze nem vállalnak semmit rá, ha elveszik mégis. Kivéve, ha minden nélkül be tudjuk bizonyítani, hogy szándékosan lopták el vagy semmisítették meg (az ászf alapján). De ezeket simán bedobják.
Csak az R-es az, ami hagyományos értelemben követős és átvevős.[ Szerkesztve ]
-
cof
veterán
válasz azbest #48211 üzenetére
Nem ismeri a rendszeruk az U-sat így nincs is mit megmutatni, nekem a postán a csaj próbálta bescannelni, mert valaki az ajánlottak közé rakta, de hibát dobott rá, ismeretlen vagy ilyesmi szöveggel.
Az L-es is ugyanolyan mint az R-es küldemény, aláírós nemzetközi küldemény.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
cof
veterán
válasz azbest #48213 üzenetére
Ugyanúgy kezelik mint az R-est. Nem SMS-t küldenek mint a közönséges levélnél, házhozhozzák akkor is ha nem fér bele a postaládába (már ha van emberük...), átvételnél is bescannelik a postán és szig. szám ellenében aláírandó, ellentétben a közönséges U-s levelekkel.
És Global prime, nem sima prime mint a közönséges küldemény. Ja és ez arra vonatkozik ha te adsz fel itthon külföldre ilyet, nem külföldről érkezőre.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
oba
addikt
Nálam sem volt még ilyen, hogy ennyi ideig legyen valami a kicserélőben. Már 9. napja... LT...NL küldemény. Ha meg akarják vámolni (úgy értem, hogy fizetni kelljen érte) annak is hamarabb kéne nyoma legyen nem? Ennyire el vannak havazva, hogy ilyen lassan megy most?
[ Szerkesztve ]
-
xemelon
tag
Nem pont ali téma. Észt webshopból rendelnék (photopoint.ee) OTP webkártya. Úgy néz ki minden rendben, megadom a bizt kódot, telekódot, semmi hibaüzenet, semmi visszajelzés, csak annyi utána hogy van egy fizetetlen ügyletem. Többször is próbáltam, de nem akar összejönni. E-mail sem jön semmiről. Kártyával, fedezettel semmi gond, pl. aliról folyamatosan rendelek. Mi lehet a probléma?
-
Topikgazda
válasz xemelon #48220 üzenetére
Vendég fiók vagy regisztrálás után? A kártyád Mastercard vagy Visa? Kupon kódot akarod használni?
Kezdetnek azt kellene hogy regisztrálsz az oldalon, megadod a szállítási adatokat is és ha aktiválós a fiókjuk azt nem hagyod ki. Ha nem tudsz észtül vagy angolul akkor ne használd az oldal fordítást a kosárnál és a fizetésnél.[ Szerkesztve ]
-
xemelon
tag
Regisztráltam, OTP mastercard virtuális webkártya, aktiválni nem kellett a fiókot. kupon nincs, fordítás nincs, szállítási adatokat vásárlás közben lehetett csak megadni, de bent vannak a visszaigazolóban rendesen. A vásárlásról jött e-mail, csak a fizetésről nem és unpaidként van a rendszerben, számláról sem vont le semmmit. Most megróbálom fiam revolutjával kifizetni. (Ha felébred végre)
-
Digitalpimp
senior tag
Nálam mostanában az U-s, BE végűek sorra eltűnnek. Még a kicserélőben bejegyzik, aztán sose ér ide.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
Lucho7
tag
$4/25 kupon aktív! Nem tudni meddig!
AEKOLJAN2 -
martonl
senior tag
Elnézést, nem olvastam a vitáitok előzményeit és nem is szeretnék belefolyni. Ettől függetlenül én sem tartom jó ötletnek most már nyomkövetési információk kiadását. Privátban célszerű, ha valakinek kérjük a segítségét. Sajnos nálam az utóbbi időben kétszer is visszaéltek más nyomkövetési információjával. Ráadásul az egyik DHL volt, a másik Posta. A DHL-es majdnem telitalálat volt, a szomszéd kerületbe ment a csomag innen kb. 6km-re. A Posta Szegedre ment Budapest helyett, de azt is sikerült országon belül eltalálnia a csalónak. Elképzelhető, hogy kint erre többen is ráépültek és ki tudja, ezt a fórumot honnan és kik olvassák.
[ Szerkesztve ]
-
pulutodurumo
őstag
válasz Inhouse #48231 üzenetére
Nem volt csaló sehol. A kereskedő tévedésből, vagy szándékosan egy másik vásárlója számát adja meg. Amíg az ország stimmel, általában nem derül ki időben a turpisság.
Amikor szándékos, általában azért, mert nincs készlete, és (sokkal) később tudja csak feladni."Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
veze
őstag
válasz martonl #48230 üzenetére
igy már én is jártam, nem 1x.
de nem vadásszák azok semmilyen forumról a csomagszámot. Egyszerűen a sajátjaiból (egy két héttel korábbi vagy azonos időből származó ugyanazon országba szóló rendelés) megad egy másikat (másét) nekem is, miközben az enyémet fel sem adja..
De épp most van olyan ugyem folyamatban, ahol még az országra sem ügyelt, Magyarország helyett Franciaországban kézbesítették a (csomagszám szerint engem illető) küldeményt..Nyilván a címzettnek, mert az eredendően is az ővé volt, én meg nem kaptam semmit[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Impair1980 #48234 üzenetére
Igen, 11-én már jogos. De 2 napos szállítási határidő még futárok esetén sem értelmezhető, hiába van ide írva, legfeljebb Magyarországon belül, bár gondolom azt tudod hogy ez a várható szállítási idő, írja is a követő mondatban.
-
Don.Corleone
aktív tag
Utóbbi 6 hónapban már a 3. olyan terméket indítom vitára ami az fenének sem érkezik meg... 2,5 hónapja rendelt darabokról van szó. Mi a csuda van, ennyire betett a covid.. vagy fogják a csomagokat beérkezés után?
-
bl4ze
veterán
válasz Don.Corleone #48237 üzenetére
Most nekem is több ilyen van, NPK-ban állnak v. tűnnek el.
Elvesztik, ellopják.... Passz. Korábban évekig sosem tűnt el semmi. Már mindenre lassan regisztrált posta kell, már ahol opció ez.....:. bl4ze .:.
-
Impair1980
aktív tag
Köszönöm! Csak azért kérdeztem, mert én is "becu***am" egy francia bolttal. És minél hamarabb leakarom zárni, hogy visszakapjam a pénzt, mert a "terméket" soha nem fogom látni! Kamu Track szám. Az eladónak meg már semmi terméke sincs fent!
Ilyenkor nincs egy gyorsabb ügyintézési mód, hogy korábban bevonjam az Alit a vitába? -
Topikgazda
válasz Impair1980 #48239 üzenetére
Lehetne most is dispute-t indítani, de az esetek nagy többségében azzal hogy szállítás alatt van várakoztatni fognak. Ha már lejárt akkor erre már nem lehet hivatkozni.
-
Exodion
aktív tag
Nalam ez nem igy ment. Kaptam egy tracking szamot amivel nem adtak fol a csomagot, majd volt meg ketto es egy negyedik 2x vegosszeggel. majus.18 -ig volt a szallitasi hatarido, ma hagytak jova a visszateritest mert ugye mar beszeltuk hogy mire akartak velem vamot meg afat fizettetni. A csomag megy vissza nalam dispute closed.
-
martonl
senior tag
De sajnos vadásszák, vagy pénzért szerzik meg. Ezt onnan tudom, hogy sikerült kinyomoznom a nyomkövetési szám valódi tulajdonosát. Nem is ugyanattól az eladótól, de mégcsak nem is az Aliexpressről rendelt. Nekem aztán mindegy, ki mit gondol, én csak szóltam, hogy vigyázzatok.
-
veze
őstag
válasz martonl #48243 üzenetére
és közzétette a számát egy fórumban?
A legtöbb eladó mindenhol ( legalabbis több helyen/helyeken) különféle regekkel nyomul.. de még azt se tartom kizártnak hogy egymás között cserélnek) Az életszerütlen hogy valaki 2 hónap után beirja a számát azzal hogy még mindig nem kapta meg és azt ellopja az eladó egy uj rendeléséhez és megadja, ( amit ugye fizetés után kb 1-15 napon belül megad (még akkor is ha kamu) aztán a megrendelő rákeres tracking-re és azt látja hogy rendelése leadasa előtt már egy hónappal aktív volt a csomagszám és ment erre arra a nyomkövető szerint, majd megérkezik máshol..
Azt inkább elhiszem hogy van az adott ország felé forgalma( akár több felületen több regisztrációval ) és kb azonos időben rendelt küldemények esetén egy igazi nyomkövetési számot többnek is meg ad. olyanoknak akiét fel sem akarja adni.. aztán a címzett vár szépen hat hetet, és akkor látja hogy megérkezett az országba csak nem az ő városába hanem 100km-el arrébb ..
Egy bizonyos eladó kb 4 hét alatt 3 küldeményre háromszor eljátszotta ezt velem (sorban egymás után az egy hét különbséggel rendelt csomagnak három különbözö kamu száma volt ami mind magyarországon landolt más helységekben.... Aztán mindent visszafizette sorban. Hogy mi volt neki ebben a buli nem tudom. Anyagi károm nem lett de nem jutottam hozzá a termékhez és kellett volna Ha előre tudom másiktol rendelem és időre megérkezett volna ( vagy nem mert a másik eladó is ugyanez volt ugyanezzel a termékkel, azt nem tudhatom. De már volt ilyen is hogy kiderült számomra hogy a két különbözö eladó(reg) ugyanaz a személy( szervezet) csak más névvel[ Szerkesztve ]
-
Misi 007
Közösségépítő
Lenne egy olyan problémám, hogy az eladó kamu követési számot adott meg.
Ezekkel kinek mi a tapasztalata, megjöhet még ettől, vagy felejtsem el? -
-
Topikgazda
válasz Misi 007 #48248 üzenetére
Nem kamu, legfeljebb nem a tied a csomag. De jöhet hozzánk ezen az útvonalon is, elsőként elmegy Litvániába és onnan hozzák ide, ez még csak megérkezett oda és egyenlőre semmiféle kézbesítési bejegyzés nincs ehhez a csomagazonosítóhoz. Lithuania, Arrived at destination country airport. Még lehet hogy tényleg a tied, csak lassan jön.
De amit fairi írt azt majd nyugodtan csinálhatod.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- SONY LCD és LED TV-k
- Karunkon az AMOLED-re váltott Fenix 8
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Windows 11
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Wise (ex-TransferWise)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen asztali médialejátszót?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen