Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz ozono #27297 üzenetére

    Persze hogy a régit mutatja és lezárja ha te még nem igazoltad le a megérkezést. Az újraküldés az sem így, sem dispute indítás után nem jelenik meg sehol, hiszen az amit elküldött az megérkezett, átvetted így a nyomkövetésnek is és a vásárlásnak is vége. A lejárt nyomkövetést felülírni nem lehet.
    A gond az, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést vagy a rendszer nem zárja le addig az eladó nem kapja meg a pénzt az AliExpresstől, így most neki dupla hiánya van.
    Így elég hülyén jön ki a dolog, a régi még úton van, de reklamálod a sérült állapotot.
    Jelezted a problémát, az eladó orvosolta, akkor minek akarsz dispute-t indítani, tripla veszteséget az eladónak?
    Nem ő törte szét, a szállító kell rugdosni.
    Egyébként a szállítási védelmet csak az eladó tudja hosszabbítani, azt nem az AliExpress csinálja és csak annál a vásárlásnál ami még folyamatban van a szállítás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák