- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- DIGI internet
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Programozás topic
- Asustor NAS
- Apple TV+
- Milyen routert?
- ASUS routerek
-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
juhlaci
tag
Remélem sikerült elküldeni . Jan. 14 2017
Open a Dispute
Jan. 14 2017
AliExpress Steps In
If you and the seller can't come to an agreement, we will step in and help.
Jan. 14 2017
Negotiation FinishedDispute Finished
Order No:
79862616826073
Dispute Reason:
No tracking information
Status:
Agreement reached. Please wait for us to process the request.
Reminder:
My ProposalBuyer's Proposal (Preferred)
Proposal: Refund Only EUR € 8,71
Comments:
2016 11 11 ordered the price path. The package has not arrived! I ask my money back! 60 days passed I do not wish to wait longer, and order another shop.
Seller’s/AliExpress’ Proposal Írd meg légyszíves, hogy jó így? Köszönöm a segítséget!Please wait for the seller/AliExpress to respond to your request
[ Szerkesztve ]
Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
juhlaci
tag
Ami a lényeg, hogy a felső vonalon három körben pont van az utolsóban még nincs de el tudtam küldeni miután elég szöveget írtam, hogy miért kérem vissza a pénzem
Itt szép lehetsz ,de okos nem! Motto: "akinek nincs esze, legyen GPS e"
-
Tod_5
csendes tag
Üdv!
Egy kis tanácsot szeretnék kérni.
Rendeltem kemény 1,5 €-ért egy kis vacak hőmérőt, még november 16-án.
Eddig nem érkezett meg, és láttam hogy mindjárt lejár a buyer protection.
Indítottam egy dispute-t (itt hibáztam, mert mint most átolvastam, először illett volna írnom az eladónak).
Most írt az eladó egy ilyet: KÉP
Erre mit kellene tennem? Töröljem a dispute-ot? Tényleg megérkezhet még?
Mik a tapasztalatok? -
Sinisi
senior tag
Ezt már nem is forgalmazza.
De a szállítási idő még kiolvasható a Shipping & Payment-ből:
China Post Ordinary Small Packet Plus
US $0.48 Free Shipping
23-45 daysAz első képen kattints a View Detail-sre. Ott fogja írni ,hogy mennyi a védelmi időd még.
Ha ráhúzod a kis teherautó szimbólumra (nem kattintasz, csak rajtatartod az egér mutatóját) mit ír ki? -
Sinisi
senior tag
Szóval az, hogy már Mo.-n lenne a csomag (az eladó szerint) nem stimmel. Mert ez alapján az látszik, hogy a csomagod még mindig a levegőben repked 2016-11-29 óta.
[ Szerkesztve ]
-
Tod_5
csendes tag
válasz Sinisi #16311 üzenetére
Rákattintottam, ezek szerint meghosszabbította egy hónappal: KÉP
A kis teherautós szöveg pedig: Full refund if product is not received in 60 days.#16310:
Máskor már rendeltem ilyet, csak más eladótól. Ezenkívül más termékekkel együtt túl vagyok kb. negyven rendelésen, ez az első ami nem jött meg. -
r0by
addikt
Van most valami ünnep Kínában?
Január 6-án rendeltem egy cuccost, de még mindig Processing Time az állapot. Még 2 nap van hátra. Így még sosem jártam, és most már idegesít is, mert ennyi idő alatt már lassan elhagyhatta volna kínát -
Sinisi
senior tag
Én arra tippelnék, hogy kamu a nyomonkövetési számod, de ez nem jelenti azt, hogy nem fog megérkezni!
Azt viszont igen, hogy az eladó kamuzik, hogy megérkezett az országba (ha akarod izzaszd egy kicsit azzal, hogy rákérdezel, hogy Ő ezt, honnan látja, mert neked a nyomonkövetés azt mutatja -linkelheted neki- , hogy még a közelébe sincs az országodnak).Kitolta a védelmi időt, ez jó, szóval akár zárhatod is a dispute-ét és várhatsz még.
Azért ez eddig még nem egy extrém hosszú várakozási idő.Személy szerint nekem az nagyon unszimpatikus, hogy kamuzik a 80 nappal és azzal, hogy szerinte már az országban van.
De mielőtt bmit tennél azért várd meg, hogy valaki hozzá értőbb még megerősítsen.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
válasz #16729600 #16319 üzenetére
Hát itt ezt sem érhető már el
Én viszonylag olcsobb (pár dolcsitól 10-20 ig) merek elmenni. Fölött nem tudom, hogy megéri e. Főleg, hogy mostanában azt zengik a userek, hogy csak visszaküldésesen lehet fullrefund-ot kapni. Pedig van egy-két jobb márka amiblől vennék pl. xiaomi power bank, vagy a szobamérlegén is megakadt a szemem...
-
Werkly
őstag
A refund visszajön úgy is, hogy Visa Virtualról ment a lóvé vásárláskor? Vagy az már macera? Gondolom számlaszám megjelenik az eladónak amiről ment a fizetés? Mennyi idő a refund? 10-15? Nem PP-s vásárlás volt! Kösz!
-
Topikgazda
válasz Werkly #16321 üzenetére
Mindezekre a válaszokat beírtuk az Összefoglalóba.
Mivel kártyával fizettél, a refundot az Aliexpress küldi vissza arra a bankszámlára amihez tartozik a bankkártyád, a Visa virtual.
Ha a vásárlásnál az Aliexpress beírja a Refund dátumát onnan számítva 3-5 banki munkanap.
Mivel ez Aliexpress, és itt csak kártyával tudsz fizetni, nincs jelentősége a PP-nek.[ Szerkesztve ]
-
tobias40
veterán
Basszus, tényleg bosszantó hogy legtöbben képtelenek elolvasni az összefoglalót,pedig a válaszok 80-90%-ban ott vannak leírva!
Naponta jönnek vissza uanazok a kérdések,igaz nem én válaszolom meg de nem irigyellek bennetek hogy bírjátok még idegileg uanazon válaszokat naponta leírni!Annyit kellene tenni talán hogy mindig csak odalinkelni az összefoglalóhoz őket és akkor kénytelen volna elolvasni,nem szemetelnék össze folyton egyazon kérdésekkel a topic-ot..
Vagy egyáltalán nem válaszolni rá 1-2 napig és hátha rájönnek hogy van összefoglaló,amit szintén nem kevés idő és energia összeszedni!
-
Exelsior24
aktív tag
Sziasztok!
Mit csináljak akkor, ha egy alliexpess-es rendelésemet a feladó valaki tök másnak adta fel, eddig csak megrendelés és fizetés visszaigazolás alatt volt a rendelés, de ma délelőtt jött az e-mail hogy shipped, vagyis feladta. Rámentem a Track order-re, és alul a receiver address-nél egy full ismeretlen ember nevét, címét és telefonszámát látom. Írtam is egyből az eladónak, de egyelőre semmi reakció a részéről.Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
A texasi
aktív tag
válasz Exelsior24 #16326 üzenetére
Rendszerhiba.
-
Topikgazda
válasz Exelsior24 #16326 üzenetére
Ha a saját oldaladon lépsz be és ott nézel szállítási infót ott a te adataidnak kell lenni, ő nem tud más címet oda beírni.
De ha nem neked küldött számot ír be, akkor persze előfordulhat, hogy nem a te adataidat láthatod, mert a nyomkövető rész az máshonnan szedi az adatokat, de ezt csak ő tudja ellenőrizni.
Nézd meg a címtáradat (My Orders, Shipping Address) ellenőrzésként és nézd meg mobil kliensen, vagy ha azon látod ezt a más címet, akkor böngészőben.
De azt is nézd meg hogy a View detail, Order Contact name, Address a tied.
Ha így is más cím akkor, majd reagálni fog.[ Szerkesztve ]
-
Exelsior24
aktív tag
Aha köszi, hát ezeken a helyeken mind az én adataim vannak bent helyesen, megnéztem böngészőből és mobil appból is. Akkor valószínűleg csak rossz számot adott meg, és azért látom valaki ismeretlen ember minden adatát, ami mondjuk nem túl biztonságos dolog, de akkor talán majd visszaírnak vagy megérkezik a csomagom ennek ellenére is.
[ Szerkesztve ]
Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882
-
Makifeju
tag
Sziasztok!
A mai kérdés:
Adott egy alis vásárlás,motyó szar,indítás vita.
Eddig ok,viszont most is mint minden alkalommal ír a csóka hogy változtassam már meg a vita okát erre meg arra,mert hogy ez neki milyen jó és hogy akkor küldi a lét.
Változtassam? Ne? Miért igen és miért nem?
Mik a tapasztalataitok?Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Makifeju
tag
Természetes nem az én hibám,van bizonyíték videó meg minden.
Egyébként teló érintő a probléma oka,ami 10-ből 5 átlag fos.
Nem is vitatja a fickó az igazam,csak azt akarja hogy írjam át a vita nyitásának okát.
Vagyis ne az legyen az ok hogy szar a cucc,hanem hogy fogy az idő és hogy még nem kaptam meg.
A poén ugye hogy a terméklapon ott van hogy már át is vettem.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
Topikgazda
válasz Makifeju #16332 üzenetére
Változtassam? Ne? Miért igen és miért nem? Erre akartam válaszolni, hogy mit írt, azért kértem.
De ha már átvetted és leigazoltad, akkor annak tényleg nincs értelme hogy nem érkezett meg. De a terméklapon csak az igazi nemzetközi postai nyomkövetési számos átvétel tekinthető igaznak.[ Szerkesztve ]
-
Makifeju
tag
válasz Sinisi #16334 üzenetére
Onnan tudom hogy évek óta rendelgetem őket.
Az eladói feedback kutyagumit sem ér,mert érdekes módon a terméklap tetején azt olvasod hogy 5 csillagos a cucc,a tényleges visszajelzéseket nézve viszont ott egy rakat negatív értékelés hogy szar az egész úgy ahogy van. Ezért minden rendelés lutri gyakorlatilag,akkor derül ki a pontos helyzet ha már a kezedben van a cucc és teszteled. Régebben nem volt ekkora a szórás,kevesebb dolgot kellett refundoltatnom mint manapság. Nem igen foglalkoztam ezekkel az eladói kérésekkel vitanyitás után,mivel mindíg írok előtte a fickónak hogy mi a helyzet,és ha nem válaszol csak akkor nyitok disputot. Viszont mostanában ha nyitok egy vitát,ez a "változtasd meg az okot erre meg arra" dolog szinte azonnal előkerül a tarsolyukból.
Csupán mások tapasztalataira lennék kíváncsi ezzel a dologgal kapcsolatban.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
-
Makifeju
tag
válasz Sinisi #16337 üzenetére
Igen ez elég evidens lenne,viszont ma már akkora a választék a különböző készüléktípusokon belül,hogy csak ritkán kell ugyanolyan készüléket javítanom x időn belül. Ezért rendelem csak az épp kellő mennyiséget,hogy ne porosodjon a polcon feleslegesen ha esetleg mégiscsak működik mindegyik.
Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
pimmi
senior tag
sziasztok, rendeltem egy terméket, ezt 2016/12/14 postázták, a várható szállítás 25-45 nap, még semmi nyoma a http://trackitonline.org/ szerint
07.12.2016 19:54
Elhagyta a postázót
Shēnzhèn City International Bulk Mail Sorting Center 51810302
az alin ez látszik:
Magyarország
Célország 2016/12/07 18:24:37 Kapott vonaljáratok sikeres
Kína
eredeti Ország 2016/12/07 18:22:14 Kimenő válogatás központ
2016/12/07 18:20:24 Bejövő válogatás központ
2016/12/07 17:44:12 Elfogadta fuvarozó
2016/11/24 07:34:43 deltami a teendőm? az eladónak most írtam, ... egyéb? továbbiakban,
köszönöm -
Makifeju
tag
válasz Sinisi #16339 üzenetére
Igen,pontosan.
Igazából csak az érdekel hogy miért akarják annyira hogy változtassam meg a vita okát.
Hisz ha egyszerűen csak elfogadja a visszatérítést ugyanott volnánk....érdekes.Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!
-
regos
tag
Több lehetőséged van.
1 mély levegő
2.mély levegő és Összefoglaló kinyitása
3.elolvasod amit majd szegény V/ kolléga csilliomodszorra leír
4.vársz türelmesen míg van protection a rendelésedre
5.leparasztozol amiért ezeket leírtam,de átlagosan 5-10 hozzászólásonként kérdezgetik ezeket kisebb változtatásokkal és sok topiktárs másból sem áll ki csak leírja ugyanazt....
Ne vedd támadásnak . Köszönöm .Peace -
kirkri
addikt
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
pimmi
senior tag
köszi, igazából elolvastam az összefoglalót már többször is de nem igazán értettem, lehet csak nekem nem egyértelmű ,,,?
egyébként menjetek a pi...ba, a móka kedvéért
egyébként köszi -
pimmi
senior tag
aha megtaláltam a fórumon
Világosan, egyértelműen ott van az Alin a Buyer protection idő, szépen számol vissza. Ha már csak pár nap (3-4) van hátra és a csomag sehol majd akkor lehet szirénázni és jajveszékelni,
szóval a visszaszámláló a védelmi idő, így ok. bocs a kérdésért
még annyi hogy ebben van egy automatikus claim, ez hogy értendő? mert ezen az időn már túl vagyok de automat nem volt...ha jól nézem ez a 29. nap én valahol 31 körül járok,, ha nagy hülyeséget kérdeztem nyugi azért -
-
kirkri
addikt
Ha már nyitottál dispute-ot (nevezzük vitának), akkor automatikusan átalakul egy idő után claim-re (ügyre).
Erről szól az az idővonal amit linkeltél. Te még nem nyitottál dispute-ot, így rád nem vonatkozik.(#16345) pimmi: "egyébként menjetek a pi...ba, a móka kedvéért"
Egyébként vérmérséklettől függően lassan megnyithatod a dispute-ot, ha nem akarsz tovább várni, de ez még bőven megjöhet. Én várok november 13-án rendelt csomagot is. Mivel van hozzá hivatalos TN és látom, hogy az eladó a rendelés másnapján feladta, így várok rá még akár 1-2 hetet is, mert tudom, hogy nem az eladó akar átverni. A nem követhető csomagokra a 6. héten meg szoktam nyitni a dispute-ot jelzés képen.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Zoty4
őstag
Hol tudok videos bizonyitekot mellekelni a disputomhoz? Sajnos mobil appban es pcn is csak kepet enged
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- ÚJ DDPai X2SP Autós kamera (dashcam)
- DELL 5410 érintős! Core i7 10610U 16GB ram 512GB M.2 SSD excellent akku esztétikai hibák
- Apple iPhone 13 Mini 128gb
- DELL P2213 monitorok több db 1680x1050 TN panel forgatható állítható magasság akár HDMI is!
- Nikon D800 utángyártott markolat+Új Newell EN-EL15 akku
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen