-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinisi
senior tag
válasz Sinisi #16601 üzenetére
Most néztem, hogy nem kell ahhoz feltétlenül ismételt vásárlónak lenni, hogy + kedvezmény járjon.
Nem egy eladónál látom, hogy az amúgy is kedvezményes árura + Store Promotion: Spend another US $51.05 in this store and get US $4.00 off.
(Az is lehet, hogy az eladó által küldött üzi ennek a (nyilvánvaló) akciónak a propagálása.) -
Topikgazda
válasz zsolty28 #16599 üzenetére
Csak náluk van így, írják is alul hirdetésben, hogy akkor EU-ból küldik a telefont és ezért nincs vámeljárás. Az Áfa ekkor az árba lesz beszámítva, mert azt valahol fizetni kell, csak ugye nem a 27%-os horror mértékűt.. Valójában nincs áfamentesség, csak máshol van fizetve.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz #16729600 #16543 üzenetére
Mivel a linkelt oldal vízhűtés építéséhez árul cuccosokat, meg szeretném kérdezni, hogy egy ilyennel az megoldható, hogy több ventit csatlakoztassak rá úgy, hogy a vezérlésük külön-külön (ventillátorokként) vezérelhető legyen? Vagy ha többet dugok rá akkor azt egynek veszi (mert végül is egy alaplapi kimenetről osztok szét max4-et így mindegyiket egyszerre tudom állítani).
-
#16729600
törölt tag
válasz Sinisi #16605 üzenetére
Elvileg portonként lehet szabályozni vele a ventiket külön - külön is, ám mérget ne vegyél be rá, én nem próbáltam / rendeltem tőlük ilyen ketyerét még. Jelenleg 16/12-es acril merev csövezésemhez jönnek cuccok hozzá. Magát a csöveket otthonról rendelem, van egy hazai cég, ami verhetetlen árakban, még Kínához képest is a feléért van, országos kiszállítással [link]. Amúgy az alis bolt nagyon profi, nagyon hamar jönnek a cuccok ( ePacket ), a Barrow cég ( Bitspower ) legnagyobb kiskere, ami minőségben jelenleg egyedi vizes hűtésben a top1 a világban.
[ Szerkesztve ]
-
Ádyka
őstag
Sziasztok!
Szeretnék aliról egy terméket vásárolni, ami egyértelműen hamis. Ezt az ali is tudja, és általában 3-4 nap után törli az eladót az oldalról, éppen ezért 0 pozitív visszajelzés van az eladóról.
Az lenne a kérdésem, ha én redelek egy ilyen terméket, majd az eladót újra törlik, akkor megkapom majd a terméket, vagy csak visszaadja az ali a pénzemet?
KöszönömVarta R2U 2100 mAh AAA 2799 Ft! Varta R2U 800 mAh AAA 2399 Ft!
-
internetezoo
senior tag
11.11 SunYou féle postával másnek se jött még meg a csomag?
-
Topikgazda
válasz internetezoo #16610 üzenetére
sajnos nem
-
Sinisi
senior tag
Megjött egy bolttól rendelt 3 külön termék közül 2. A 3.-ra korábban írta a bolt, hogy mivel területileg elkülönült helyről adják föl ezért külön fog megérkezni. Ugye nem én bénázok és nem tudok addig csak megerősítést adni amíg mindhárom (a my ordersben egy eladó alá rakja a 3 terméket) megérkezik.
Tehát az a kérdés, hogy értékelni a már megérkezetteket nem tudom addig amíg rá nem nyomok a 3.-ra is, hogy megérkezett? -
Ciccuka
veterán
Mit lehet tenni, ha ez eladó nem küldte el a terméket. Nyitottam egy Dispute-ot.
Majd: Seller's Proposal
Proposal: No return & No refundVéletlenül rámentem az Accept gombra az Reject helyett
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
zzzz24
csendes tag
Sziasztok!
Többször rendeltem aliexpresszről, és most fordult elő először, hogy egy csomagom nem érkezett meg. December közepe óta a belföldi feldolgozásra továbbítva a csomag státusza. A postával is kerestettem a csomagot, de semmi eredmény.
Lassan lejár a vevő védelem, ezért nyitottam egy dispute-ot. Az eladó azt írta, hogy várjak néhány napot, és utána vegyem fel vele újra a kapcsolatot ha nincs változás a trackingben. Válaszoltam a levelére, hogy várok még néhány napot, de ha nem érkezik meg, akkor refundot szeretnék (a vitát is refund only-val nyitottam meg az elején).
A kérdésem az, hogy vita részletes oldalán jobb oldalt az eladó oldalán, a proposal: no return & no refund jelent meg az üzenete felett, az én oldalamon pedig a proposal: refund only.Attól tartok, ha elfogadom a válaszát accept-el, akkor végül kicsúszom a vevővédelemből a közeledő határidő miatt. Mit érdemes ilyenkor tenni, utasítsam el ezt a választ? (jan24-én az aliexpressz avatkozik már be ha nem jutunk előrébb)
Hogyan szokott ez működni?
Köszönöm a segítséget!
-
Ciccuka
veterán
válasz A texasi #16616 üzenetére
Írtam az Ali support-nak, de semmit se tesznek azon kívül, írnak a seller-nek, aki amúgy sem segítőkész. Lehet menni a bankba reklamálni.
Tanulság:
Tehát bármit ír ilyenkor a seller, ne fogadjátok el soha (jól gondoljátok meg, hogy mire mentek, mert nincs visszavonás)!Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
2N
csendes tag
válasz internetezoo #16610 üzenetére
Nekem a 11.11-es rendelésem maláj postával indult útnak 11.21-én. Azóta semmi változás a státuszban, "célországba elküldve". Egyszer már írtam az eladónak, aki hosszabbított 02.02-ig, szóval várok még kicsit, aztán dispute.
-
#16729600
törölt tag
Sok itteni kritikus hsz. után nekem ( megint ) pozitív tapasztalatom van, csajszi mégis feladta a nagy szabadságolásuk előtt a cuccomat, ráadásul ePacket-el ( pedig most elfelejtettem külön hisztizni / sírni érte )
-
Sinisi
senior tag
Megnéztem de úgy látszik, hogy egy egységként kezeli a 3 külön terméket. Ahogy visszaléptem a my orders menübe ugyanúgy látom mindhárom terméket (pedig ugye 2-re rányomtam, hogy megérkezett). Amikor rányomok, hogy Confirm Goods Received akkor a 3 közül már csak egy jelenik meg (amit korábban nem erősítettem meg).
-
Ciccuka
veterán
válasz Sinisi #16623 üzenetére
Ha arra accept-elsz, amit írtam, akkor záródik egyből a vita refund nélkül (meg se tudod nyitni hibába írsz bárkinek). Ezzel az eladók mindig bepróbálkoznak, jól tudják ezt, hátra rányom a hülyéje alapon...
Dispute Finished
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Sinisi
senior tag
válasz Ciccuka #16624 üzenetére
Ok. Végül is ilyenkor gyakorlatilag lemondasz a jogodról, hogy követelj tőle bármit is a későbbiekben.
Hirtelen arra gondoltam, hogy ha valamit ígér (pl. újraküldi) de nem tartja be, akkor arra nem lehet újra vitát nyitni, mert az azért nagyon nem lenne fer. De így értem már, hogy miért nem lehet újranyitni. -
Ciccuka
veterán
válasz #16729600 #16625 üzenetére
Jó lett volna ha itt az összefoglalóban erre is kitérnek (figyelmeztetésként, mit ne tegyünk). Azért ez nem az ebay (itt kínaiak döntenek kínaikról), ebay-en jóval áttekinthetőbb és átgondoltabbak a problémás esetek (egyértelműbb, hogy mire kell menni). Sajnos nem volt olcsó.
[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
zzzz24
csendes tag
válasz Sinisi #16622 üzenetére
Úgy látom még lenne idő...
If your order does not arrive on 2017-01-27, you can apply for a refund by opening a dispute.A tracking number: RS702249483NL
Az ő válasza:
Proposal: Refund Only US $0.00
Dear,
Thank you for your support
Your tracking number is RS702249483NL you can track it via http://www.17track.net/zh-cn Pls check it later ,as it needs 7-10 days to update.Pls kindly wait few days for the renew that Pls kindly wait for it and then contact the local post office for that ,if no paracel ,we will give the compesation to you
please contact us freely if you had any other question for assistance.Szerintetek elfogadhatom, vagy utasítsam vissza?
Ha ezt elfogadom, akkor nyithatok még újat jan 27-én is?
Köszönöm!
-
#16729600
törölt tag
válasz Ciccuka #16627 üzenetére
Szóval akkor elfogultak a honfitársakkal szemben ? Ez egy ilyen játszótér, ugyebár PP védelem eleve nincs, ráadásul mivel nem játékpénzzel történik a vásárlás körültekintőnek kell lenni, mint minden más üzletkötésnél. Ha valaki meg nem biztos a dolgában, nyelvtudás vagy tapasztalat hiányában, a 2 profin felkészült TG-hez bármikor lehet fordulni és szinte azonnali segítség jön.
-
Sinisi
senior tag
válasz zzzz24 #16629 üzenetére
Most írta V/, hogy ilyen esetben nem ajánlott elfogadni, mert akkor nem nyitható újra.
Refund Only US $0.00
ha elfogadod és nem érkezik meg a csomagod akkor eszerint nem kapsz vissza semmit. Szerintem max az eladó kegyeire hagyatkozhatnál, hogy újraküldje ha elkallódna a csomag.Cancel-re kell menni. A helyedbe kérnék még plusz védelmi időt is.
A TN alapján úgy néz ki, hogy már az országban van szóval van esély, hogy megérkezik hamarosan.[ Szerkesztve ]
-
-
Ciccuka
veterán
válasz Ciccuka #16627 üzenetére
Összefoglalóba ChargeBack-et is bele kellene írni:
CHARGEBACK eljárást kezdeményezni... ez kicsit bonyolult, általában csak személyesen lehet intézni, de sok esetben hallottam már pozitív tapasztalatról. De ha tehetjük soha ne vásároljunk PayPal nélkül (kivétel az aliexpress és a https oldalak) - Rendelés külföldről - ALIEXPRESS kezdőknek
Ehhez a bank kérheti a rendelést visszaigazoló email-t.[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
Ádyka
őstag
Valaki erre? :[link]
KöszönömVarta R2U 2100 mAh AAA 2799 Ft! Varta R2U 800 mAh AAA 2399 Ft!
-
pulutodurumo
őstag
Először is ejnye-bejnye. A vámosok ezért meg is büntethetnek. De a minimum hogy megsemmisítik a hamis terméket ha észreveszik.
De a kérdésedre válaszolva: ha elküldi mielőtt törlik a boltját, akkor megkapod. Ha hamarabb elkapják, akkor jön vissza a pénzed automatikusan.
"Don't fret, boyo. I'll be gentle!"
-
Ádyka
őstag
válasz pulutodurumo #16640 üzenetére
És egy darabért saját részre is bűntetnek? Honnan kéne nekem azt tudnom, hogy "ejnye-bejnye" terméket vettem jóhiszemű vásárlóként?
Varta R2U 2100 mAh AAA 2799 Ft! Varta R2U 800 mAh AAA 2399 Ft!
-
kirkri
addikt
válasz Ciccuka #16644 üzenetére
Én sem igazán látom szükségét.
Ha valaki körültekintően használja az Aliexpress-t, akkor a buyer protecion megfelelő biztosíték.Ha még ezt a témakört is részletezzük az összefoglalóba, akkor joggal fognak felmerülni ezzel kapcsolatos kérdések is, ami viszont meglehetősen topik-idegen hozzászólásokat szül.
Ígérem, hogy amennyiben valaki ilyen irányú kérést tesz fel a topikban, akkor linkelni fogjuk neki a hozzászólásod.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
Mivel a topik 80%-a az Alis reklamációkról szól, így jobban részletezve lett az összefoglalóban a dispute-ra vonatkozó rész. Kérjük mindenki olvassa át, az ezredszer visszatérő kérdéseket elkerülendő.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Sinisi
senior tag
Akkor jár neki az elismerés (ismét)!
-
herrká
senior tag
Sziasztok!
Újabb problémám van! Nem tudok most belépni az Aliexpressre! Rákattintok a belépésre, kijön az email és jelszó ablak, rákattintok, hogy belépés, villan egyet, kicsit homokórázik, majd visszalép a kezdő lapra. Ott újra a Sign in van kint, nem a nevem. De nem is vagyok belépve, mert nem tudok megnézni semmi személyes dolgomat. Ha újra rákattintok a Sign in-re, akkor közli, hogy már be vagyok lépve... De nem!
Addíg míg be nem zárom a böngészőt ez van. Ha bezárom, újra nyitom, akkor kezdődik a fenti dolog elölről. Mi van ilyenkor? Valaki tudja?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!