-
IT café
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
válasz Flashget #16200 üzenetére
Lehet, hogy nem jól látom a dolgokat, de ahogy V/-nek is írtam, nem látom reálisnak, hogy a kis forgalmú eladók, akik tegyük fel kulcstartót, evőpálcát, egyéb vicket-vackot árulnak, logisztikai kapacitást bérelnének az Alitól azért, hogy direktben az EU-ból tudjanak szállítani.
Szerintem ez arról fog szólni, hogy azok a nagy cégek, akiknek nincs az EU-ban forgalmazójuk, igénybe veszik az Alibaba szolgáltatását és lerakják ebben a logisztikai központban a termékeiket. Aztán amikor rendelés érkezik hozzájuk, akkor csak kiadják az Alinak, hogy direktben szállítsanak ki X raklap terméket a vevőnek.
Ugyanis több raklapos megrendelésnél az a nagy hátránya Kínának, hogy rohadt messze van. Mivel repülőn brutális ára lenne a szállításnak, a hajó meg hetekig/hónapig jön, így egy olyan vevő, akinek sürgős a termék, biztosan nem fog rá várni. Ezt a szállítási időt lehet töredékére csökkenteni egy ilyen bértárolással. Jelen esetben szerintem mindössze arról van szó, hogy az Alibaba ebben a szegmensben is fog szolgáltatást nyújtani.
Félreértés ne essék, ez is nagyon nagy üzlet, kár, hogy nem nálunk csinálták meg, de nekünk mezei végfelhasználónknak ez semmit nem fog számítani, mi ebből a központból egy kulcstartót sem fogunk kapni.
Persze nem biztos, hogy igazam van, csak a logika szerint igyekeztem értelmezni a hírt.
21 éve a Prohardveren! ™
-
Pophair
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék az aliexpressről egy Xiaomi telefont rendelni. A kérdésem az lenne hogy számítanom kell vámra vagy vmi egyéb plusz költségre? A termék ára kb.140$ lenne.
Lehet már más is feltette a kérdést korábban, de sajnos nincs időm az összes hozzászólást átolvasni
Előre is köszönöm a válaszokat! -
-
Flashget
félisten
-
Flashget
félisten
válasz internetezoo #16212 üzenetére
de ez csak 2 nap amit írsz ez nem tragédia..
dec.22. óta "célországba elküldve" még volt a védelemből bőven, erre már most megtoldotta mint aki tudja, hogy nem kapom meg, mert fel sem adta..Realme GT Master Edition
-
2N
csendes tag
válasz kuthim #16205 üzenetére
Szia!
Az enyém is nagyon régen utazik a maláj postával, de még a célországba sem érkezett meg. 2016.11.21. óta célországba elküldve a státusza.
HunGary
Destination Country 2016-11-21 19:10:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-21 14:54:13 Departed from transferring country
2016-11-21 14:25:06 Arrived at transferring country
2016-11-19 17:19:40 Airline inspection succeeded in HK
2016-11-19 09:53:52 Leave the processing center and shipped
2016-11-18 20:19:00 Célországba elküldve / Item sent abroad
2016-11-18 13:44:00 Küldemény postai átvétele a küldő országban / Item accepted in origin country
2016-11-17 22:46:06 Item sorting by shipper in shenzhen
2016-11-17 16:37:43 Item received by shipper in shenzhen
China
Original Country 2016-11-17 09:51:22 Successful departure from warehouse
2016-11-16 13:22:56 Warehouse processing complete
2016-11-15 20:29:28 Successful package pick-upNeked meddig volt úton a célország felé? Leírnád részletesen?
A 60 nap már eltelt rendelés óta, de az eladó, miután rákérdeztem mit tud a csomagomról, meghosszabbította a buyer protectiont. Egyenlőre nem nyitottam vitát, de érik a dolog nagyon.Szerinted, szeritetek van még esély rá, hogy megjön a csomag (levél), vagy ez már elveszett?
2N
-
CSAVI38
tag
Egy kis segítség kéne.
Az mitől lehet, hogy alipay-yel szeretnék fizetni a kosárba tett cumóért és fizetésnél a confirm & pay-re nyomva azt kéri, hogy adjam meg újra a kártya adataimat?
"For verification, please fill in your card information again!"
Kéri az összes adatot amit anno aliplayen megadtam, a security code-ot is. Meg szabad ezt így adni? Miért kell megadni, hiszen alipayen meg van adva minden!Eddig ezt nem csinálta, valami változott 2017-re vagy elállítottam valamit? Utoljára decemberben használtam , akkor még ilyet nem kért.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Nekem is furcsanak tűnt, mert korábban amíg hozzá volt adva a karim nálam ilyet soha nem kért.
De azt nem mertem zártam ki, hogy azóta esetleg egy ilyen időszakos biztonsági ellenőrzést vezettek be. Bár ha ez így lenne akkor arra gondolnék, hogy csak nem olyan biztonságos a kártyahozzáadósdi.Szerk.: most már látom, hogy csak szerencsém volt, hogy elkerült ez az ablak...
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Arra gondoltam (bár ennek nem sok értelme ha random a jelenség), hogy ezzel azt lehetne kivédeni, hogy ha belépve hagytad a pl. munkahelyi gépeden az áruházadat (és mondjuk eltelik valamennyi idő kattintás nélkül de még nem léptet ki) és a kollégák nagylelkű kedvükben berendelnek (jobb) esetbe neked (rosszabba maguknak) valamit kedvességből.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #16222 üzenetére
A fizetés az nem állandó tevékenység, nem "maradhatsz" belépve hosszabb ideig, persze csapot-papot elhagyva elrohansz és nem fizeted ki, amit épp megakartál venni mert nem kattintasz rá és úgy marad a kijelzőn a dolog, az lehetséges, csak épp nem logikus dolog. Általában a fizetést végig léptetjük.
-
addikt
Ti mit tennétek a helyemben?
Rendelem on-time delivery-vel ígért terméket, ami 60 napon túl érkezett. Eredeti alkatrészként hirdette, amit sejtettem, hogy nem lesz igaz de nem probléma, ha illeszkedik az alkatrész a helyére. Nos hát illeszkedik, de csak úgy hogy tákolnom kellett rajta. Pl csavarmenetek nem voltak jók, egyik tartófül letört egy sima bepattintástól rajta. (eredetin milliószor lehet csinálni) Az igazság végül hogy, megoldottam, szóval ellátja a dolgát. Csak ha ezt tudom nem veszem Aliról. Nem a pénzt akarom vissza, mert nem drága dolog (2.000 Ft), de egyszerűen nem érdemli meg az eladó. Tudom adjak negatívat... Én vagyok gonosz ha refundolom csak azért, hogy ilyen silány xarért ne kapjon pénzt, főleg ne eredetinek árulva? Vagy már túl igazságosztó akarok lenni?
There's a device that I've been using called a whoop.
-
kirkri
addikt
Hamis termékért full refund jár.
A dispute nyitásnál lehet is olyat választani, hogy hamis a kapott termék.Ha valakinek fontos, hogy eredeti legyen a termék és úgy volt hirdetve, azt igazából kár éri, szóval mindenkinek vérmérsékletére van bízva, hogy miként jár el.
Ugyanakkor az ember tudja, hogy fele/negyede áron nem lehet ugyanazt az eredeti terméket megkapni, szóval reálisan gondolkodva mindenki tudja, hogy nem azt fog kapni.
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz Turbobacsi #16228 üzenetére
Hamis terméket nem kell visszaküldeni a full refundért, mivel az egy tudatos megtévesztés. (Feltéve, hogy bizonyítani tudod fotókkal, hogy hamis) Ráadásul attól félnek az eladók is mint a tűztől, mert bünti jár érte az Alitól, így általában inkább maguktól visszaadják a pénzt.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
Sinisi
senior tag
Szerintem függetlenül attól, hogy utángyárott-e vagy eredeti a termék a rendeltetését amire legyártották el kell(ene), hogy tudja látni! +1 kirkri full refund indokára, kiegészítve a fentivel (lepattan letörik valami mert csatlakoztatod?!). Főleg ha írnak olyat is a leírásba, hogy jó minőség (tartós vagy ilyesmi)...
-
Sinisi
senior tag
Amúgy nekem sokáig lenullázta a lelkesedésemet az utángyárott termékek terén szerzett rossz tapasztalatom(aim) (telós kiegészítők konkrétan, töltőkábel, dokkoló ilyesmik) az e kategória vásárlásában... mert ha az embernek a kezébe csak a kábel marad és a csati a telóban figyel, az azért az elfogadhatatlan kategória. Bmilyen megértő is legyen valaki az olcsóbb, ezért egy "kicsit" gyengébb minőséggel szemben egy szintet hozniuk kell(ene).
[ Szerkesztve ]
-
-
#16729600
törölt tag
Ááááá elkurvult az eladóm, ahol szoktam vásárolni, 4 nap kellett az elektronikus infótól a tényleges feldolgozásig [link]. Mi ez, rizsünnepek vannak, vagy mi a szösz ?
-
Vertigo18
addikt
válasz Sinisi #16236 üzenetére
Nekem is feldobta kb. 2 hete ugyanezt. Nagyon örültem, amikor benéztem ide és láttam, hogy nem én vagyok az egyetlen, rögtön ki is próbáltam az itteni tagok tanácsait. Nyomogattam én, nem 2-3 alkalommal, hanem vagy ezerszer és semmit sem csinált, nem tudtam megvenni a terméket. Ezek után óvatosan, figyelve, hogy biztosan Alis felületen legyek, amikor eljutotam megint odáig a vásárlásnál, hogy adjam meg ( a már kb. másfél éve megadott és azóta rendszeresen használt) bankkártya adataimat, akkor megadtam azt, ami már el volt mentve. Elfogadta elsőre, azóta is ezen "fura ellenőrzés" nélkül használom.
Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...
-
P.mini
aktív tag
Sziasztok! 4 nap múlva lejár a "védelem", ezért indítottam egy dispute-ot. Ezt az üzenetet kaptam:
"Dear
Dont worry about your parcel please
The tracking showed it has reached your country
and we have helped you extended the delivery date
I reckon you would receive it in 2-3weeks
can you cancle the dispute please ?
it really affects us a lot
can you wait for it please ?
any problem
let me know
Look forward to hearing from you soon.
Best Regards"Töröljem a dispute-ot, vagy ne?
(szerk: nem tudom, hogy ő milyen tracking-et néz, de amit én kaptam, azzal még bőven kínában van a cucc 56 napja.)
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sinisi #16242 üzenetére
November 11-én is csak a visszaigazoló e-mail-ek késtek, de rögtön kaptunk üzenetet, hogy nyugi ki van fizetve.
Viszonyításhoz:
A platform az első 5,5 percben egymilliárd dollár, míg az első 8 órában 9 milliárd dollár bevételt termelt. Az első órában másodpercenként 120 000 tranzakciót jegyeztek fel.Az végösszeg 24 óra alatt elérte a 17,8 milliárd dollárt, összesen 1,05 milliárd tranzakciót regisztráltak.Ez egy rendszer bug.
-
Turbobacsi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
válasz Turbobacsi #16247 üzenetére
Lassan megéri nekik egy bizonyos összegig tudatosan mást árulni mint amit hirdetnek?
Mert ha a legyártási és a bünti együttes költésge után is marad nekik a vételárból haszon akkor miért ne?!Még ha vissza is tudják igényelni az államtól a postaköltséget, az csak a hab a tortájukon. -
pébé
csendes tag
válasz Sinisi #16044 üzenetére
Nehezen de végül meglett a csomagom itt helyben a logisztikai ponton és nem a helyi postán hagyta a kézbesítő. A lényeg majd 2 napos telefonálgatás , keresés után ma átvettem személyesen a postán igaz a nemzetközi nyomkövetésben már az szerepel, hogy visszaküldték. A lényeg ,hogy nálam van.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!