Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Baryka007

    őstag

    válasz dabadab #16 üzenetére

    Volt egy cég még régebben ahol medior C# fejlesztőt kerestek...

    Elkezdtem megírni a programot amit felvételin kértek, majd az AI ellenőr bejelzett, hogy jó a programom csak túl sok memóriát zabál... Addig kellett faragni, amíg csak lehetett...

    Aztán 3D ben a polygon szám nagyon nem mindegy... Egy karakter nem lehet több 15-30 ezer polygonnál mert feleslegesen számoltatja a VGA-t... Ez szintén optimalizáció...

    És ezek mind olyan optimalizációk, amik miatt nem kell egy másik ujjamat megharapnom :K

    Ettől függetlenül nem lesz minden tökéletes soha... De rengeteg millió dolláros bevétellel büszkélkedő game van ami rendkívül optimalizálatlan, mind kód mind 3D szinten... Lásd: PUBG

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák