Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    addikt

    válasz Silenzio #13 üzenetére

    Az nem az enginek hibája, hogy egy modern "fejlesztő" nem úgy kezdi a pályafutását, hogy kipróbálja, mit csinál a glDrawArrays, mert hiszen neki nincs 15 perce rá, hiszen annyi idő alatt akár macskás videókat is nézhet a tiktokon. Letölt a nyomorultja valami 30 gigás enginet, amiben wasd-vel repkedhet, még a játékmechanikához tartozó részeket is úgy lopkodja hozzá össze. Amúgy én nem hiszek abban sem, hogy az optimizációs kérdések az engine hibája lenne. Mivel a hozzáértés nem alakul ki, ezért nem fogja tudni érteni azt, hogy a fűszálak ne mind külön polygon legyen, és emiatt lesz neki mondjuk fél gbyteal nagyobb a pálya, mint kellene, meg kell a játékhoz 10x gyorsabb gpu, most ezzel a fajta sötétséggel mit kezdjen az engine fejlesztője? Ha rommáfejleszt mindent, a világ összes thradját felhasználja, akkor is szarul fog futni a workload.

Új hozzászólás Aktív témák