Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hapakj

    senior tag

    válasz negyven2 #22 üzenetére

    hanem elvileg a spagetti kód, ami úgy lett elkészítve konzolokra, hogy azt valójában csak a virtuális duct tape tartotta csak össze

    hát ez továbbra sem sok magyarázat, hiszen ők nyilatkozták a linkelt cikkben, hogy végig win32 fejlesztették. Szóval nem értem mit kellett akkor átírni PC-re?

    hogy igazából a PS4/Switch-es kiadást valójában egy emulátor futtatja PS4/5-ön és Switch-en

    Ezt el tudom hinni, hogy mondjuk a portolást úgy oldották meg, hogy ahelyett, hogy új render backendeket írnának a játékhoz (főleg mivel low level apira kellett volna), beraktak valami kész lib-et ami dirextről átdobja vulkan (DXVK) meg a PS4/5 saját API-jára.

    De ugye Windowson bőven az összes DirectX-ből, szóval erre itt nincs szükség.

Új hozzászólás Aktív témák