-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Marky18 #97622 üzenetére
Fordulhatsz az NMHH-hoz. Ezt általában úgy szokták megtenni, hogy még egy hibabejelentést kell tenni a szolgáltató felé írásban, emailben, amiről kapjon másolatot az NMHH is. Ennek több kimenetele is lehet, szerencsés esetben elkezdi azonnal komolyabban venni az ügyedet a szolgáltató, és kivizsgálják, kijavítják a hibát, ne adj isten még némi kötbér is üti a markodat az eddigiekért. Ha pedig kevésbé vagy szerencsés, akkor egy hosszabb eljárásnak nézel elébe az NMHH közreműködésével, aminek a kimenetele lehet az, hogy elhárítják a hibát, vagy szerződést bontanak veled, mert nem tudják nyújtani a szerződött sebességet, esetleg kisebb csomagba tesznek át. De volt már olyanra is nem egy példa, hogy kiment a technikus, ott helyben kimérte a kínált, vagy a-közeli sebességet, miután kiszámlázták a kiszállási díjat, és a hibajegyet lezárták, mondván a probléma az ügyfél érdekkörébe tartozik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen