Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Marky18 #97622 üzenetére

    Fordulhatsz az NMHH-hoz. Ezt általában úgy szokták megtenni, hogy még egy hibabejelentést kell tenni a szolgáltató felé írásban, emailben, amiről kapjon másolatot az NMHH is. Ennek több kimenetele is lehet, szerencsés esetben elkezdi azonnal komolyabban venni az ügyedet a szolgáltató, és kivizsgálják, kijavítják a hibát, ne adj isten még némi kötbér is üti a markodat az eddigiekért. Ha pedig kevésbé vagy szerencsés, akkor egy hosszabb eljárásnak nézel elébe az NMHH közreműködésével, aminek a kimenetele lehet az, hogy elhárítják a hibát, vagy szerződést bontanak veled, mert nem tudják nyújtani a szerződött sebességet, esetleg kisebb csomagba tesznek át. De volt már olyanra is nem egy példa, hogy kiment a technikus, ott helyben kimérte a kínált, vagy a-közeli sebességet, miután kiszámlázták a kiszállási díjat, és a hibajegyet lezárták, mondván a probléma az ügyfél érdekkörébe tartozik.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák