Új hozzászólás Aktív témák

  • ztsoft

    őstag

    válasz ztsoft #64821 üzenetére

    Ezt a problémát valamelyest sikerült elhárítani, de egy újabb jelentkezett a rendszerben. Ma sikereresen megrendeltem a második Horizon box helyett a Mediacard-ot, meg is jött a szerződés módosítás, majd kicsivel később egy másik e-mail is, amiben ez állt:

    Köszönjük, hogy My UPC szolgáltatásunkat használta. Tájékoztatjuk, hogy számlakézbesítési módjának megváltoztatására vonatkozó igényét fogadtuk és a beállítás sikeresen megtörtént.
    Az új számlakézbesítési mód: PDF normál - My UPC

    1, Nem kértem, igényeltem ilyet!
    2, Eddig is PDF formátumban kaptam a számlám.
    3, A módosítást telefonon intéztem, nem a My UPC-ben.

    Ennyire sikerült szétcseszni a rendszert? Három napig tartott, mire sikerült Nekik kinyomozni, hogy milyen készülékek vannak nálam (eltérés volt a TV szolgáltatásnál levők, és a Készülékeknél lévők között).

    Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.

Új hozzászólás Aktív témák