- Androidos fejegységek
- Gaming notebook topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HDD vs SSD: Ki nyer 2025-ben? – Tech Percek #4
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Egérpad topik
- Házimozi belépő szinten
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
gduck
addikt
Nálam sikerült majdnem minden gond nélkül megoldani, régi (vezetékes) számlák nem érdekelnek, az egyenleg ott lenne az újon, ha le lehetne tölteni. De azt se lehet
Nem csoda, hogy nem 100%-os az ilyen migráció. Jelezni kell az ügyfélszolgálaton.
#121194kezo0: Mivel számlát kaptak, tuti a migrációnál tűntek el a rendszerből. Ergo az a megállapítás, hogy a 4. ügyintéző már értett hozzá, TÉVES
Saját sztori, UPC-s idők: szolgáltatás módosítás, + TV csomag. Másnap megyek haza, se TV, se Internet, se telefon. Kinézek az oszlopra, kábel lóg. Telefon az ügyfélszolgálatra, ahol közlik, felmondtam a szolgáltatást
Szerencsére másnap egyből visszakötöttek és a .chello végű (ezeket akkor már nem lehetett létrehozni, csak törölni) e-mail címeket is újra létrehozták.
-
kezo0
addikt
válasz
cocka #121195 üzenetére
Na de ha az átállás „eredményeként” törlődött a rendszerből az előfizetésük, akkor ugye számlákat sem fognak kapni a későbbiekben. És akkor mire fizessenek?
Mindenesetre nem szívesen lennék a helyükben, mert hosszú távon ez biztosan nem működhet így, és előbb-utóbb még ők lesznek a hunyók, amiért „lopják” a szolgáltatást. -
cocka
veterán
válasz
kezo0 #121194 üzenetére
Nem ez az érdekes, hanem hogy közben szedik-e érte a pénzt vagy ők fizetik-e önszántukból, mert ha nem, akkor végül is nekik ingyen van.
Ez kb. az a szint, amikor az élő embernek bizonyítani kell, hogy él, mert "adminisztratíve" halott. Viszont ha nagyon akadékoskodnak, hogy de emberünk márpedig halott a nyilvántartás szerint, akkor simán végrehajthat bármilyen bűncselekményt, hiszen egy halottat nem lehet felelősségre vonni.
-
cocka
veterán
válasz
MadMancs #121185 üzenetére
Hát akkor a tények a saját szemszögemből:
1. Teendőkről semmiféle tájékoztatást nem kaptunk egyik e-mail címre sem.
2. Korábbi e-mail címmel és jelszóval nem enged be. Se a honlapon, se a tv.vodafone.hu-n. Idióta hibaüzenetet küld, ami érthetetlen: Ezzel az e-mail címmel nem tudsz belépni, add meg azt az e-mail címed, amivel legfrissebb My Vodafone fiókodba lépsz be És az melyik?
Ehhez megjegyzés: A vezetékes szolgáltatásoknál eddig egynél több kapcsolattartói e-mail címet is meg lehetett adni. Ezek közül kiválasztható volt egy elsődleges. A többiek csak másolatot kaptak. Tök mindegy, hogy mi volt beállítva, mert ha mobilos és vezetékes szolgáltatásod is van, akkor a mobiloshoz megadott e-mail címed lesz az elsődleges.3. Elfelejtett jelszóra nyomva, nem küld emailt. Utólag aztán rájöttem, hogy miért. (lásd feljebb!)
4. A másik elvileg teljesen független mobilos előfizetés email címére hajlandó elküldeni az elfelejtett jelszós emailt. Így már be tudok lépni az accountba. Biztonsági kódot nem kért.
Hiányosságok az accountban:
1. A fenti 2-es ponthoz: A beállításoknál a személyes adatokat csak egyszerre lehet módosítani. Ez azért probléma, mert nekünk egy vezetékes telefonszám van megadva és a szövegmező csak kétjegyű körzetszámot és hétjegyű telefonszámot fogad el. Következésképp ha vidéki hatjegyű számod van, akkor a hiányt kitölti az elején egy 6-ossal. Így alapból hibásan jelenik meg a számod.
2. Vezetékes számlákból nem lehet letölteni egyet se, csak az aktuálisat lehet befizetni és korábbi számlák sincsenek. (ha ezt a mobilos számláknál meg tudják oldani, hogy mindet letölthesd, akkor vezetékes számláknál miért is nem?!)
3. TV szolgáltatásoknál nincs is lista arról, hogy milyen eszközökre jelentkeztél be.
Megjegyzés: A tv.vodafone.hu-ra az új email címmel és jelszó párossal SEM enged be. Kiírja, hogy fiók zárolva. A médiabox meg működik.4. Az internet díjából úgy vonja le az epack kedvezményt, hogy nem jelenik meg sehol. Szóval senkit ne tévesszen meg, hogy vmelyik vezetékes szolgáltatása ezerrel kevesebb lett.
5. Vezetékes telefonnál extra perccsomagokat ír ki Nonstop L-nél is. Extra adat vásárlása gomb értelmezhetetlen.
-
kezo0
addikt
Kiváncsi vagyok, tényleg engedi-e 1000-es netnél kisebb csomaghoz igényelni. Nekem pl. Filmbox+ szolgáltatás aktiválását kínálja fel a rendszer, és a folyamat végén sikertelen is. Persze nem írja ki, hogy miért, de szerintem azért, mert az én tévés csomagomhoz az nem jár.
-
MadMancs
veterán
Egyébként nem arról volt szó mindenkinek elküldik mi merre hány méter?
Legalábbis én nem kaptam semmit.
Az biztos hogy régi vezetékes loginra azt mondja nem oké.
Mondjuk nincs gáz mert mobil accal beenged, és ott van vezetékes. Csak olvasni valami biztonsági kódról amit meg kellene adni -
Toth_Jani
őstag
Akkor véletlenszerűen csinálja, kinél hogy sikerült átállítani
Én csak a mobil előfizetéssel tudtam belépni, más lehetőséget nem is adott, alapból a mobilon lesz de a menüből tudok váltani.
Igaz a mobil előfizetésem meg már nem él, mivel feltöltőkártyás volt és nem engedték feltölteni. -
Faby
senior tag
Nos, az integráció nem lett tökéletes.
Weben belépve az otthoni fiókkal, először jelszót kell változtatni (engedi a régi jelszót beírni), majd kell a bizt.kód, megadtam neki xxyz formában, annak ellenére elfogadta, hogy elvileg nem megengdett az ismétlődő karakterek használata.Belépés után valamiért a soha nem használt vezetékes szolgáltatásra ugrik. (régi alap net + alap telefon csomag, backupnak maradt meg a pandémia alatt a Digi mellett, aztán úgy maradt)
Viszont nem látom a szintén a nevemen lévő feltöltőártyás SIM adatait.
A telefonon belépve a mobilalkalmazásba meg nem látom az otthoni előfizumat.
Pedig ugyanazon néven, címen van mindkettő, ráadásul korábban biztos, hogy volt kapcsolat, mert felajánlott extra szolgáltatásokat (dupla adatmennyiség) a mobilalkalmazás, arra hivatkozva, hogy van vezetékes szolgáltatásom is a Vodánál.
Vagy én értettm félre valamit, és a feltöltő kártyás SIM nem számít mobilszolgáltatásnak?
-
ElektrikusDE
senior tag
válasz
cocka #121180 üzenetére
Na nem!
Ne fogjunk már mindent Voldemort nagyúr-ra!
Egyértelműen a Vodefone hibája.
Ui:
Sajnos már Romániában is ugyanez a helyzet, kb. 10 napja...
Legalábbis Internet szempontjából, mivel szerencsére nekem nincs semmilyen TV vagy vezetékes telefon előfizetésem!
Nem tanulnak semmiből!
"Saját kárán tanul az ember – szól egy közmondásunk. Aztán ezt bővítették: más kárán tanul az okos, sajátján a buta, no meg azt is hallani: a bolond még a sajátján sem. " -
pjen
félisten
válasz
Turtlelboy #121176 üzenetére
Valaminek kellett változni, mert nálam gond nélkül megy.
-
makos0078
tag
Régi fehér CB-n (4.01 / 2.2) jól sejtem, hogy nem lehet "fizikailag" letiltani a WPS gombot?
Tegnap a 2 éves fiam rájött, hogy azt meg lehet nyomni. Utána meg kb. 20 perc balf@szkodást követően én is, hogy azzal ki-be lehet kapcsolni a wifit...
Jó hülyén van kitalálva egyébként, azt rögtön észrevettem az admin felületen, hogy a 2,4 és 5 GHz ki van kapcsolva... visszatettem a "golyókat", ki is gyulladt a wifi ikon a CB-n... majd kb. fél perc után megint elaludt, és visszaugrottak a golyóbisok a kikapcsolt állapotra... ezt ismételgettem jó párszor. Többször újraindítottam, akkor meg bootolás alatt végig világított a wifi led, majd a végén aludt el.
Aztán rájöttem, hogy wps gomb kétszer megnyom, amire némi wifi led villogás után visszakapcsolja...
A kérdésre visszatérve, a wps gomb tiltható az admin felületen, de a wifi ki-bekapcsoló funkciót sajna így is tudja. -
-
Adams84
aktív tag
Ha csak otthoni szolgáltatásod van
Megújul My Vodafone online ügyfélszolgálatunk és elérhetővé válik a hozzáférések funkció!Hogyan tudok belépni?
Lépj be megújult My Vodafone fiókodba korábban használt belépési azonosítódal és jelszavaddal.Ha több címen is van Vodafone otthoni szolgáltatásod, vagyis több My Vodafone Otthoni fiókot is regisztráltál, megújult fiókodba legfrissebb fiókodhoz tartozó e-mail címeddel és bármelyik fiókodhoz tartozó jelszóval be tudsz lépni. Az első belépés után meg kell változtatnod jelszavad!
Fontos! Belépés után be kell állítanod Személyes biztonsági kódodat! Ennek segítségével a jövőben jelentősen meggyorsíthatod a telefonos ügyfélszolgálaton történő ügyfélazonosítást. Az egyedi, legalább 4 és legfeljebb 6 karakter hosszú, csak számokat tartalmazó kódot a Beállítások/Biztonsági beállítások menüpont alatt könnyedén beállíthatod!
Bizonytalan vagy a belépési azonosítóddal kapcsolatban?
Ellenőrizd e-mail üzeneteid, hiszen My Vodafone belépési azonosítódat az informatikai átállás után kiküldjük kapcsolattartói e-mail címedre. -
mrlujoak
veterán
Meglepetten látom, hogy zökkenőmentesen sikerült belépnem a mobilos előfizetési fiókomba, és ott virít az otthoni vodás szolgáltatás is.
Számla is, ami ugye épp az átállás alatt készült el, júli végi fizetési határidővel.
Mindez webes felületen.
Mobilos app felületen dettó, att is stimmel minden. Belépve az appban is megvannak a fülek, látom a tv és net előfizetésem.
Na, ez remek. -
LouiS22
veterán
Teljesne véletlenül nincs másmilyen vodás (pl mobil) előfizetésed? Nálunk az lett a megoldás, hogy bekerült a tévé/net a párom mobil előfizetése mellé (valóban az ő nevén van a tévé is, én "csak" ügyintéztem és megbízott voltam). Egy próbát megér. Most fizettük ki mobilappból a számlát btw.
-
margithid
veterán
Ha ennyi hiba van, akkor valószínű hogy a sim aktiválás is központilag nem jó?
-
AtHoS
nagyúr
Én is tudnám, de nyomtam egy kijelentkezést a mobilon (közvetlenül előtte simán ment M4HD csatorna), hogy beállítsam az új jelszót, amit PC-n kellett megadnom böngészővel VODA fiókba belépéshez és írja is a gyakori kérdések oldalon, hogy azt kell használni.
"2022. július 11-től egységesítjük a vezetékes és mobil előfizetésekhez tartozó My Vodafone fiók adatokat, a Vodafone TV applikációba is a My Vodafone fiókodhoz használt email cím és jelszó párossal tudsz belépni."
Szóval az új jelszóval próbálkozva kaptam a fenti hibaüzenetet, de a kimásolt útmutató szerint Voda BOX spec menüjében lehet törölni eszközt, de nekem ilyen BOX-om nincs. Régi "hagyományos" BOX-om van (Kaon Mediabox), így Go Ügyfélszolgálat, de chates lehetőségre eddig nem akadtam
"A voda app az nem az adás, hanem a my voda mobilos megfelelője."
Ezt nem tudom miért írtad, eddig is tisztában voltam vele
-
tomp
félisten
Továbbra sem lehet belépni. Elfelejtett jelszóra pedig nem küldi az emailt. Zseniális munkát végeztek...
-
pjen
félisten
válasz
Turtlelboy #121155 üzenetére
Szerintem szedd le es rakd fel megint. Nem változtattál semmit, kijelző, kábel stb.
-
Turtlelboy
csendes tag
tv.vodafone.hu-ra belépve próbálom elindítani valamelyik csatornát és ezt írja:
"Videó lejátszási hiba. Kérjük, próbáld újra később (WT1807)"
(több számítógépről is próbáltam többféle böngészőben /chrome, firefox/ is.)
Már nem először fordul elő ez, de nem tudom rá a megoldást. Eddig előbb-utóbb megjavult valahogy, de jó lenne tudni, hogy ilyenkor mi van, mert most már egy hete ez van. Azt hittem, hogy a nagy átalakítások miatt, de már 17-e van.
Ötlet? -
AtHoS
nagyúr
"Összesen 4 eszközt párosíthatsz TV előfizetésedhez és egyszerre kettőn tudsz párhuzamosan tartalmakat nézni.
Jelenleg a webes eszközök a kijelentkezéssel automatikusan törlésre kerülnek, míg mobil eszközök esetén a törlés a Vodafone TV boxon a Selfcare alkalmazásban van lehetőség vagy az Ügyfélszolgálaton keresztül."Na szóval Ügyfélszolgálat megkerülhetetlen lesz mobil eszközök esetén, csodálkoztam is, hogy TV szolgáltatásnál nem lehet megnézni a VTV társított eszközöket
Ja igen, nincs csoda BOX-om és nem enged bejelentkezni mobilon, amin eddig működött
"Sikertelen hitelesítés. A fiók jelenleg zárolva van. (MA104)" -
pjen
félisten
válasz
balazs1956 #121151 üzenetére
Nekem megy a Tv mindenen, megy a My voda pc n. Ment a voda app mobilon egy órát, de már nem. Majd csak kialakul.
-
balazs1956
senior tag
Sziasztok!
Pillanatnyi állás: ( 17.-e délután negyed kettő)
1270-es telefonra azt mondja, hogy a szám jelenleg senkihez sincs rendelve
Telefonos tv appikáció hibátlanul fut
PC-s TV applikáció WA103-as hibával kidob a firefox, és a chrome böngészőből egyaránt.Van akinél jobb a helyzet?
Aktív témák
Hirdetés
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Autós topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Androidos fejegységek
- Ömlenek majd az iPhone-ok az indiai futószalagokról
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock AB350 R5 1600X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3050 6GB Rampage SHIVA Corsair 450W
- ÁRGARANCIA! Beszámítás, 27% áfa, összesen 5db RTX 5060 Ti 16GB 3 ventilátoros készletről BOMBA ÁRON!
- AKCIÓ! GIGABYTE GA-Z170X-UD3 Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest