Új hozzászólás Aktív témák

  • Adams84

    tag

    válasz tomp #121162 üzenetére

    [link]

    Ha csak otthoni szolgáltatásod van
    Megújul My Vodafone online ügyfélszolgálatunk és elérhetővé válik a hozzáférések funkció!

    Hogyan tudok belépni?
    Lépj be megújult My Vodafone fiókodba korábban használt belépési azonosítódal és jelszavaddal.

    Ha több címen is van Vodafone otthoni szolgáltatásod, vagyis több My Vodafone Otthoni fiókot is regisztráltál, megújult fiókodba legfrissebb fiókodhoz tartozó e-mail címeddel és bármelyik fiókodhoz tartozó jelszóval be tudsz lépni. Az első belépés után meg kell változtatnod jelszavad!

    Fontos! Belépés után be kell állítanod Személyes biztonsági kódodat! Ennek segítségével a jövőben jelentősen meggyorsíthatod a telefonos ügyfélszolgálaton történő ügyfélazonosítást. Az egyedi, legalább 4 és legfeljebb 6 karakter hosszú, csak számokat tartalmazó kódot a Beállítások/Biztonsági beállítások menüpont alatt könnyedén beállíthatod!

    Bizonytalan vagy a belépési azonosítóddal kapcsolatban?
    Ellenőrizd e-mail üzeneteid, hiszen My Vodafone belépési azonosítódat az informatikai átállás után kiküldjük kapcsolattartói e-mail címedre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák