- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sweet.tv - internetes TV
- Router gondok
- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
- ASUS routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vigyory71
tag
válasz
kezo0 #116678 üzenetére
Igen, én is ebben bízom. Az elég egyértelmű, hogy
- az adásom nem koaxon jön (koaxot kihúzva simán megy tovább az élő adás)
- nincsenek helyi csatornáim
- időnként akad az adás, és azt írja néhány csatorna (random) hogy nem kapcsolódik a box, nem elérhető a szolgáltatás.Mégis a kishölgy az ügyfelesektől teljesen biztos volt abban, hogy náluk minden a legnagyobb rendben van. (nem vagyok meggyőződve róla, hogy értette a konkrét problémát magát) Gondolom a technikusnak is lenne jobb dolga, komolyabb hibák, amikhez tényleg kell a helyi szaki, de szerintem ő is csak azt fogja csinálni, hogy innen majd felhív valakit, aki tudja mihez kezdjen a hibával a központban. Ezt megtehette volna az ügyfélszolgálat is, és akkor egyrészt már tegnap elmúlt volna a hibám, másrészt nem túráztatják feleslegesen ide a technikust.
Tudom, megrögzött idealista vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!