- Programozás topic
- Május 5-én csörög utoljára a Skype
- Teljes stratégiaváltással megy neki az európai piacnak a BYD
- Proxmox VE
- Mobilinternet
- Vége: a kínai platformok nem adják vissza a pénzt visszaküldött áru nélkül
- Adobe Lightroom topic
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
modflow
veterán
Hát, szerintem ezt, akkor amit a Vodafone csinál sz@rrágásnak nevezik.
Most komolyan, a szolgáltatásért fizetek x Ft-ot, nyilván nem lesz 4-5 TV-m, akkor miért kell érte fizetni?
Mármint hogy 1 db TV lehet csak, utána felár/TV/hó??Ez olyan, hogy majd jön az MVM Next, hogy konnektoronként + 100 Ft/hó az alapdíj????
-
modflow
veterán
+ 500 Ft/hó azért az durva!
Szerintem a legtöbb háztartásban min. 2 db TV van.
Akkor mindenütt + 500 Ft-ról indulnak?Szóval most már értem. Azért van a Voda CI kártya, hogy ne lehessen akár box-al se nézni a TV-t, külön kelljen fizetni. Hát ez szemétség.
Most pl. ha akarok, 100 TV-t is nézhetnék, nincs semmi plusz díja.... -
MadMancs
veterán
válasz
modflow #110739 üzenetére
Melyik box attól függ. Egy VTV box (500Ft) + MediaCard ( 500Ft) az 1000Ft össz.
Egy Kaon box (0Ft) + MediaCard (500Ft) = 500Ft össz.
De mivel azt mondtad hogy box régi TV hez kell így Kaon lesz a Te embered (VTV-n csak HDMI kimenet van) így egyik eszköz ingyenes lesz. -
jeni
félisten
Most pénteken kaptunk értesítőt,hogy szept.8 és 17 közt küldik postán az 1db Voda box-ot.
Ezt nekünk kell beüzemelni,illetve van még egy az én PC gépemre egy Horizon box kötve,bár erről miért nem írtak az passz?
Na most van levélben egy külön mondat,ha a TV nem tud HDMi módot,akkor ezt jelezni kellene elvileg. Ezt egyesnek ha van ilyen azt hogy oldották meg az UPC-Vodafone szakik a prob. bejelentés után?
A PC gépemen levőt egyelőre nem tudom,hogy hogyan oldom meg mert maga a TV kártyán hiába van rajta HDMi bemenet a box a jelet digitálisan már nem adja ki. azon csak analóg-an adja ki a képet-hangot. -
Toth_Jani
őstag
válasz
MadMancs #110734 üzenetére
Nekem is Philips van, 1 éve a Járvány miatt kódoltalanul adtak 3 hónapig minden csatornát, kipróbáltam kivettem a MediaCardot, pont ugyanúgy váltotta a csatornákat mint vele.
Valószínűleg csak az adatfolyam megtalálása miatt nincs azonnali csatornaváltás, lehet hogy nem minden ponton tud bekapcsolódni a lejátszó az adatfolyamba.
modflow
Elvileg csak 3 eszköz lehet egy előfizetésen, és csak 1 ingyenes. -
pjen
félisten
-
modflow
veterán
Novembertől Vodafone leszek net és TV terén.
Eddig csak bejött egy koax kábel az oszloptól, az ment direktbe a TV-be, volt simán HD adás.
A modem előtt ugyan ezen a házba jövő koaxon volt egy kis elosztó (nem igényelt áramot), az választotta le a netet, az ment a modembe, onnan saját routerbe és kész.Vodafone -nál ugyan így lesz?
-
Tomiii258
tag
válasz
MadMancs #110683 üzenetére
Na, a legutóbbi újraindulás után most találtam egy ilyen bejegyzést is, amit említettél:
Cable Modem Reboot - due to power reset.De érdekes, hogy a korábbi újraindulás meg "PCD failure" miatt volt, mintha hol ez, hol az lenne a baja...én tényleg nem értek hozzá, de laikusként ez olyan, mintha maga a router halódna, hisz most már az elosztót is kivettem, közvetlen a routerbe megy a fali koax.
(jelszintek így 0-5 dBmV közöttiek, SNR meg 35-38 közötti, ahogy olvastam mindkettő okés)Holnap asszem elkezdek 1270-et hívogatni...
-
Krisztián93
friss újonc
válasz
Tomiii258 #110720 üzenetére
Elhiszem, hogy rossz lehet, főleg ha még munkához is szükség lenne rá. Mi is tapasztaljuk rendesen és már az őrületbe kerget minket ez az újraindulgatás
Legdurvább este szokott lenni úgy 8 és 9 óra magasságában amikor a box minden felállás után azonnal újraindul.
Utoljára tegnap hívtuk őket és szerintük 1-2 nap alatt helyrehozzák már.Kíváncsi leszek
-
bozsozso
őstag
válasz
asdf_ #110717 üzenetére
"viszont ha figyelmesen elolvasod, határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatot közölnek."
Ebbe nem is gondoltam bele.
Amíg UPC volt addig tudom így volt, mert többször nem hosszabbítottam hűséget, de akkor is 1-2 év alatt szépen felkúszott az összeg a mostani hűségem is azért volt, mert 12ezerből "csináltam" ezt a 6390-et.
Mondjuk amit most a MYvodafone-n felajánlott az ugyan erre 6290, de ott sem egyértelmű, hogy minden benne van-e vagy nincs.
Alapból a hűség nem zavar, a félrevezetés, félretájékoztatás már jobban.
Egyébként milyen időközönként emelhetnek rajta? Úgy emlékszem régebben mindig 1-200Ft-ot hozzádobtak havonta egyszer a nethez, egyszer a TV-hez van amikor meg a telefonhoz. Így szépen felkúszott.
-
Tomiii258
tag
válasz
Krisztián93 #110719 üzenetére
Na, ez nem hangzik jól...de köszi az infót!
A vicc az egészben, hogy pont költözés előtt állunk, legfeljebb 1,5 - 2 hónapot leszünk még itt, szóval az igazat megvallva már nem szívesen áldoznék erre is időt, de mivel a melóhoz szükséges a net, ezért lehet, hogy muszáj lesz... -
Krisztián93
friss újonc
válasz
Tomiii258 #110657 üzenetére
Nálunk pontosan ugyanez a hiba van.
Annyi különbséggel,hogy 1 nap vagy 50-szer újraindul magától a Upc Connect box és van hogy több mint 5 percbe telik neki míg újraáll.
Szintúgy szeptember 2.-ka körül kezdte el és továbbra is ezt csinálja.
A vicc az egészben az,hogy mikor elsőre telefonáltunk,akkor arra gyanakodtak hogy nálunk van a hiba és azt is mondták, hogy aznap mikor ezt elkezdte, sávszélességet váltottak és nem mutat semmi hibát náluk a rendszer.
Második telefonálásnál már mondták, hogy látják a rendszerükben ahogy többször is ledobott minket a net, ezért küldenek egy szerelőt és valószínűleg kicserélik a box-ot.
Utána rá 2-3 napra a szerelő hívott minket,miszerint nem nálunk van a hiba,hanem a panelban megtört egy kábel amit még azóta sem csináltak meg.Ezt Tatabányáról írom.
-
stilo18
addikt
Sziasztok.
Érdeklődni szeretnék, hogy abban lett valami megoldás, hogy a boxból nem jön ki hang a tv-re...
Se hdmi-n, ne optikai kábelen.Samsung MU8002.
Másik szobában a C9-es oleden, CI kártyával van hang. -
asdf_
veterán
válasz
bozsozso #110693 üzenetére
"Az Ön jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatunk az alábbi:
TV Premium: 6 600 Ft/hó; Internet 500: 6 490 Ft/hó. "Ez egy elképesztően gusztustalan és undorító beleterelése az ügyfélnek egy újabb hűségszerződsébe (aminek kifejezett elkerülése volt a célja annak, hogy a hűségidő lejárta után azonos áron kell továbbszolgáltatni, és nem eshet át listaárra az ember), mert egy hatalmas árral beparáztatja az előfizetőt, aki azt hiszi (mint te magad is), hogy a hűség lejárta után ennyi lesz a havidíja, és már telefonál is az ügyfélszolgálatra, ahol beledumálják egy újabb hűségbe, viszont ha figyelmesen elolvasod, határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatot közölnek. Tehát nem azt, hogy mennyi lesz neked immár hűség nélkül. hanem hogy mennyit ajánlanak egy újabb hűség esetén. Aminek a valósághoz amúgy semmi köze, emiatt duplán gusztustalan ez az egész, mert ha felhívód a csacsogólányt, akkor összesen nem fogsz annyit fizetni, mint ott egy szolgáltatásra írnak összeget. Szóval nemes egyszerűséggel még hazudnak is.
-
Peltár
aktív tag
válasz
atala #110714 üzenetére
Szerintem benéztek valamit és a hűségidős ár, vagy a régi ár helyett a mostani lista árat mondták be. Én most is 5890-et fizetek csak internetre 300 csomag a régi 240 csomagról most raktak át mert megszüntetik a 240 csomagot. Nekem is lejárt már a hűség, de nem javasoltak mást vagy ez ezen a változatlan áron vagy leraknak a 150 csomagra 100ft olcsóbbért. Nehéz választás volt
-
atala
addikt
válasz
asdf_ #110690 üzenetére
Nekem már 2 éve lejárt a hűségidő. 5490 Ft-ot fizettem. Kb fél éve megemelték 5690 Ft-ra.
Pár hete hívtak, hogy hosszabbítsam meg a hűségemet, és akkor 5890 Ft lesz a havidíj.
Kérdeztem, hogy ebben mi a üzlet nekem? Azt mondja, hogy egy évig nem fogják emelni a díjat.
Tisztára hülyének nézik az embert. -
Peltár
aktív tag
válasz
Tomiii258 #110708 üzenetére
Nyilatkozni csak az előző modem-router eszközömről tudok tapasztalati szinten mert a mostani nincs egy hetes ez az új fekete CB. Az előző Ubee volt. Na ott is várt egy ideig akár percekig is.
A mostaninál pl amikor optikai kábel átvágás volt a folyamatos led világítás villogóba ment át de mivel volt közbülső eszköz ami működött nekik nem indult újra csak ha én újra indítottam.
Nekem egy nap után 0% a hibás csomag pingetés esetén 1.4% az azért nem egészen jó
Hagyd még a pinget legalább estig én is vagy 12 órát toltam.
-----------------
Most nézzél jelszinteket másold be Kábelmánia 27-nek, ha az eredmények jók, akkor vagy a modem kondik vagy a táp kondik kiszáradása esetén szokott ilyen hiba előfordulni még.
Ha van műszered lemérheted a tápot leadja e azt ami rá van írva, vagy az lenne még jó, ha ki tudnád cserélni másikra egy másik otthoni eszközről. Csak az értékek legyenek nagyon közel egymáshoz, na meg a táp csati belemenjen.
Azt hogy ha hibás a modem (router és beviheted e és hova azt a 1270 tudja megmondnai
ha szerelő jön ő hoz másikat rá is mér a jelszintekre és a külső eszközökre is.
Szerelőre viszont sokat kell várni mostanság. -
cocka
veterán
válasz
Intruder2k5 #110701 üzenetére
Miért kell minden random Pityi Palkó látogatásakor a csatornákat lehegeszteni?
-
Tomiii258
tag
Edit: a koax-osztóból kihúztam a koaxot és rákötöttem közvetlen a routerre, amit közben direkt nem kapcsoltam ki...ennek ellenére semmi újraindulás nem történt: egyszerűen csak nem volt net, de amint bedugtam újra lett, pedig elsőre nem is nagyon akart belemenni a router csatlakozójába és sikerült kicsit meggörbítenem a koax-csatlakozó tűjét is
Na de a lényeg, hogy ebből nekem úgy tűnik, hogy nem a kapcsolat elvesztése miatt indul újra a router, elvégre most tutira elvesztette a kapcsolatot, aztán mégse restartolt.
-
Tomiii258
tag
válasz
Peltár #110704 üzenetére
A wifit tegnap már átállítottam csak 5GHz-re (korábban csak a 2,4-est használtam, mert van egy ritkán használt régi laptopom is), pont azért, mert az tuti nem zajos. Most ránéztem azért inSSIDer-rel is és előbb a 44-esre majd egy újabb router újraindulás után a 48-asra rakott (nem állítottam be fix csatornát). A legközelebbi wifik a 36-as, 60-as és 100-as csatornán vannak, tehát elég messze, ezek a 44/48-asok nem zsúfoltak.
A koax csatlakozásokat megnéztem már tegnap is, ma újra, de semmi változás, azóta is volt már újraindulás és amúgy sem tűntek lazának.
Pingelést most elkezdtem egy kicsit és időnként van 1-1 timed out, összességében kb 1,4% a veszteség, ami talán a nem jó, de nem is tragikus szint. Nyilván amikor majd a router úgy dönt, hogy megint újraindul, akkor több lesz a timed out
Még azt kipróbálom, hogy az osztót kihagyom a játékból, elvégre TV-t úgyse nagyon nézünk, de ha úgy is újra fog indulni, akkor vigyem vissza egy Voda üzletbe, hogy cseréljék, vagy előbb mindenképp hibabejelentés kell telefonon?
-
zotyes51
friss újonc
Nálam is a webes felületnél ezt írja Win 10 Pc-n
Laptopon müködik rendesen
Mi lehet a baj? -
Peltár
aktív tag
válasz
Tomiii258 #110697 üzenetére
Ez a hiba és újraindulás attól is lehet ha a szolgáltatótól bejövő jelszintek nem jók.
A modem (router) szoftverében van olyan rutin hogy indítsa újra a modemet ha nagyon szar a
jelszint. Az eszközöd admin menüjében lévő jelszint értékeket, amit a képekben küldtél
azt a Coax kábelről veszi nincs köze a wi-fi-hez. Kábelmánia27 arra gondolhatott ha wi-fin használod az eszközt és sok a szakadás a csatorna amelyiken jön a wi-fi zsúfolt vagy zajos, ezért próbáld ki a etet UTP kábelen is. Ezt is javasoltam szintén kábelen próbáld ki.
Egy próbát megér. SzerintemHa azt akarod megnézni hogy újra indul e vagy csak szakad, lagol, dobálja a csomagokat akkor keresősáv CMD itt
beirod Tracert www.vodafone.hu kapsz 4-5 hasonló sort mint ez.
atv-89-133-166-2.catv.broadband.hu [89.133.166.2]
Ahol megkapod az első ip címet az leírod. Aztán pingeted a ping paranccsal a parancssorban példáúl ping 89.133.166.2 -t (a "-t" paraméter fontos) ezt hagyod folyamatosan menni akár egész nap itt látni fogod ha szakadásod van,Volt már másoknak is ez a hibaüzenet rengeteg helyen, ott lakásom kívül volt a hiba, szerelőt kellett hívni. Ha van elosztód, szedd le ideiglenesen, direktbe rakd a bejövő kábelt a modemre
az osztó is beszarhatott akár. -
Levi123
senior tag
válasz
kabelmania27 #110609 üzenetére
-
weiss
addikt
Na, időközben lett net/TV. Ha tudom, hogy elég a PH-ra írni, már tegnap megtettem volna
-
Aktív témák
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Assassin’s Creed Shadows teszt
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Programozás topic
- További aktív témák...
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Csere-Beszámítás! Számítógép játékra! R5 5500 / RX 5700XT / 32GB DDR4 / 480 SSD + 1 TB HDD
- Újszeru HP 250 G10 - 15.6"FHD - i3-1315U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - 1év garancia - MAGYAR
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! GigabyteB650M R5 7500F 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB Lian Li O11 ROG Dynamic XL 650W
- Xiaomi Redmi 13C 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest