Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    Sziasztok!

    Pár napja ide beírtam, hogy valamiért az utóbbi közel 2 hétben akadozik vagy nem működik, inkább nem működik, a voda visszanézős/felvevős funkciója. Kiegészíteném pár mondattal.
    Miután felhívtam az ügyfélszolgálatot, mindig azt mondták, hogy ...legyek türelemmel, tudnak a hibáról, központi szerver hiba és a kollégák már dolgoznak rajta.... Érdekes módon, a telefon hívásom/reklamálásom után 10-15 perccel megjavult ez a hiba.
    Másnap reggelig! Másnap megint előjött.
    1-2 nap múlva amikor újra rájuk telefonáltam, megint a szokásos, előbbi válasz, majd negyed óra múlva újra helyreállt a visszanézés/felvételi lehetőség.
    Másnap reggelig!
    Ezt néhány naponta elismételtem az ügyfélszolgálattal, éppen tegnap délután volt utoljára. Megint jó lett utána, majd ma reggel már újra nem lehet semmit visszanézni. Még azt sem, amit felvettem tegnap.
    Nagyon érdekes, hogy ha betelefonálok, akkor utána hirtelen mindig jó lesz aznap estig, és ezt most már szerintem nem lehet véletlenre fogni, mert többször ismétlődött.
    Nagyon remek, mert fizetem a drága szolgáltatást(is) és helyette semmi.
    Így akár válthatnék Digire 6000 Ft/hó vagy 5000 Ft/hó a Flipp. Egyiknél sincs visszanézhető lehetőség, de már mindkettő kiépített optikai kábelezéssel van nálunk az épületben, egészen a lakás ajtóig.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák