-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MadMancs
veterán
-
Mr Bond 007
őstag
Egerben van egy vodás kábeles netem, de a másik városban lévő digis neten lógó nas-t nem éri el. (egyik szolgáltatást se) Vodafonos mobilneten hibátlan minden. 2 szgép van itt, (1 mac és 1 pc) mind2 hibátlanul eléri a netet, csak épp a nast nem látja. (mind direktben kapcsolódik a fehér connect boxra, egyik wifi egyik lan) Most ilyenkor mi van?!
Bix-en nem írnak semmi kimaradást.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Üdv!
Hamarosan lejár az egy éves hűségem a szolgáltatásra. /tv, vezetékes telefon, internet/
Nem szeretnék hosszabbítani, mehetne az egész ugyan így de hűséget nem szeretnék kötni.
A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor ez hogy működik?
Drágábban fogja adni a szolgáltató ugyan ezt a csomagot vagy maradnak a jelenlegi díjak? -
woodworm
veterán
válasz Fox Mulder #102405 üzenetére
Marad ugyanaz az ár. A szerződés lejárta előtti számlákon figyelmeztetni fog és összehasonlítja, hogy jelenleg milyen feltételekkel tudnál hasonló tartalmú szerződést kötni. Ha nem reagálsz, akkor a jelenlegi feltételekkel fog folytatódni határozatlan időre.
Egy évben egyszer emelik, az előző hónapban ugyanúgy szerepelni fog a számla hátoldalán a következő hónaptól érvényes előfizetési díj. -
Toth_Jani
őstag
válasz Fox Mulder #102405 üzenetére
Pár száz forintot emelhetnek, de nagy rá az esély hogy hívni fognak marad az ár és vállald 1 évig hogy megtartod, ha elégedett vagy vele és nem is nagyon van olyan amire válltani akarsz akkor érdemes elfogadni.
-
aktív tag
válasz woodworm #102406 üzenetére
Ezt írja a számla végén.
Jelenleg 9489 ft-ot fizetek."Az Ön jelenlegi határozott idejű szerződéséhez hasonló szolgáltatási tartalommal bíró határozott időtartamú előfizetői szerződési ajánlatunk az alábbi:
TV Premium: 7 673 Ft/hó; Nonstop S díjcsomag: 1 490 Ft/hó; Internet 500: 8 000 Ft/hó; digital HBO MaxPak: 2 690 Ft/hó"Ha ezt összeadom akkor jóval többre jön ki.
-
blakey
titán
válasz Fox Mulder #102405 üzenetére
Pár hónapig marad aztán jön az éves áremelés, 2-300 Ft az általános, de arról előre tájékoztatnak a számlán.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz Mr Bond 007 #102403 üzenetére
Nézd meg elérhető-e a modem üzemmód, amennyiben nincs modem üzemmód kapcsoltasd ki az ipv6-ot.
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Toth_Jani #102412 üzenetére
Minden hónapban megkapom a dijnet-re és évekre visszamenőleg megvan az összes számlám, valamit nagyon rosszul csinálhatsz ha neked nincs számlád, és mindezt ingyen.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
MiZo1990
aktív tag
Ma frissült a Voda TV app és már nem lehet tekerni az RTL Klubos műsorokban.
Szóval bug volt és nem feature... -
Mr Bond 007
őstag
válasz kabelmania27 #102411 üzenetére
Nem ez lesz a baj, mert egy másik városban se látják szintén vezetékes vodafone netről. De köszi! Valami anomália van. (Lehet Diginél)
-
ProdyG
senior tag
Sziasztok,
néhány napja nagyon lassú az 500Mbit-es netem. Eddig vártam, hogy helyrejöjjön (volt már ilyen), de most elkezdtem kicsit utánajárni a dolognak...A letöltés 500 helyett 2-8 mbit között mozog, a feltöltéssel semmi baj (22mbit). Felhívtam az Ügyfélszolgálat számát, azt mondták, hogy nem jó valami nálam és kiküldenek egy technikust, aki majd hétfőn jön.
Valahogy megpróbálnám megoldani a dolgot magam ma/holnap... át fogom nézni a csatlakozókat, elosztókat, mert van egy pár. Hirtelen arra gondoltam még, hogy a cuccos egy része a nem beépített padlástérben van, ahol nyilván nincs sokkal melegebb ilyenkor, mint kint. Kb a nagy hideg óta rossz a net, szerintetek ebben lehet valami, vagy hülyeség?
Köszi!
(amúgy a fehér színű Connect box-om van, kb másfél éves és nincs rákötve a rendszerre semmi egyéb router stb...)[ Szerkesztve ]
-
Mr Bond 007
őstag
válasz ProdyG #102417 üzenetére
Hónapokon át szakadozott a net, már fenyegettek is hogy valami egyirányúsító (vagy mi) hiánya miatt szakad meg, és amíg nincs berakva nekem, addig nem fognak többet reagálni a megkeresésemre.. (a saját eszköz csatlakozója a padláson van, és nem lehet felmenni, csak egy másikon keresztül, ami nincs használatban, és a tulaj külföldön él). Aztán hogy hogy nem, elmaradtak a gondok, és magától egyirányúsodott a rendszer. Mikor rá kérdeztem a szerelőnél pár hétre rá mikor épp erre jártak, hogy be kéne tenni, csak röhögött.
A lényeg: Csak a szerelővel beszélj![ Szerkesztve ]
-
Misua
senior tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert lejár a Vodas hűségem, és jön majd a technikus és ha minden igaz mindenáron el akar majd vinni a jó öreg CB-t (EMTA 3.0 1GB NO FixIP WIFI) és a felvétel funkciós mediaboxot. Nekem pedig igen sok idő kellet hogy rájöjjek hogy varázsolják belőlük csodagépeket.
Kérdéseim:
1. Milyen routert adnak helyette (1000-s net lesz)? Több napja keresgélem és semmi infó...azért UPC időkben nem árultak zsákbamacskát és ki volt írva a kelendő infó. Erősebb e jele? Mert nekem a jelenlegit szét kellett választani 2.4 és 5-s hálózatokra a 85 nm-s lakás miatt.
2. Most a router és box külön szobákban vannak és nem kell köztük összeköttetés.
Az új fenálásban ez maradhat, vagy a felvétel opció miatt mégis kell köztük egy net kábel? (és akkor nappaliban kell lenniük...engem meg dobálhat le a net a dolgozószobában3. Tudom e nem adni vissza a régi készülékeket (amúgy 7 évesek) hogy lássam mennyire stabil a rendszer az új cuccokkal (és ha minden okés akkor 3-4 nap után leadom a régit)
Köszi szépen a válaszokat előre is!!!
Misi
-
ProdyG
senior tag
válasz kabelmania27 #102418 üzenetére
Beléptem a mode menüjébe. Van egy "hálózati diagnosztika" gomb, az kiadja a piros felkiáltó jelet, miszerint a "vezetékes kapcsolatok"-kal baj van.
Emiatt vagy sem, de a menüben abszolút nem is látom a "modem üzemmód" lehetőséget.Az általad linkelt korábbi hozzászólásomban szereplő setup-ot kicsit egyszerűsítettem, mert a 4 helységből csak egyben van használva a TV/net, szóval a másik 3-at kiiktattam.
Nem tudom pontosan mit értünk modemértékek alatt, de bogarásztam a menüben, talán ezt?
Kábelmodem állapota:
Tétel Állapot Megjegyzések
Lefoglalt letöltési csatornák (Hz) 354000000 Zárolt
Besorolt feltöltési csatornák (Hz) 46600000 Besorolt
Provisioning állapota Online ÜzemelKöszi!
-
Alex889
csendes tag
válasz MadMancs #102386 üzenetére
Most hogy már az appal sem lehet tekerni az rtl-es csatornákat, leszokom még arról a pár műsorról is amit eddig néztem, és remélem, hogy a Digi egy kicsit begyorsít mert már a szomszéd utcában vannak, mert az, hogy még a felvételt sem lehet tekerni az csak azért szemétség mert direkt jóval később kezdik a műsorokat.
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz ProdyG #102422 üzenetére
Ha kivetted a felesleges osztásokat elvileg a modem/tv előtt csak egy kettes osztó van.
Vezetékes kapcsolatnál akkor ír ki a modem problémát ha egy 00Mbites eszköz van csatlakoztatva. Letöltés és feltöltés fülekről kellene másolni az értékeket ahol letöltési és feltöltési csatornák vannak.
Misua: Üdv! Arris Touchstone TG3442DE tipust fogsz kapni, próbálj meg saját beüzemelést kérni. Az új box és a modem között szükség lesz utp kábelre, hogy az interaktív funkciók működjenek. Ha a tévében van CI+ modulfogadó és dvb-c mpeg4 tuner kérhetsz médiacardot. Ha technikus üzemeli be az új eszközöket a régit el kell vinnie.[ Szerkesztve ]
-
Alex889
csendes tag
Arra van valakinek valami ötlete, mi az indok arra hogy a kábelen miért csak 1 napos az EPG?
-
Robi_73
őstag
válasz blakey #102414 üzenetére
Amikor bevezették pár éve az e-pack kedvezményt, Díjnet-es regisztrációhoz kötötték a dolgot. Majd pár évvel később, mikor az emberek szerződése lejárt és újabb hűséget vállaltak, akkor már kézzel, lábbal kapálóztak a Díjnet ellen (gondolom a Díjnet által levont tetemes jutalék miatt), és próbálták átterelni az ügyfeleiket a weboldalukon keresztül bonyolított fizetésre, számlaletöltésre. A weboldal mindig hemzsegett a hibáktól, de amióta a Voda átvette az egész céget, azóta teljesen használhatatlanná vált. A fizetési határidők lejárnak, mert nem tud az ember befizetést kezdeményezni a weboldalon és az applikációban sem, és ami a legdurvább a számlákat sem látja, kapja meg az ügyfél fizetés előtt, és nem tudni miért is fizetünk valójában. Pedig az email megérkezik a hónap közepén, hogy a hónap első napján kiállított számla már elérhető, letölthető. Tiszta vicc amit művelnek...
Robi73
-
MadMancs
veterán
válasz Robi_73 #102430 üzenetére
Az tény hogy nem a leggyorsabbak (számlazárás után 5-8 nap mire számla is van). De számla fizetési határidő előtt minimum 1 héttel már letölthető. Évek óta my vodafone fiókban fizetem mobil és otthoni (otthoni előtte my upc) fizetem. Probléma nélkül.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
blakey
titán
válasz Robi_73 #102430 üzenetére
Többször frissítettem a hűséget, utoljára ősszel és működik a díjnet, fel sem merült, hogy másképp legyen a számlázás.
* Eladó: iPhone 12 Mini (kék, 128GB) "https://tinyurl.com/58r6t64y", Apple Watch S7 (zöld, M/L) "https://tinyurl.com/mr2yup5b" * - *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
ztsoft
őstag
válasz MadMancs #102431 üzenetére
Nálam sem mindig érkezik meg a számla az utalási határidőig (nem fizetési határidő, az e-Pack kedvezmény miatt fontos), most is a határidő után 2 nappal tudtam letölteni, pedig az értesítés megjött egy héttel korábban.
Én banki utalással fizetek (nekem belefér az a pár perc) és nem ez volt az első eset, hogy anélkül utaltam, hogy láttam volna a számlát.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
Balazska7
csendes tag
XIV. kerület Bibor utcaban mar tegnap 18:00 ota nincs internet szolgaltatas. Jarulekos vesztesegkent a vodafone mediabox sem tud csatlakozni az internetre. Erdekes modon az alapcsatornak (m1, m2, duna, m4) mennek, a tobbi elofizetett csatorna nem jon be. Lehet ezzel valamit kezdeni? Normalis hogy lassan 1 napja nem szolgaltatnak?
Ha mukodik a szolgaltatas, akkor is napjaban legalabb 2x kidob videohivasbol par masodpercre...
Ennel meg akkor is jobban megeri a Telekom ha dragabban adjak.
-
woodworm
veterán
válasz Robi_73 #102430 üzenetére
A kezdetektől csoportos beszedési megbízás van közvetlenül a számlavezető bankunknál. Nem is értem mi a jó abban, ha nekem kell görcsölnöm minden egyes szolgáltató számlájának befizetéséről. Ez nem sokban különbözik a postán sorban állástól.
A túlkapások egyszerűen szűrhetőek limit beállítással, a számlák rendezésénél pedig ellenőrizhető, ha eltérés van. -
ProdyG
senior tag
válasz kabelmania27 #102424 üzenetére
Igen, jelenleg a modem/tv előtt csak egy kettes osztó van, de kiiktattam most egy próbára azt is. De nem lett jobb a helyzet...
A modem diagnosztikánál tegnap este óta csupa zöld pipa minden, az eddig rossz "vezetékes kapcsolatok" is, de nem javult meg a letöltési sebesség (továbbra is 2-8 mbit csak).
A modemhez csak a laptopom van kábellel csatlakoztatva, meg néhány telefon wifi-n, semmi más...
Íme a kért adatok, remélem így jó lesz:Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) SNR (dB) Moduláció Csatorna azonosító
1 354000000 7 38 256qam 1
2 362000000 7 38 256qam 2
3 370000000 7 38 256qam 3
4 378000000 6 38 256qam 4
5 386000000 6 38 256qam 5
6 394000000 6 40 256qam 6
7 402000000 6 40 256qam 7
8 410000000 6 40 256qam 8
9 418000000 6 38 256qam 9
10 426000000 5 38 256qam 10
11 434000000 5 38 256qam 11
12 442000000 5 38 256qam 12
13 450000000 4 38 256qam 13
14 458000000 4 38 256qam 14
15 466000000 5 38 256qam 15
Összerendelt letöltési csatornák
Csatorna Zárt állapot RxMER (dB) Pre RS Errors Post RS Errors
1 Zárolt 38.983 668871575 732
2 Zárolt 38.983 668871390 845
3 Zárolt 38.983 668871228 839
4 Zárolt 38.605 668871021 1313
5 Zárolt 38.983 668870767 284
6 Zárolt 40.366 668870601 294
7 Zárolt 40.366 668870377 300
8 Zárolt 40.366 668870281 233
9 Zárolt 38.983 668870074 194
10 Zárolt 38.605 668870019 150
11 Zárolt 38.983 668869778 147
12 Zárolt 38.605 668869698 54
13 Zárolt 38.605 668869461 85
14 Zárolt 38.605 668869292 249
15 Zárolt 38.983 668867791 1208Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Frekvencia (Hz) Jelszint (dBmV) Jelsebesség (ksps) Moduláció Csatorna azonosító
1 46600000 35 5.120 64qam 3
2 53200000 34 5.120 64qam 4
3 33200000 34 5.120 64qam 1
4 26600000 33 5.120 64qam 6
5 59800000 35 5.120 64qam 5
6 40000000 34 5.120 64qam 2
Összerendelt feltöltési csatornák
Csatorna Csatorna típusa T1 időtúllépés T2 időtúllépés T3 időtúllépés T4 időtúllépés
1 2.0 0 0 0 0
2 2.0 0 0 2 0
3 2.0 0 0 0 0
4 2.0 0 0 1 0
5 2.0 0 0 2 0
6 2.0 0 0 2 0Köszi!
-
Robi_73
őstag
válasz woodworm #102435 üzenetére
Nekem is csoportos beszedés van, volt beállítva csak mivel bankot váltottam nemrég, és a T hozta az optikát tudtam, hogy váltani fogok ezért nem lett beállítva az átutalás, és fizettem inkább bankkártyával. A legnagyobb probléma az, hogy nem kapsz számlát és úgy fizettetik be az összeget az ügyfelekkel. Rendszeres számlakiállítóként, a számviteli rendet ismerve botrányosnak tartom a dolgot, nem is értem miért nem ugrott még rájuk a NAV.
Az én esetemben az is érdekessé teszi a dolgot, hogy december 11.-én felmondtam a szolgáltatást, amit ki is kapcsoltak 14.-én, most pedig "kaptam" egy 2911 Ft-os számlát, úgy, hogy ők tartoznak nekem félhavi előfizetés jóváírásával. A héten hétfőn felhívtam őket, az ügyintéző hölgy hebegett, habogott és visszahívást ígért. Próbáltam vele elküldetni az általam még nem látott számlát, de úgy nyilatkozott, hogy azt ő nem teheti meg. Tegnap kaptam egy emailt, hogy háromszor próbáltak telefonon elérni, és ezért emailban válaszoltak.Természetesen nem volt egyetlen egy nem fogadott hívásom se, és hívásértesítő sms-t sem kaptam. Az emailben azt írták, hogy 2911Ft tartozásom áll fent továbbra is. Tegnap ismét felhívtam őket. Szerencsére egy értelmes hölgyhöz kerültem és elmondta, elismerte a rendszerhibát (a kollégák dolgoznak rajta), elnézést kért, és közölte a TV előfizetést számlázták ki nekem a januári hónapra. Kérte, hogy utaljam el az összeget és február elején hívjam őket ismét, majd akkor állítják ki a zárószámlát, és visszakapom a ténylegesen nekem visszajáró összeget. És a legszebb a dologban az, nem látja a rendszerben, hogy beérkezett volna az általam leadott, szolgáltatótól kapott eszközöket, amiket december 14.-én feladtam postán, és a biztonság kedvéért szkenneljem már be a postai bizonylatot, és küldjem el nekik a weboldalukon keresztül.
Óriási katyvasz lehet náluk a rendszerben, örülök ha egyszer végleg megszabadulok tőlük. Pedig a szolgáltatásaikkal viszonylag elégedett voltam, csak hát jött a Voda...
[ Szerkesztve ]
Robi73
-
snyper990
őstag
Úgy néz ki, mégis fáj a Vodának, ha ügyfeleket veszít. Tavaly év végén elérhető lett nálunk is a Digi, erre most bedobtak egy többoldalas Vodás reklámfüzetet, amiben leírják, hogy mennyire szuper az összes szolgáltatásuk. A legjobb az egészben, hogy szinte minden oldal úgy kezdődik, hogy "még nem vagy az előfizetőnk", pedig évek óta UPC-előfizető vagyok, illetve Voda, mióta átvette... Legalább az előfizetőiknek ne dobnák be, így eléggé egyértelmű szerintem, hogy vagy nem igazán vannak képben, vagy csak simán nem vesznek tudomást a már meglévő ügyfelekről... Az viszont legalább nem meglepő, hogy a szolgáltatások színvonalának emelése helyett propagandával próbálják meggyőzni az embereket a csatlakozásról/maradásról, csak simán a magyar módi
(Egyébként április elején lejár a hűség, a net előfizetést valószínűleg Digi-re cserélem, 150 Mbit helyett gigabit, és olcsóbban... De lehet, hogy a TV előfizetés is vissza lesz mondva, ha tovább csonkítják a visszanéző funkciót)[ Szerkesztve ]
-
ProdyG
senior tag
válasz kabelmania27 #102438 üzenetére
A modem menüjében nincs modem üzemmód lehetőség. A modemen levő reset gomb nem segíthet esetleg? Olyan eshetőség lehet, hogy a modem romlott el?
A diagnosztikában feldob egy ilyet, hogy ellenőrizzem a következőt: A gateway IPv6 címe érvényes-e. De hogy ezt hogy tudom megtenni... Látok ipv6 infókat a "WAN IP beállítások" között, de nem tudom mi mit jelent.
Ha kikapcsoltatnám az ipv6-ot az mit jelent a gyakorlatban?Na mindegy, szerintem megvárom a technikust, ha már úgyis le van beszélve, az ügyfélszolgálatot bevallom sok kedvem nincs hívni.
Köszi az infókat! -
#76519680
törölt tag
Üdv Mindenkinek !
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy a HomeNet+ tarifacsomag működik mobiltelefonban ????
Anyáméknak kellene vidékre egy kis net, de nem akarok oda zsebwifit, vagy routert beruházni.
Van ennek a csomagnak valami spéci APN beállítása ?
Válaszokat előre is köszönöm ! -
ztsoft
őstag
Sziasztok!
Eljött az ideje, hogy a sarkamra álljak a harcban a Vodafone-nal szemben. Nem tudom, hogy az ügyfélszolgálatosok milyen módszerekkel ellenőrzik a hálózat milyenségét (annyit elárult a mostani, hogy 10 pinget nézet, gondolom a modemre), de érdekes módon nem látnak hibát, mikor nálam meg jelen van.
Most két hívást kellett indítanom, mert elsőre szerinte tökéletes a hálózat, meg saját routert használok, így ott lehet a hiba. Le is rázott.
Majd bekapcsoltam a másik laptopot, ami egyből a modem módban lévő HGW-re csatlakozik, és ott is megnéztem a pinget (100-as bix.hu-ra) meg a sebesség tesztet. Ugyan azokat az eredményeket kaptam, mint amit a másik gépen (és a CE-t futtató boxon). Így hívtam másodjára is (szerencsére ugyan azza sikerült beszélnem), persze, ugyan az a szöveg, hogy nálam van a hiba. Elmeséltem, hogy másik gép, meg egyből a modembe csatlakozik, nincs saját router, és így is több, mint 3000-es pingjeim vannak. Rá is kérdeztem, hogy szerinte ez jó érték? Némi csend után csak annyi volt a válasz, hogy nem igazán. Kaptam is időpontot jövő hét keddre (16 - 20 óra között, ez feltételem volt, mert esténként jelentkezik a hiba), meg megfenyegetett a kiszállási díjjal, hogy ki fogják számlázni. Én meg panaszt tettem a Technikusra (lentebb kifejtem).
A másik, egy bizonyos Technikus, már negyedszer játszotta el, hogy mást mond nekem és mást ír a jegyzőkönyvbe. Nekem azt mondta, hogy majd jönnek javítani, a jegyzőkönyvbe meg azt írta, hogy nincs hiba, meg saját routert használok és ott lehet hiba.
Nem ismerem az eljárásukat, de a nála lévő műszert nem használta kiszálláskor, a telefonján nézett valamit még kint az utcán. Bent mutattam Neki az általam monitorozott ping és drop grafikonokat és beszélgettünk (lehet fél óra is volt), egy szóval sem említette, hogy nincs hiba. Még mielőtt elment, rá is kérdeztem, hogy majd akkor jöttök? A válasz az volt, hogy majd jövünk.A hiba múlt héten szerdán kezdődött kisebb akadásokkal, majd pénteken este már használhatatlan volt a net (magas ping, drop, akadozó weboldal betöltések, hullámzó, megálló letöltés). Hétvégén egy kicsit jobb volt, így nem jelentettem be. Hétfő este ismét használhatatlan volt a net, ekkor már hibabejelentést tettem.
Az akkori ügyintéző nem érte el a modemet (szerinte le volt fagyva, az elején lévő LED-ek nem ezt sugallták), így reszetelnem kellett. Azt mondta, hogy ez 10 perc is lehet, így majd vissza hív. A vissza hívás után mondta, hogy vonal (vagy hálózati, már nem emlékszem rá, hogy hogyan mondta) hiba is van, így Technikusi kiszállás kell. Szerdán 8 - 12 óra között kaptam időpontot. Dél körül jött az említett (az a bizonyos) Technikus.Az említett grafikon (az elmúlt egy hét), amit a NAS-on lévő program készít (tudom, ez nem mérvadó). A drop-nál benne van a HGW reset is (hétfő este 8 körül volt), így oda is 100 %-os a max értéke, ez eddig mindig 0 volt.
Majd kiderül, hogy mi lesz a vége, de már elegem van belőle, hogy hülyének nézik az embert.
Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
LouiS22
veterán
válasz snyper990 #102439 üzenetére
Gondolom azt te is sejted, hogy nem neked gyártanak személyre szabottan katalógust, szórólapot, hanem tömegnek és általánosságban beszélnek... Aki meg beszórja a postaládádba, pláne nem tudja, nem tudhatja, hogy előfizető vagy...
[ Szerkesztve ]
Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!
-
snyper990
őstag
válasz LouiS22 #102445 üzenetére
Mivel a UPC pár éve építette ki az optikát, és alternatíva csak Telekom- és Invitel VDSL van/volt, szerintem a város nagy része UPC-s lett, legalábbis internet tekintetében nagy valószínűséggel. Nyilván nem személyre szabottan reklámoznak, de nem lett volna lehetetlen úgy megoldani, hogy már meglévő ügyfeleknek ne dobják be. Vagy legalább ne azzal a szöveggel, hogy "még nem vagy az előfizetőnk"... De talán még személyesen megkeresni/felhívni a potenciális új előfizetőket is elegánsabb megoldás lett volna. Ez nem pénz kérdése, hanem hozzáállásé.
-
UHHH
senior tag
Értem én, hogy kivezeti a Wi-free -t a voda, de android11-nél milyen domaint kell megadni a csatlakozáskor? Mindenképp kéri, android10-nél még nem kellett... A neten 0 infó erről.
Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!