- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Microsoft Excel topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tárhely szolgáltató választás
- DIGI kábel TV
- PHP programozás
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz Dluinet #10985 üzenetére
Egyet kell, h ertsek... sajna meg a kulfoldi szervizekben is elobb varrialgatnak a pakkokkal, minthogy csereljek. A filleres rezlemezek cserejerol ez ugyszinten elmondhato.
Az uj akkupakk szerelessel - kisse furcsa modon - valtozo osszegeket mutat markakereskedesenkent. 1300EUR az alja es 1650 a teteje.Ezek a helyi (holland) Priusforumrol szarmazo tapasztalatok ha v.ki kerdezne... es mint tudjuk a legtobb hybrid auto innen kerul haza mert anno itt oriasi tamogatasok voltak ezekre. Ha cegeskent vetted akkor meg foleg.
Ettol fuggetlenul nagy atlagban azt irjak, h a regebbi modellek (P2) jobban teljesitenek, mint az ujak (FL elotti P3 es Plus)
Elobbi akksi es inverter problemak nelkul el tud menni 350-400e km-t mig az FL elotti P3-nal sokszor mar 200e km utan befigyel az inverter problema.
Inverter csere 600 es 1100EUR kozott mozog, bar akinek elojott a gond az az itteni (holland) forumban azok 2 kivetelevel bontott invertert vettek es koszonik szepen jol elvannak.
Itt az otthonihoz hasonlo hybrid guruk nemigen vannak sajna. Egyetlen cegrol tudni akik ezen autokra specializalodtak (Ampera, Outlander, Priusok, Lexusok) Ok szepen es jol dolgoznak a markaszervizhez kepest olcsobban, de meg mindig boven a magyar guruk arai folott. -
KTTech
veterán
-
KTTech
veterán
válasz Dluinet #10985 üzenetére
Igazából már azzal is rövidítik az akkupack életét, ha csak a hibás cellát cserélik ki... nem pedig a hibásat és a mellette levő kettőt (egyet jobbról, egyet balról) pluszban.
Ami szintén gond, hogy nincs olyan módszer, amivel biztosítható lenne, hogy a cellák azonos belső ellenállással rendelkezzenek. A LiIon akkuknál ez nem akkora gond, de a NiMH akkuknál elég nagy probléma (természetesen a gyártáskor is keletkeznek különbségek, de azok elég kis szórással kerülnek beépítésre), mert amelyik cella a legmagasabb belső ellenállással rendelkezik, az fog először tönkremenni, de előtte kellemesen melegíti a társait, idő előtti elhalálozásra ítélve őket).Természetesen van erre a célra speckó műszer, amivel össze lehet válogatni a cellákat, de nem csekély az ára (milliós nagyságrend), de ami a nagyobb probléma, több töltés-kisütés ciklus kell a pontos eredményhez, igaz ezzel a kapacitás kérdésköre is tisztázódik, és a folyamat végén minden cella azonos mértékre van töltve (legalábbis a cella maximumára).
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest