-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Az egyik kolléganőm lehet eladja majd a Toyota Corolláját, 2009-es, 1.6 sedan, elvileg jól felszerelt, jó állapotú autó, amit szeretnénk majd beárazni. Nem tudjuk a felszereltségi szintjét, (pl.: Executive,) ezt hol lehet megnézni? Illetve tudtok beárazós topikot ilyesmire? Hahu. alapján 1.4-1.8.m körül mehetne.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Ha minden jól megy, június-júliustól topic tag leszek egy Corolla HB 2.0 hybridnek köszönhetően. Kíváncsian várom, első új autó, látatlanban rendelve (a sedant, kombit azért megnéztem ), amint megjön, egy párezer km hosszú körúton bejáratjuk.
-
motoflug
őstag
Nekem is nagyon bejött a külső. Sajna kicsit szűkös lesz a csomagtér, de most cabriom van, eddig is megoldottuk. Mentem az 1.8 C-HR-el, nekem nem tetszett a motor "karakterisztikája', így a 2.0 mellett döntöttem. Igazi sleeper lesz, alap szín, felni, (nekem nagyon bejön), Tech csomaggal, na meg riasztóval.
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
Van itt olyan, aki Toyota Touch 2-es autóval rendelkezik? Most néztem, hogy nem lehet beletekerni a zenébe a csúszkával. Tudom first worild's problem, de sokat utaznék, amikor ez egy hasznos kényelmi funkció lenne. Erre van megoldás? Pendrive és telefonnal nem megy ez a funkció.
-
motoflug
őstag
válasz psycroptic #6301 üzenetére
A kijelzőn van "gomb" erre, de számomra érthetetlen. Ott a csúszka, ami mutatja, hogy hol jár a zene, de nem használható beletekerésre.
-
motoflug
őstag
Köszi!
Igen, én az érintőkijelzőn lévő csúszkára gondolok. Rengeteg podcastet/mixet hallgatok, aminél nem szerencsés fél órás beletekerést gombbal intézni. Tudom, hülye vekengés, de ráadásul tök lassan teker az érintőn lévő gombbal, jó lenne, hogy ha már van csúszka, akkor lehetne így használni, mint egy 10 éves golfon.
-
motoflug
őstag
válasz Csabroncka #6311 üzenetére
Már megrendeltem az autót, gyártásba is került. Számomra ilyen apróságok, simán átbillentettek volna egy másik gyártóhoz, abszolut az én hibám, hogy ezt nem néztem meg, bár a franc se gondolta 2019-ben, hogy ilyen triviális dolgokra nem gondolnak.. Mezei felhasználó tudja jelezni a Toyota felé, hogy nem volna rossz egy szoftverfrissítéssel megoldani, vagy - ahogy sejtem- esélytelen?
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
A héten meglesz az 5000km a Corolla 2.0 HB hybriddel. Eddig nem nagyon tudok rosszat mondani róla, másfél hónap alatt elég sok helyszínt megcsodáltam már általa.
-
motoflug
őstag
Egy-két majomság azért akad. Fals riasztás néha a szenzorból, vagy a mini csomagtér, de igazából 4-en megjártuk vele Németországot 4 sporttáskával, és elfértünk. A fogyasztás itt volt rekord, 7l az Autobahnon.
Egyébként most Nyíregyháza - Bp autópálya 6.4.
Városi használattal 5-5.5l.
Ami nagyon pozitív, hogy ez volt az első autó, amivel le tudtam vezetni tök egyedül 12,5órát, nem ültem szét a sejhajom, nem éreztem azt, hogy elég (legalábbis nem a vezetés miatt ).
-
motoflug
őstag
Ez lehet nekem szólt?
Nekem az 1.8 nem tetszett, mert a CHR-ben zavaró volt a hybrid bőgése. A corollában ugyanez már sokkal finomabb/csendesebb, de az tény, hogy ha többen használjátok, plusz van cucc, akkor már jobb a 2.0. Nekem ugye a HB van, amikor 4-en utaztunk megpakolva, akkor már érezhetőbb volt, de még mindig volt benne tartalék. Sport mód+F1 váltóval 1-2 sebességet visszaváltva simán felment a végsebességre.
Az enyém Comfort + Tech, style csomag nélkül, fehérben, igazi sleeper.
-
motoflug
őstag
Igen, amikor visszaváltasz a füllel, akkor kiírja, hogy S5, tehát 6 sebességesnek veszi a váltót. Amúgy vicces, mert, amikor az erősebb gázadás után rajtamarad a lábam a gázon, de gyengébben nyomom, akkor olyan, mintha visszaváltana néha. Már tudom, hogy kell lépnem a gázra, hogy ez a feelingem legyen.
Na, de a megtelt dolog. Kicsit ocd-s vagyok, és borzasztóan zavar, hogy ~5000km alatt egyszer sem ment maxra az akksi ábra. Mindig hiányzik valamennyi hozzá.
@ No.01:
Apróság, de fontos megemlítenem, nekem a CHR-ben nagyon zavart, hogy konkrétan minden fekete, és amit mondasz, az valós, a hátsó tér klausztrofobikus. A feketeség megvan a Corollában is, ezért én fehér (törtfehér) belsővel kértem, itt meg lehet nézni, ha a belsőre mész és kiválasztod. Nekem nagyon tetszik, borzasztóan elegáns és a varrás, meg a bőrhatású műszerfal csak szebb ebben a színben. Tisztában vagyok vele, hogy másnak ez a csúnya, de feketében nagyon szűkös a hatás, hiszen még a tetőkárpit is színazonos.
Na de a többi:
Radaros tempomat/adaptív tempomat:
Ez marha jó. Minden évben, van hogy többször is mentem céges autóval Németországba, általában VW konszernnel. Ott ez úgy néz ki, hogy a távolságot nézi, 50m előtted bejön valaki eléd, a rendszer csak azt érzékeli, hogy szűkült a táv, bumm, intenzív fék. Idegesített, kikapcsoltuk.
Corolláéknál ez nagyon finom. 3 szint van, hogy mennyire engedi közel, én az 1-es (= legközelebb) opciót használom. Itt nagyon finoman lassít, tök jól tartja a távolságot, nem satuzik. Szerintem ennek így kell működnie.Sávtartó:
Működése csak tempomattal automata, ha anélkül kapcsolod be, úgy csak figyelmeztetésre szolgál. Ha tempomattal mész, jelzi neked 2 sávval, hogy megtalálta a jobb és bal oldali felfestéseket, majd működésbe lép. Kb. 20 mp-ig engedheted kormány nélkül, üdítőt bontani, pulcsit lekapni jó. Utána visít, hogy leszel szíves megfogni a kormányt, mert az LTA rendszer nem érzékeli a kezed. Ezeknek a feltétele a jól látható felfestés, és - saját tapasztalat - egyenes, max minimális kanyaros útszakasz. Ennek a működése nem 100%-os, a könyvében amúgy jól leírják, hogy mik akadályozzák a működését. Pl. egyik este próbáltam, rábíztam magam, néztem a reakciót, majd jött egy kanyar, ahol elkezdett pittyegni, hogy rámegyek a sávra, holott az auto intézte ezt a dolgot. Még talán azt is észrevettem, hogy ha rosszabb a felfestés, akkor nagyon-nagyon minimálisan ilyen kígyózó mozgással tartja magát a két sávban, de ez nem vészes, vagy zavaró, viszont látszik, hogy a rendszer nem 100%-os. Autópályán, hosszú egyenes szakaszokon, nappal nagy segítség, ott jól működik. Este, kanyarok, rossz felfestés - na ezeket nem annyira csipázza, de nem az autó vezet helyettünk, hanem segít, ezt érdemes nem elfelejteni.Táblafelismerő:
Jó-jó, de néha aranyos. Pl, tábla írja, hogy 1km múlva autópálya jobbra, és ott az autópálya jele, akkor bedobja neked a kis kijelzőre, hogy pályán vagy. Ez ritka, amúgy nekem arra nagy segítség, hogy pl. 70-es táblánál, bepirosítja a tábla hátterét, ha túlléped, és a szemem sarkából látom, és visszaveszek. Sajna nagyon könnyű átlépni a határokat, nincs sebességérzeted, annyira csendes.Automata parkolás:
nem mertem próbálni, nem is annyira érdekel még.Vészfék:
Volt már, hogy fals jelzést adott, kiírta hirtelen pirossal, hogy veszély, és a madár sem járt arra. Vagy lehet pont az ment közel a szenzorhoz, de nem fékezett le, akkor nagyon ideges lettem volna. Viszont egyszer satuzott előttem egy autó, és akkor hamarabb észlelte mint én, pedig én is az utat néztem, szerencsére durvát satuzni nem kellett, de felhívta rá a figyelmem, az tetszett.Kb. ennyi, ha van kérdés, jöhet még.
-
motoflug
őstag
Valaki írta az EV mód hatását az akku élettartamra. Azt vettem észre, hogy Normal és ECO módban az autó többet használja az EV módot mint SPORT-ban. Mivel jó lenne ha minél tovább bírná az akksim, van értelme a SPORT módot használni csak emiatt? A fogyasztás annyira nem mérvadó.
-
motoflug
őstag
A tesztre, mint felhasználó (8500km) reagálva:
Az ülés kényelmes, a legjobb, amiben valaha ültem, rengeteg VW konszernnel összehasonlítva. Ez lehet alkat kérdése is, illetve nekem nem ez a fancy félbőr téma van, hanem a sima.
Szélzaj: nem tudok róla, megint az a kérdés, hogy mihez viszonyít az ember. Német autópályán 170-es tempónál ugyanazon a hangerőn beszélgettünk 4-en, mint előtte bármilyen tempóval.
Hangcucc: nekem a sima van, nem a JBL edition. Teljesen okés, az tény, hogy sokszor kell nyúlnom a hangerőszabályzó menüjéhez, leginkább a mély az, amit túltoltak.
Toyota Touch rendszer: itt egyetértek a szerzővel. A VW konszern sajátja annyival átgondoltabb. Ezek a diagramok érthetetlenek, nem értem miért nincs egy rendes menü alap funkciókkal. Pl.: Fogyasztás tankolás/indulás óta, stb. Néhány információ érhető el mindössze a digit műszerfalon. Tudom, firstworldsproblem, de ha más gyártó már tudja, akkor a Toyota is megcsinálhatná rendesen. Ugyanez igaz a zene részre, ahol a csúszkán nem lehet beletekerni. Sajna ez a rész egy vicc, de amúgy az ember megszokja, aztán nem vekeng, csak ha beül egy másik autóba, ahol ezt jobban átgondolták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db