Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz -szabi- #22223 üzenetére

    A kerékcsere után inkább minden magad ellenőrizz le és állíts be. Nálam a szenzorok miatt csak a pingvinezés ment a Marso-nál, kénytelen voltam elvinni a márkaszervízbe (utólag belinkeltétek a vastagabb doksit, az alapján megcsinálhattam volna otthon is, de akkor még nem tudtam. Mondjuk a "hagyd 30 percig mozdulatlanul mielőtt hozzákezdesz rész elég vicces... :D )

    Egy óra után szóltak, hogy kész, vihetem. Nos, a lámpácska tényleg elaludt, volt öröm-bódottá!
    Aztán a hétvégén észrevettem, hogy a nyári 19-eshez képest a 18-as téli úgy ráz mint egy echos-szekér, pedig pont fordítva várná az ember. Otthon egy minőségi, hitelesített nyomásmérővel rámértem és mind a 4 kerék 2,9 bar-t mutatott,így nem csoda hogy rázott! Mindeközben egy árva hibajelzés sem jött az autótól, holott belecsavartam vagy 300 km-t...

    Szóval részemről egy rohadt nagy humbug és lehúzás ez az egész szenzorosdi, mert ha szarul állítja (vagy hozzá se nyúl) a szervíz akkor nem jelez semmit! Értelmezhetetlen értéket is simán elfogad (egyetlen gumimérethez se kell 2,9) akkor meg mi értelme?

    Még aznap otthon belőttem és a nyomásokat (21 fokon 2,4-re, így 2,2-2,3 lesz fagypont körül) mentem vele 20 km tesztet, de nem jött hibajelzés, pedig 0,5 bar-ral esett a nyomás a rendszerben! Akkor meg minek van ez a kacat? :W

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

  • No.01

    őstag

    válasz -szabi- #22223 üzenetére

    Nem igy mukodik. De ha szol az sem problema, valoszinu elobb vagy utobb ugyis belefutsz egy hidegebb hajnalon. Menubol reseteled es kesz.
    Szerintem a kerekek pozicioja a fontos, de kiderult, h az sem feltetlenul. (legalabbis kulfoldi oldalon olvastam, h vol ahol felcsereltek es szepen megtanulta az uj helyet par km megtetele utan.

Új hozzászólás Aktív témák