- PHP programozás
- Adobe Photoshop
- Linux kezdőknek
- Facebook és Messenger
- Windows 11
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Gombinyó #12964 üzenetére
Az enyém zárt végű, fix, de a maradvány összeg kötelező volt 2 éve, nem kérhettem azonos részletet.
BTW, ha már átvétel előtti, az asszony HB-jét is megnézhettem, akkor meg már beálltam mellé a sajáttal...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Qtya123
őstag
válasz Gombinyó #13121 üzenetére
Nekem az IS200-nál volt menet közben sípolás és ahogy lassult az autó a sípolás frekvenciája is csökkent és úgy 30-40 km/h alatt elhallgatott. Mintha valaki egy sípot fújna és ahogy gyengébben fújod bele a levegőt halkabb és mélyebb hangja lesz.
Már mindent körbenéztem, olyanokon agyaltam, hogy valahol valami kavics pont úgy beszorult hogy fütyül a résnél a menetszél és ezért van az, hogy lassabb tempónál elhallgat.
Sőt még a fék légterelő lemezére is gondoltam, nem-e ott fakad dalra a szél.Szerelőket én ilyen szintű gondokkal már réges-régen elengedtem és az is alap, hogyha bármilyen szerelő nyúl az autóhoz, utána átnézem a szerelést. Akadtam már így nem meghúzott csavarokra, burkolat alatt hagyott szerszámra, nem megfelelően visszarakott csatlakozóra és alvázvédelem után a sárvédő mögé begyömöszölve hagyott maszkoló papírra.
Végül megtaláltam a gondot, a bal első kerékcsapágynál a szimering gumija adott nagyon halk nyüszögő hangot, ahogy forgott a kerékagy. Ez a halk nyüszögés sebességnél sípoló visítás lett. Ekkor rákerestem youtubeon és nem volt ismeretlen a jelenség. Leszedtem a féket, fújtam oda egy kis hőálló réz alapú zsírt. Ez fél éve volt és tökéletes. Hátha a 300h-nál is ez van.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qtya123
őstag
válasz Gombinyó #13188 üzenetére
Köszi a képeket. És tényleg nincs ott a lemezen semmi...
Jó, nyilván a Lexusnak sincs a kerékjáratokban és a csomagtartóban (legalábbis az IS200-nak, de ez egy 1999-es konstrukció)-De azért bekaphatja a Toyota, hogy egy minimális gyári zajszigetelésért a Lexus-ig kell menni. Az azért szerintem egyáltalán nem prémium szint/elvárás, hogy némi zajszigetelőt legalább az ajtókba tegyenek.
Az egyik képen feltűnt egy dolog: [kép]
A bekarikázott részen az csak árnyék az ajtó belsejében, vagy kapott üregvédelmet és az látszik? -
Veron
őstag
válasz Gombinyó #13188 üzenetére
Jol latom, hogy a kerekjaratokat kivulrol szigeteltek?
ma mentem esoben es a viz felcsapodas jol hallhato volt. Lehet ezen egy sarfogo gumi segitene. egy kulso szigetelest bevallalnek de a karpit leszedesetol tartok kicsit. A vegen meg jobban zorog majd@No.01 a GY V3rol en is csak jokat tudok mondani foleg komfort teren.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
balazs1956
senior tag
válasz Gombinyó #13212 üzenetére
Az ok, de itt a javítás minősége lenne a fontos, mert nem szeretnék évekig nézni egy gányolást. Azért kérdeztem, hogy van-e ajánlott minőségi karosszériás Budapesten.
Azt már megtudtam, hogy ez egy műanyag elem.
Azt hogy cserére, vagy javításra veszik az 3 napon belül kiderül.
De akármi is lesz, szeretnék megbízható szakszerű javítást, fényezést kapni. -
kw3v865
senior tag
válasz Gombinyó #13265 üzenetére
Nem kizárólag. Ha strapabíróbb, tartósabb az új motor, az még fontosabb. Én fél éve komolyan elgondolkodtam 1.2-es motorral szerelt Aurison, de alaposabb utánajárás alapján aztán végül mégse vállaltam be (használtan). Új koruk óta előforduló mérhető olajfogyasztás és az EGR-szelep aránylag gyakori koszolódása az, ami zavaró lehet. Persze ma már több a tapasztalat velük, és alapvetően nem rossz konstrukció, de sajnos úgy tűnik a Toyota-betegség (számottevő olajfogyasztás) ennél is előfordulhat. Messze nem olyan mértékben, mint pl. az 1.33-asnál, de azért zavaró tud lenni, ha már kevés futott km után is jelentkezik.
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #13346 üzenetére
a komplett műszerfalat (a tetejét) megbontottad??? az azért bátor.
remélem jól leírtam a zörgést helyét, mert én onnan hallom a rezonálást a felső hangszóró felől - és nem tetszik, kb. ez az egyetlen idegesítő dolog jelenleg."Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
bodogzus
csendes tag
válasz Gombinyó #13352 üzenetére
Köszönöm a választ neked is és FLx-nek is. Én is ezt az élményt éreztem. Használni fogom azért városon kívül is. Igazából annyi a lényeg, hogy nem szeretnék típushibás motoros autót. 7 év alatt talán már kibontakoztak volna a problémák. (Az első TSI-nél úgy tudom ennél sokkal kevesebb idő is bőven elég volt)
-
pècsimunkás
addikt
válasz Gombinyó #13421 üzenetére
"120+e ft..." vicces!
A szolnoki Toyotával jól jártál, ahogy én is a kaposvárival.
6 szervizem volt eddig, 245.000.- Jmf az össz költség.
Átlag 40.000.-
Teljesen rendben van.
Az utolsó olajcsere 2-3 hete volt, az most 40.000.- forint volt.
Azért az áremelkedés itt is tapasztalható, mert mikor vettem az autót, még 28.500.- forint volt az olajcsere.
De...! Ahogy írtam is, az össz költség átlaga teljesen rendben van!Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #13511 üzenetére
Az angol fórumokban azt írták, hogy a zörgés miatt bent fogták az autót két napra, 3 technikus ment el többszöri próbakörre; egy vezetett, a másik kettő fülelt, aztán lebontották az ajtó burkolatot, mindent átnéztek, zaj elnyelő plusz szivacsot tettek be, stb. Emiatt bizakodom csak kicsit.
Az F10 BMW-mnél is volt hasonló zörgés probléma, ott is a szerviz után még 2-3 órára ott fogták az autót, 2 technikus vitte el tesztkörre, majd aztán lebontották a kérdéses részt.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz Gombinyó #13537 üzenetére
Én egyre inkább úgy látom, hogy márkától függetlenül, zörgésmentes autóhoz egy baromi nagy adag szerencse kell.
Az akkor 2 éves BMW F10-esem esetében elég sok oda nem illő; prémium markát megszégyenítő zaj volt:
- kesztyűtartó ciripelt, szalvétával kellett belülről kiékelnem az ajtaját
- gázpedál nyikorgott (végül egy kiszerelés és alapos lubrikálás megoldotta)
- anyós oldali első ülés fekvőrendőrökön és úthibákon nyiszogott
- sofőr ülés alsó műanyag tartó kerete az ajtó felől recsegett minden egyes kanyarban
- a kormány díszbetétje recsegett-
ropogott
- a jobb hátsó ajtó éléből nagyobb eső után folyt a víz kinyitást követően, akár napokkal utána is. Szerencsére utastérbe befelé nem.
- a pont az i-re, hogy 3,5 éves korában, a garancia leteltét követően, 80 ezer km-nél kormányműves lett, valamint elkezdett folyni az olaj a difiből.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gombinyó #13701 üzenetére
Ráadásul Sedanból a ledes lámpákhoz kell még a Comfort mellé a Tech (vagy Style?) csomag is.
A Style kell, a LED mellett a 17"-os felniket és a sötétített hátsó ablakokat tartalmazza még.
A Tech az elektromosan behajtódó tükör, 7"-os műszerfal-kijelző, fűthető ülés és az első/hátsó parkolószenzort jelenti.Ledes fényszóró nélkül nem vennék új Corollát.
Dunno, van mindkettő ugye nálunk, én autópálya / város / minimális vidéki mellékút viszonylatban nem látom semmi hátrányát a HIB2 tompított izzónak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
venom8888
őstag
válasz Gombinyó #13793 üzenetére
Nekem 1.2 suzukim van,és borzalmasan nem húz. Nem akarom ugyan ezt átélni még 10 évig egy másik autoval, nem kell nekem 200 lovas auto,nem gyorsulni akarok. De azert legyen dinamikus,ha odalépek huzzon kicsit ne csak pörögjön a motor. Ennyi amire vágyok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Gombinyó #13838 üzenetére
Az elejétől fogva ugyanabba a szervizbe hordtam a kocsit. Igen tudom hogy sokat számít egy jól visszakövethető múlt. De mondom azért rákérdek hogy mit gondoltok erről az árról. Amúgy tudom hogy mondhatni ez a egyik leghúzósabb szerviz, mármint a 90 000-es. A köztes szervizek 4+ akcióban egyáltalán nem húzósak szerintem. Ez most combosabb lesz.
rob210
0w-20 került bele eleje óta, úgyhogy mindenképp az menne bele most is. Köszönöm hogy összeszedted az infókat!iPhone 13 Pro Max
-
őstag
válasz Gombinyó #14016 üzenetére
Köszi Hát igen elégé összecsúsztak az árak. Az átadóban volt egy magasabb feleszereltségű Chr mint a rav4-em, de azért 11,2 misi egy 1,8-as hibridiért kicsit durva.
u.i: nem akarok indulatokat kelteni (led+suv+ mindenki megvakul) de teljesen jó a fényszóró, legalább annyit látok vele este mint az scross-szal
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gombinyó #14016 üzenetére
Már 3 éve is eléggé összeért a csúcs Corolla (akkor cirka 11 misi) és az alap Camry (akkor cirka 12 misi) ára, amin csodálkoztam is, hiszen akkor még a Brexit miatti vámterhek nem jelentkeztek (a Camry ugye Japánban készül). Gondolom a Toyota érthetően lefedi a palettát, "összehúzva" a kategóriák végét és elejét. A csúcs Yaris is annyiba kerül, mint egy alap Corolla, sőt, mindennel felszerelve már a nem alap Corolla árát hozza.
Amúgy én emiatt is nem láttam a Corolla HSD 2.0 létjogosultságát teljesen megalapozottnak...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14105 üzenetére
Szerintem, a kényelmen kívül még a hibrid mellett szól egyfajta "újraeladhatóság" és viszonylag olcsó fenntartás, megbízhatóság, bolondbiztosság. Csak "áll benne a pénz", amíg Nálad van Amíg a város és előváros a hangsúlyos, meg országút, addig előnyben van. Ahol elvérzik, az autópálya. Bár észszerű 120-125-ös tempóval ott is barátságosan alacsony fogyasztással eljárkál. Bár a fogyasztás minden felállásban elkezd meredeken felfelé kúszni a tempó növekedésével, így, teljesen értelmetlen taposni, ha nem csillagászati távokra megy az ember.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14116 üzenetére
Tudom, hogy tudod, aktív használóként írtál már róla többször. : ) Mondjuk az 1.2T is rokonszenves azok alapján, amiket olvasgat róla az ember, az új 1.5-tel rejtély, mik lesznek hosszú távon tapasztalatok, de nem hiszem, hogy gáz lesz. Csak sokan "elvből" és zsigerből hurrogják.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #14116 üzenetére
Egyébként, ahogy látom: vlszg az 1.6-os szívóbenzin corollák ára csökkeni nem, növekedni viszont fog. Egyszeruen, mert, itthon még mindig nagyobb a kereslet hagyományos benzines 1.6-os, 4 hengeres (nem "alulméretezett", nem hibrid, nem 3 hengeres, nem turbós) motorra, főleg manualganggal, mert, a hazai vásárlók jelentős része konzervatív.
Ahogy terjedőben az EV, hibridek, kisméretű-feltöltött motorok, úgy fog kissé felfelé kúszni a régi szívó-négyhengeresek ára. "Szerintem". Mert sokaknál az preferált.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #14255 üzenetére
Nem otthon vagyok, de haza jarok es az auto is otthonrol van szoval ez nem lehet gond. Elvileg.
JóGéza:
Ha jol tudom UK, igy mindent megmagyaraz a dolog... bar egyben fel is vet kerdeseket... errol majd kesobb ha bebizonyosidik a dologFLx
Jelen. Nemreg irtam, h a melegebb ido bealtaval es nem sokat autopalyazva (van amikor 0km autopalya van 1 tank alatt)
Igy tt ki mar 2x 4,7l/100km (1420km-re vetitve ha jol emlekszem)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Melyik tápegységet vegyem?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Anime filmek és sorozatok
- PayPal
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Suzuki topik
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen