-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
No.01
őstag
válasz Gombinyó #10047 üzenetére
WoW! Nem semmi. Foleg a csomagter meggyozo szamomra.
A kerekeknel levot viszont nem teljesen ertem/latom at. (lehet nem a telefonomon kellene nezegetni )Melyik marka ez egyebkent?
Csabroncka:
Ez csak a szemedet bantja vagy v.mi el is romlott benne?
Mindenesetre valoban nem szep az teny... bar en elegge megengedo vagyok, a megbizhatosag oltaran sok dolgot felaldozom. -
Csabroncka
addikt
-
őstag
válasz Gombinyó #10142 üzenetére
Igen, néha van hasznos infó ezekben a csoportokban, de azért az esetek jelentős részében jól kell szelektálni az információkat.. vagy esetleg osztani kettővel
Vannak sokszor olyan kérdések, problémák, hogy a hajam égnek állDe valóban, egy modell specifikus csoportnak több értelme van.
-
Vezu
csendes tag
válasz Gombinyó #10182 üzenetére
Végülis felhívtam a Carglasst, (ha már állandóan nyomatják a reklámot a rádióban ) valószínűleg teljesen ingyenes lesz cascora. Hétfőn már ki is cserélik, 2 órás művelet, szóval ennek örülök. Kicsit aggódtam, hogy a december 8.-ai műszaki vizsgáig nem lesz meg.
[ Szerkesztve ]
-
makszi
aktív tag
válasz Gombinyó #10243 üzenetére
Nem magába a rekeszbe mert az maga a indukciós töltőpad is egyben(van egy kapcsoló On/Off) Hanem a középkonzol jobb oldalának a külső felére rögzítettem gyakorlatilag az anyós ülésen ülő bal lábánál van de előrébb tehát nem rúgja le. Sajnos csak ilyen 10 cm hosszú kábelt adtak hozzá ezért nem tudtam belevezetni pl a kesztyűtartóba mert szívem szerint azt csináltam volna.
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #10288 üzenetére
Kinek mi A Yaris HSD-vel szeretek pályázni, semmivel nem rosszabb, mint a Seat Leon 1.9TDi-m (110LE), sőt még a gyorsulásuk is azonos . Fogyasztásban meg még jobb is (bár tény, hogy a Seat nagyobb)... Idén 2x vezettem haza Mo-ra (csak tankolni áltam meg, sürgős utak voltak, repülni jobban szeretek, olcsóbb is, de ebben az esetben a 29 óra vezetés rövidebb volt, mint a következő repülőt elkapni), de a pályán simán tudtam előzni még Németben is (Magyarországon meg inkább nem, de ez más kérdés)...
Igaz felénk a pályatempó az 113km/h, 123-nál már készíti a rendőr az üvegporos gumibotot az anális vizsgálathoz, így ehhez vagyok szokva, nem is nyomom máshol se
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz Gombinyó #10295 üzenetére
Mo-n elég gyér a vezetési morál, és akkor még enyhén fogalmaztam. Különösen jó volt, hogy amikor eltévesztettem a sávom az M0-n (köszönhetően a remek kitáblázásnak egy felújításnál), senki nem akart volna beengedni, pedig mentünk vagy 15-el... nem ehhez vagyok szokva már.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10586 üzenetére
Oh, jó, hogy erre jársz, pont keresni akartalak a zajszigeteléssel kapcsolatban Négy ajtó&csomagtartó megcsinálva (Yaris HSD), érezhetően jobb a helyzet, DE van még hova javulni.
Kértem, hogy a kerékjárati ívek is legyenek megcsinálva, de, szemem előtt kibontotta a szaki a padlókárpitot s mutatta, hogy gyárilag vastagon szigetelt, nem tud odatenni semmit. Esetleg a gyári szivacsos dörzsicuccot kellene kukázni és normálisra cserélni? Közben alin összeszedtem mindenféle gumitömítést wish listre (car sound insulation keresőszófétis). És bőszen nézem, merre-hová tudnék még tenni a gyárin felül (mert, nem kevés zaj jön be az ablakokon át.
Corolla E210 csoportban is "elő-előkerülő" téma ez a zajosság, úgy néz ki, normális embert zavar : )
Megérheti picit erélyesebben kérni a padló& kerékjárati ív szigetelést? A szaki lebeszélt róla, miszerint, túl drága és túl sok meló ahhoz képest, amekkora változást hozna. Persze erre szívesen áldozok, van az a pénz, egy macska v kutya is rengetegbe van, azt meg nem tartok.. : o)
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #10589 üzenetére
: ) Koszonom! A szaki azt mondta, hogy mindent is meg lehet, de nem feltétlen éri meg (tetőkárpit!). Szerinte a zaj nagy része az üvegen át jön, és megoldás, a xEon1337 által is említett duplaüveg lenne, de, azt ne az ilyen kategóriában keressem
CT200H hogy áll zajügyileg? Igazából 4 méter körül néznék később is, nem értem, miért nem lehet prémiumkisautót tolni..
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
-
Upo
addikt
válasz Gombinyó #10831 üzenetére
Vékonyabb olaj? Arra a ~7000 ft árkülönbségre gondolsz ami az olajnál van összesen olajcserénként? Annál bőven többet hoz vissza.
Igen, lehet hogy a második tulaj problémája amiket írtál, de ez a használt árán meg is fog látszani. Azért írtam, hogyha nem te kíséred az utolsó útjára hanem el lesz adva, akkor nagyon nem jön össze a matek hogy miért lenne jobb a nem hibrid.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
nagyúr
válasz Gombinyó #10837 üzenetére
Comfort Tech (a Style ugye a LED lámpákban, a sötétített hátsó ablakokban meg felniben plusz).
Nekem kijelezte, de sajnos csak akkor, amikor már kifogyott.
Ellenben nekem nincs semmiféle cső a kupak alján.[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
psalm69
csendes tag
válasz Gombinyó #10837 üzenetére
Ezzel én is futottam egy kört (2014 Corolla).
Emlékeim szerint folyadék szint visszajelző lámpa az autó felszereltségétől is függ:
Én ezt találtam:
Van visszajelző lámpa (jelzi a szintet)
Nincs visszajelző lámpa,egy cső van a kupakon ami belelóg a tartályba (szintet tudod ellenőrizni)
Nincs visszajelző lámpa,nincs cső a kupakon (ha elfogy nem jön folyadék)https://www.toyota-tech.eu/- oldalon regisztrálás és az alvázszám megadása után lelehet kérdezni a felszereltséget.
Nekem azt írta: Washer fluid level warning - Without.
Nálam nincs se lámpa se cső.[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz Gombinyó #10926 üzenetére
Első körben ezt néztem, ezért is jött a gondolat.
[Toyota Corolla Sedan 1.6 Comfort Style Tech - 6.2M]
[Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid Comfort e-CVT - 6.8M][ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX Z790-E GAMING WIFI ֎ Intel® Core™ i9-14900K ֎ G.SKILL Trident Z5 RGB 64GB (2x32GB) DDR5 6400MHz CL32 ֎ Arctic Liquid Freezer III 420 A-RGB Black ֎ ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4090 OC Edition 24GB GDDR6X ֎ SAMSUNG 1TB 980 PRO M.2 PCIe ֎ Lian Li O11 Dynamic EVO XL
-
-
Veron
őstag
válasz Gombinyó #10950 üzenetére
Valóban, kiderült, hogy nem lehet állítani a könyöklőt manuális váltós comfortban. Lehet felszereltség és váltófüggő, mert xEon topictárs hidrid comfortjában lehet.
Még egy kérdés a SIPA (parkoló asszisztens) jobbra és balra is be tud parkolni párhuzamosan?
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
nagyúr
-
Paxker315
addikt
válasz Gombinyó #11027 üzenetére
Még egy apróság: munkadíjat szívesen kifizeti az ember, ha olyan, ami SK nem érné meg (pl. műhely - garázshiány v eszközhiány, hozzáértés hiánya miatt)
A Tetőkárpit alatti szigetelés pontosan ilyen pepecsmeló, márpedig, Yarisnál előző genben pontosan SEMMI nincs a kárpit alatt Egyik legjobb komfortfokozó autóút-tempónál.
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
őstag
válasz Gombinyó #11046 üzenetére
Igen, de a hibrid toyota racionálisan a legszimpatikusabb. Sokat járok városban, de egyre kevesebb kedvem van az évi 2 olajcseréhez pl. ami bármi turbós komponensnél azért ajánlott ilyen esetben. Meg most szeretnék valami olyat ami 10-15 évig jó lesz és nem tiltanak ki vele a városból. Meg normális, azaz megbízható automata az nálam 3 kategória: hagyományos, toyota hibrid cvt, és kicsit kevésbé "olajos" duplakuplungos. Ha hozzáveszük hogy dízelt nem akarok akkor marad a mazda (rozsdál), peugeot (1,2 három henger motor és 1.6 prince javított változat) és a volvo (szívem csücske de nagyon rossz megbízhatósági mutatók mostanában).
SUV irány meg az az útjaink miatt van, én nem divatból ültem magasabba csak halálra bosszantott hogy le le verem az autó alját (mondjuk ebbe a jó néhány teljesen Mekk mester által készített fekvő rendőr is bejátszik ahol lassan is van probléma).
-
nagyúr
válasz Gombinyó #11134 üzenetére
Mikor leadtam egy hétre gariztatni a kocsit, akkor egy 1.6-os sedant kaptam helyette 8e km-el. Nálam az is zörgött mocskos mód, lehet te nem jársz vele olyan szar utakon, mint én. Jobb aszfalton nálam se zörög egyik se.
Járok rossz utakon, de eddig nem tűnt fel, hogy nyekeregne. De ezért írtam, hogy egy-egy példányból nem lehet mélyenszántó következtetéseket levonni. Anno egy ex-mercedes alkalmazott mondta, hogy a hétfői és pénteki autókat kell kerülni. Hétfőn mikor bemennek még a hétvégétől kótyagosan a népek, azért nem sikerül minden rendesen összerakni, pénteken meg azért, mert már fejben a hétvégére koncentrálnak. Nyilván erős sarkítás, de valami valóságalapja csak van...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Microsoft Excel topic
- EA Sports WRC '23
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs