- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
-
IT café
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doki16
addikt
válasz KaiotEch #5950 üzenetére
Megane 3 állandóan leért nekem mindenhol. De a Citroen C4 olyan alacsony volt, hogy a legkisebb padkán is leért. Az Auris is magasabb ezektől. Ezeknél már inkább úgy érik el a jó légellenállást, hogy a komplett alját leburkolják amennyire csak lehet.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Nerazim
őstag
válasz molnarpeter #5953 üzenetére
Marmint Toyota markaszervizre gondolsz?
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
Nerazim
őstag
válasz molnarpeter #5955 üzenetére
Köszi van itt a közelben egy, akkor betipegek oda.
Be my computer.. Baby I'm a user!!
-
StoneBridge
senior tag
Sziasztok,
Corolla E12 (2002, 1.6vvti) check engine lámpa világít (most épp újra, mostmár csak utána mennék, hogy miért. Katalizátor hatásfok alacsony, ez a hibaüzenet.
Az autó alapjárata melegen 600 körülire szokott beállni, itt már kissé rángat is (engem némileg ez is zavar).Olvastam, hogy szívósor tömítés csere megoldotta a problémát (ott mondjuk magas fordulatra, ingadozásra panaszkodtak).
További ötlete van valakinek?
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Satan_Claus
senior tag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz StoneBridge #5957 üzenetére
Diag, diag, diag talán szonda is lehet, de élő adat segít. Műszakis helyen a valós értéket is meg lehetne mérni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Srácok valaki tudja képről, hogy ehhez a tárcsához 276 os melyik fékbetét kell?
ez ?
vagy ez?
Renault power
-
Drizzt
nagyúr
Corolla Sedan 2019(Hibrid is!) árak. Jósnak kéne mennem. Az indulóárat majdnem sikerült eltalálni, a zárót se lőttem túlzottan mellé.
Mostmár gondolkodok is azon, hogy mivel kaptam levelet, hogy vissza kell vinnem légzsák cserékre a 2003-as Corollát, amire két órát írtak, hogy úgy kéne lebeszélni, hogy közben lehessen egy Hybridet tesztvezetni. Nem tudom ilyenbe bele szoktak-e menni, de szerintem érdekük lenne.
I am having fun staying poor.
-
Csabroncka
addikt
Nekem személy szerint az új corolla nem jön be külsőre, pontosabban az eleje az előző szériának sokkal szebb (ez szubjektív vélemény).
Az különösen jót jelent számomra, hogy az 1ZR-FAE motor így bevált, személy szerint nagyon szeretem az 1.6-ost a kézi váltóval és lesz bőven alkatrész utánpótlás
"Most már gondolkodok is azon, hogy mivel kaptam levelet" ezt hogyan csináltad, én márkakereskedés/szervizben vettem használtan most januárban használtan, hova kell regisztrálni (A toyota.hu-ra be vagyok és az autót is regisztráltam)?
"in medias res"
-
Doki16
addikt
Nem tetszik ez a szedán. A kombinak és az ötajtósnak minden részlete szebb szerintem. Nagyon drága és a hybrid hajtás is gyengébb lesz mint az Aurisomban. Előre félek, hogy mennyi lesz a 2.0 Hybrid Touring Sports.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Bad Pritt
nagyúr
Sziasztok,
érdeklődésképp írok, hátha kapok jó ötleteket.
Szóval 2005 Corolla hatchbacket a következő problémákkal hova vinnétek Budapesten belül: bal első keréknél kicsit leszakadt a doblemez műanyag takaróeleme, nagy sebességnél surrogó hangot ad, gondolom meg-megcsípi a kereket. Bal első ajtó nagyon csúnya hangon csukódik a többihez képest, a hátsó rendszámtartó meg lötyög kicsit, nagyobb bukkanón csattant már. Ezek lennének kb, apróságoknak tűnnek, de se időm, se kedvem jelenleg molyolni vele, egy hétig itthon se leszek, addig szervizeltetném, ha lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
Hát, két helyről le lettem pattintva, hogy ők karosszériás dolgokkal, illetve Toyotával nem foglalkoznak. Találtam egy karosszériást a kerületben, hozzá elviszem jövőhéten, a patentolás azért sem menne, mert sérült az elem, cserélni kéne szerintem.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
zolee3000
tag
válasz Dare2Live #5963 üzenetére
Könnyen lehet, bár én csak tavaly tavasz óta nézegetem az árakat, a megelőző 8 évben nem igen figyeltem...
Viszont ez ez az árazás és csomagkiosztás a Toyotánál ritka jól sikerült.
Az, hogy a vállalati kommunikációban mást se hallani, mint hogy safety first (nemcsak a Toyotánál), dicséretes, DE TALÁN a fáradságfigyelőnél, sávkövetőnél, jelzőtábla figyelőnél meg a többi szirszarnál pöppet hasznosabb lenne egy holttérfigyelő vagy egy hátsó keresztirányú forgalomfigyelő, amiket viszont sikerült egy csomagba tolni olyan "hasznos" dolgokkal, mint az automata parkolás, 3D-s kijelző vagy a 18-as kerekek. Executive felszereltséggel, metálfénnyel és még +2 év garancia-kiterjesztéssel (ha vki nem 3 évre venné, azért az jól jön) 9M lesz, mire üzembe és forgalomba helyezve átveszem, és akkor még csak defektjavító készlet van benne, és az üléskárpit is csak nyomokban tartalmaz bőrt. Jah, és egy 1,6-os őskövület szívómotoros autóról beszélünk, ami városban kb. beveri majd a 8 litert. Vicc az egész. Asszem komolyan elengedem ezt a turbó-EGR-DMF-GPF elkerülés vonalat, és veszek egy full extra Ceedet ennyiért 7 év jótállással, még ha évente vinnem is kell dióhéjaztatni a sok rövid táv miatt.Doki16: A 2 l-es hibrid TS árát nem akarod tudni szerintem. Várható volt amúgy, hogy az 1,8-ast butítják kicsit, hogy felfelé tereljenek. Az 1,6-os szívó árazásánál meg aztán végképp elgurult a gyógyszer. Nyilván itt is a hibrid felé terelés van...
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz zolee3000 #5968 üzenetére
Kicsit hülye ez a csomagkiosztás. Jó a VIP csomag, de a 18-as kerék már kicsit durva egy Corollához én úgy érzem. Szerintem még mindig a 16-os kerékkel a legkomfortosabb és a fogyasztás is ott a legjobb. De tény, hogy végre elég jó extrák kerültek bele. Összességében nagyon tetszik.
Gyanítom olyan 12-14 millió körül lesz a 2.0 TS Hybrid. Pedig pályáztam volna rá 4-5 év múlva használtan
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
zolee3000
tag
Nekem is tetszik, meg tudom, nagyok az igényeim, nem is várom a csodát, hogy egy olyan kocsit 5-6M-ért megkapok újonnan (eleve 8M budgettel számoltam, már az indulásnál is), a hibrid technológia felára meg ugye ismert, szintén acceptálható. Nekem azon borult el most kicsit az agyam, hogy simán 9M közelébe (fölé) konfiguráltam (papíron) egy kompakt autót 1,6 szívómotorral. Nem is beszélve arról, hogy ennyiért milyen felszereltséggel kapnék meg egy új Focust/Ceedet/K Astrát... amikkel persze csomagban jár a magasabb fenntartási költség, de akkor is. (Azokat legalább nem egyben kell kifizetnem.)
Annyiért a 2l-es b.motororos hibridnek nem hiszem hogy túl nagy sikere lesz idehaza...
Ami engem illet, 12-14M-ért inkább vennék egy doboz les*@rom tablettát meg egy fapad Ford Mustang tesztautót.[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
válasz Csabroncka #5962 üzenetére
Nem kell sehova regisztrálni. Ha valamilyen visszahívási kampány van, ahhoz a közlekedési hatóságtól ki tudják kérni az érintett járművek tulajdonosainak adatait. De ha felhívod valamelyik Toyota márkaszervízt, biztosan tudnak segíteni a dologban.
I am having fun staying poor.
-
Akula
őstag
Van valakinek hasoló tapasztalata, vagy tudja, hogy mi lehet?
1.8 szívó benzines manuális váltóval és előtte még nem csinált ilyet (2015-ös).
Reggel 1 fok, kocsi kicsit bemelegedve (éppen, hogy már nem világít a hideg hűtőfolyadék lámpa, de még nem melegedett be a motor) egy kényszerű erőteljesebb előzésnél a motor nyomatéka hullámzik. Az autó nem egyenletesen gyorsít, a fordulatszáma is hullámzik, mintha darabos lenne a benzin.
Kb. 10km lakott területen belül forgalomban andalogva, majd autópálya. A felhajtás egy rémálom volt. Egyszerűen hiába nyomtam, nem húzott. Bármilyen sebességfokozatban (5, 6) gázadásnál hullámzó volt a nyomaték és hallani is lehetett a motoron, hogy erősödik a motorzaj, majd halkul, majd újra felbőg és újra nem húz. Na így mentem 100-zal óvatosan vagy 20-30 km-t. Majd oda kellett lépnem és nem volt gond. És azóta sincs. De megijedtem. Olvasgatok keverékképzésről, meg korrodált lambda szondáról, meg szar benzinről. Megvétele óta mindig az Auchannál tankoltam. Most vigyen szervizbe, vagy van valami ötletetek?"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #5974 üzenetére
5w20 ha jól emlékszem.
Toyota szervizben cserélték az éves karbantartáskor."Akula Sub, ready for the deep!"
-
Csabroncka
addikt
Szerintem nézesd át, mielőtt költségesebb dolog nem lesz (gyújtás, üzemanyagrendszer és valószínűleg a motor produkált valami hibakódot - ez lenne a legjobb)
Benzinből forgalmas (nagyok) Mol, OMV, Shell.... prémium üzemanyagai: nincsen bennük etanol, teljesen más az alapjuk a 95-ösöhöz képest, a Valvematicnak jót tesz az oktánszámfokozó különböző éterek, kopogásgátlók és surlódáscsökkentők, pont amiatt, hogy alacsony fordulaton már nyomatékosak.
A vezess.hu-n láttam korábban videót, ott elég jól elmagyarázzák hétköznapi nyelven...
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Csabroncka
addikt
válasz Csabroncka #5976 üzenetére
(azt elfelejtettem hozzátenni, nehogy kapjam az ívet) alapvetőn a modern dízel és benzin motorok igénylik a prémiumot, egy 10-15 éves motorba tök felesleges ilyet tankolni...
"in medias res"
-
Doki16
addikt
válasz Csabroncka #5976 üzenetére
Atkinsonba is érdemes azt rakni? Én mindig sima olcsó 95-öt teszek bele.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Csabroncka
addikt
Az az igazság, hogy nem az oktánszám miatt lesz ám jobb a benyó , az egy nagy marketinges baromság, semmivel sem kapsz nagyobb lóerőt!
Viszont mivel az alapanyag jellemzően tisztább, és az éter valamint az elágazó szénláncú izo vegyületek miatt tisztábban ég ez az üzemanyag (tovább is tárolható, mert 1 év alatt sem lesz gyakorlatilag baja) - az etanol miatt szívja magát vízzel a benzin - (ettől döglik meg gyakorlatilag) jobb az egész rendszernek, még a katalizátornak is (katalizátort még a szar motorolaj is hazavágja).
+ még van benne súrlódás csökkentő és felülettisztító adalék.
"Atkinsonba is érdemes azt rakni" ezt így nehéz megmondani, minden hosszú távon derül ki, hiszen az azonnal teljesítmény növekedés az egy bullshit. Az biztos, hogy jó minőségű olaj mellett kíméli a motort és a katalizátort.
Közben megtaláltam, ez az >>
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Akula
őstag
válasz Csabroncka #5979 üzenetére
Köszi a linket!
Az igazság az, hogy már próbáltam mást is egyszer-kétszer. Ha 98-ast tankolok, semmivel nem lesz jobb, mert nem igényli. Ez nem egy Cupra.
A MOL 95-ös ugyanolyan, mint az Auchan. Ott csak ritkán tankolok, mert drágább, mint a bevásárlóközponti ami nekem minden nap útba is esik. Szerintem az Auchan a MOL-tól vásárolja. A Shell egy nagyon kerülendő kúthálózat. Amikor a Tescoban vásároltam és kaptam kupont, hogy minusz 10Ft/liter, akkor kipróbáltam. Többet fogyasztott a kocsi és nem is volt olyan dinamikus. Nemcsak a Verso, hanem a Rio-m és amit már eladtam az Astra is. Szóval azt inkább nem. Az ÖMV viszont tényleg jobb. De annyival drágább is. Majd elnézek és gyűjtök egy-két szupershop pontot"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Geresics
addikt
válasz Csabroncka #5979 üzenetére
Pont tegnap néztem, hogy a MOL 95 is, és a 100 is E5...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Csabroncka
addikt
válasz Geresics #5981 üzenetére
Ezt hol láttad? Az biztos, hogy az ETBE használt sütőolajból származik, de a 100-as EVO-ban szerintem etanol nem lehet(ne) ...
"A Shell egy nagyon kerülendő kúthálózat." szerintem ez sem teljesen igaz, bár az biztos, hogy vannak kerülendő benzinkutak (de nem feltétlen egy kimondott kúthálózat)
[ Szerkesztve ]
"in medias res"
-
Geresics
addikt
válasz Csabroncka #5983 üzenetére
A kúton. Beálltam tankolni, és már ugye kötelező ráírniuk. E5 volt mindkettőn!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Akula
őstag
Annyira szar az a benzin, hogy a januári mérés során a 95-ös oktánszámú 96 fölötti értéket hozott, a max 5% etanol meg 3,9% volt. Ezt rendszeresen mérik és közzé is teszik. Majd keress rá az ÖMV mérési adataira és ha megvan, akkor küldd el, mert nem teszik közzé.
(#5983) Csabroncka: de. A shell, úgy általában. Jópár kutat kipróbáltam Debrecenben, Egerben, Pesten, Dunakeszin, Fóton sokhelyen. Felejtős. 1literrel több a fogyasztás. Csak nyugtatom magam, hogy nagyon jó a motornak kopás szempontjából, mert biztos nagyszerű adalékok vannak benne, csak ezáltal benzin kevesebb. Valahogy az az érzésem, mint a Dove szappannal. Nagyon hidratál, nagyon környezetbarát, nagyon krémes és illatos is, csak nem tisztít.
[ Szerkesztve ]
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Akula
őstag
Megint csinálta az autópályára felhajtáskor és még egyszer, mikor padlógázt nyomtam neki.
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Dare2Live
nagyúr
válasz psycroptic #5988 üzenetére
Én se de ez sok dologtól lehet.
3éves kocsi még gariban én tuti tolnám... de azzal se megy semmire mert akkor tuti pont nem fogja csinálni, tárolóban 90% nem lesz semmi.
más: találtam egy leírást mit kellc sinálni ha 1-2szfe 510-52as alapjáratánál rázna. Melegebb lesz nekiesek. [link]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Akula
őstag
válasz psycroptic #5988 üzenetére
Amire józan ésszel gondoltam:
- gyújtógyertya hiba
- sebsességváltó (incl. kuplung)
- nem jó a benzin
Aztán utánaolvasva a következőkre esett a fókusz:
- kokszolódott szelepülék, nem zár rendesen
- lambda szonda hibás jel miatt túldúsított keverékképzés
- folytószelep házban lerakódások
- nem jó a benzin.
Ha nem nyitom ki padlógázzal a folytószelepet, észre sem lehet venni, hogy baj lehet. 3500-ig tökéletesen csendesen jár a motor, szépen húz. 4000-nél elkezd hullámozni a nyomaték és a motorhang is olyan, mintha automata váltós lenne a kocsi és keresné a megfelelő fokozatot."Akula Sub, ready for the deep!"
-
kalapacsolok
senior tag
Sziasztok! Toyota corrola, 2008asBenzines,sedan,alul merrefele van az olajtekno? Lehetséges, hogy ha megpadkaztam parkolasnal, fennakadtam, az ott serukhetett? Jelenleg szervizben van, nincs benne motorolaj, de nem tudom, h ez krónikus dolog, soha nem cserélték és elfogyott, vagy sérülésbol szarmazhatott.
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kalapacsolok #5992 üzenetére
"soha nem cserélték és elfogyott"
wut? 2008óta nem cseréltek benne olajat?
sztem elég nehéz megpadkázni a teknőt, meg azt nem tudom mért kérdezed rohadtul látszik ha padkázás miatt lukas az tuti.
Nem véletlenül 1.33as motor van benne?
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
kalapacsolok
senior tag
Egyébként mit csinalnatok a helyemben? Szervizben van a 220 ezer km-es, 1.6-os (124 LE) benzines Toyota corolla Luna sedanom, 2008-as. A motor tönkrement, teljes motorcsere kéne. Korábban apró törés volt rajta elől, hátul, újra lett fenyezve, értékét az is csökkenti. Úgy nézem, hogy sztem motorcsere után 1,1 millió körül lehetne eladni. A bontott motor is viszont iszonyú drága, plusz szerelés, új forgalmi stb, sztem 400 ezer Ft az egész kb. Nem éri meg inkább eladni bontónak, vagy neppernek, vagy az fillérekért venné csak meg?
-
dh66e
veterán
válasz kalapacsolok #5997 üzenetére
Akármit csinálsz buksz rajta sajnos.Válaszd a kevésbé fájdalmasat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kalapacsolok #5997 üzenetére
Csinálj motorkódos forgalmit, és vegyél motort, vidéken erős 200 betakarja szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen