Hirdetés
- Kivásárolhatják az Ubisoftot
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Sweet.tv - internetes TV
- Élethű videót gyárt a Meta AI, célpontban Hollywood?
- AliExpress tapasztalatok
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
Új hozzászólás Aktív témák
-
CptAdamica
veterán
Milyen meglepő, hogy most jön az új FSR 4 teljesen AI alapokon, amikor megjelenik majd a PS5 Pro is a "saját" FSSR fejlesztésével AI alapokon.
Megyen!
-
realme
junior tag
Nekem eddig nagyon jó tapasztalataim vannak az AI -al, természetesen tudom hogy kódfeltörésre és hasonló dolgokra is lehet használni, viszont a gyógyászatban és a csiptervezésben remekel.
Ryzen5 5600X-MSI MEG B550 Unify- 2X8GB DDR4000Mhz- RX7800XT.
-
slmSIG
tag
"Az ugyanakkor nem teljesen tiszta, hogy ez tényleg így fog-e működni, de ha igen, akkor ahhoz új generációs hardverek szükségesek..."
...valahogy el köll adni az amúgy hasztalan kacatot is...
Ezt az irányt, tényleg szükséges folytatni a játékipar jelenlegi helyzetében?
-a helyzet elég problémás már így is, erre az összes gyártó még tovább halad erőltetve ugyanazt a -t. Nem konkrétan az AI a gond, hanem amire használják ez esetben! -
BlueSteel
tag
Örülhetünk, ha az FSR 4 egyáltalán jövőre megérkezik, és hozza a DLSS pár évvel ezelőtti szintjét ÉS implementálják is megfelelően nagy számú játékba.
Ugyanis az AMD-nek ez lenne az egyik legfontosabb, ha piaci százalékot akar szerezni az NVIDIA -tól. Rengeteg fórumon találkozom azzal, hogy a "DLSS miatt nem veszek Radeon kártyát" és valljuk be, van azért némi alapja. Az egyik legfontosabb feature jelenleg, főleg azoknak, akik magas fps-el szeretik játszani a játékokat.
A másik, hogy az rdna4-nek tényleg előrelépésnek kellene lennie ray tracingben, és nem szabad, hogy túlárazott legyen. Valamint tényleg még hónapokkal az NVIDIA előtt ki kellene hozzák ezeket a középkategóriás kártyákat, ahogy azt a Moore's Law is Dead es a hasonló youtube csatornák pletykálják egy ideje. Ellenkező esetben megint bukás/csalódás lesz a vége.
-
beef
őstag
válasz CptAdamica #4 üzenetére
Valószínű hardveres okok miatt nem fog, mert nincs benne olyan egység, ami ezt számolná.
-
paprobert
senior tag
A "teljesen AI"-t a Tom's Hardware adta hozzá. Szóban, az AMD menedzsere csak simán AI(ML) alapú megoldásról beszélt. Azaz DLSS, XeSS klónról.
Szerintem elsőre legyen meg a DLSS szintje képminőségben, aztán ha az megvan, kezdhetünk álmodozni full AI sci-fi képalkotásról.
(a ray reconstruction-t most nem hozom fel, abban lemaradás lesz továbbra is valószínűleg, de szerencsére az annyira nem is fontos).Itt viszont megint csodavárás zajlik, jelenleg körhátrányban kullog hátul az AMD, de kétszeres NV-lekörözés van megelőlegezve bemondásra...
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
SindaNarmo
tag
Nekem pl eddig is elég volt az FSR2, nagy ritkán amikor van értelme használni felskálázást (azt is többnyire lustaságból).
Az a hangya fingnyi előny ami van, azt meg én nem veszem észre.
Ha meg nagy ritkán észre is veszem, röhögök egyet és játszok tovább, mert nem oszt nem szoroz.Tudom, én vagyok a vak/igénytelen.
Persze tudom hogy a többség nem ilyen felfogással rendelkezik.[ Szerkesztve ]
-
CptAdamica
veterán
Majd meglátjuk, azt tudom elképzelni, hogy a kövi AMD kártyákon effektívebb lesz a dedikált hardver miatt, de hogy kizárólag azon érhető majd el az FSR4 azt kétlem.
DLSS-t mindenki istenként kezeli, volt 2070/3070-es kártyám nem dobtam tőle hátast. Lehet azóta fejlődött, de a 3.5-ös verziónál is láttam olyat például Cyberpunk-ban, hogy az egyenes vonalból hullámos vonal lett.
[ Szerkesztve ]
Megyen!
-
slmSIG
tag
#5BlueSteel:
"a "DLSS miatt nem veszek Radeon kártyát" és valljuk be, van azért némi alapja. Az egyik legfontosabb feature jelenleg, főleg azoknak, akik magas fps-el szeretik játszani a játékokat."165Hz -en, 165 fps -n játszok, de eszembe nem jutna ilyesmit használni.
Össze sem lehet a natív képet hasonlítani egyik "pity-putty - technológiával" sem, sehol, egy játékban sem.
-bármelyiket nézem, vagy glitch halmaz, vagy homályos, vagy épp mindkettő egyszerre és még esetleg villog is.#9SindaNarmo:
Csatlakozom, bár én csak natívon, mese-fícsörök nélkül játszom mindent!
...bennünk lehet a hiba, igénytelenek, vakok és öregek vagyunk már ehhez!#10CptAdamica:
-üdv nálunk![ Szerkesztve ]
-
Raysen623
addikt
válasz CptAdamica #1 üzenetére
Véletlenek márpedig nincsenek, ahogyan írod.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
SindaNarmo
tag
én is, csak amikor épp olyan kedvem van hogy a 4k-s tv-n akarok játszani, akkor lusta vagyok mókolni a beállításokkal és egyszerűbb átbillenteni a felskálázást. Arról nem beszélve hogy aztán vissza is kellene állítani őket amikor monitor-on játszok.
meg persze az rx 6600, nem éppen 4k-ra van . de nekem 1080p-re egyenlőre tökéletes. -
RyanGiggs
őstag
Én még nem próbáltam ki ezt az FSR-t.
FullHD monitoron hogyan kell ezt bekapcsolni? 🤔
A driverben be kell valamit kapcsolni, a játékban meg beállítani 1600x900-as felbontást, amit aztán felskáláz FullHD-ra? -
prolad
addikt
Ha már ott az új chipekben kihasználatlanul az "erős" NPU, akkor miért ne.
-
Lokii
aktív tag
válasz SindaNarmo #9 üzenetére
Én "igénytelen" vagyok, de amúgy igényesnek tartom magam , ETs2-t levettem full minimumra textúrat kivéve hát Hard truck élet 18 keréken illetve pedál to the metal jobban nézett ki. FSR egy másik játékban 1,5 vagy 2 fokos hő javulást jelentett, balancedben FSR elesites mellett észre se lehet venni Árnyék hiánya volt leg szembe otlobb nappal, meg a ritkább növényzet. Benchmarkoltam/streameltem így valami francia városokon át.
Szóval számomra Thermál throttlingra egy plusz ellenszer ha nem poros stb
Mondjuk ennyi erővel mehetett volna a sírás hogy Nvidia miért nem csinált anno TV tuneres videókarit. Én ma is örülnék, DVB fan vagyok, bármelyik oldalról lehetne egy ilyen edisön, plusz 1-2 csatlakozó max
Need for speed world:0DARIUS0 , Battle.net: Dunna#2926 steam barát kód 112529047
-
válasz CptAdamica #4 üzenetére
Ja tudtuk használni még ha semmire sem volt jó akkor is.
Az új Avatár játékban az AMD framegen bekapcsolása NV VGA-n azt eredményezte, hogy egy mosottas artifact-os kép jelent meg előtted.
A DLSS FG ilyet soha nem produkált egy játékban sem.Többet soha AMD VGA! Csatlakozz te is még ma a pirosak elleni harchoz!
[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
GodGamer5
addikt
-
Low Noise
senior tag
Én bizakodó vagyok, pl a PS5 Pro is tud 4k 60fps-t, nyilván ugyanezzel a felskálázással, meglehet, hogy januárban a CES en bemutatott AMD kártyák fényében, olcsóvá válik pár RTX 40 es modell, izgalmas időszak lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
Nem tudom mit néznek is sokan, de a DLSS-es kép legtöbbször mosottasabb mint az FSR-es.
Amúgy meg inkább játszok Natív felbontáson kicsit butított beállításokkal.
Amúgy AI számításokra nem lehetne betenni a gépbe egy szotyi karit a fő kari pedig számolná a grafikát?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Low Noise
senior tag
válasz Robi BALBOA #21 üzenetére
Tud rosszul műküdni a DLSS egyes konfigokon, nekem az öreg I7 3770 en homàlyos volt a kép még Qualitiben is, az új 7800X3D-n meg nem lehet megkülömböztetni a natívot a DLSS teljesítmény módtól.
-
Robi BALBOA
őstag
válasz Low Noise #22 üzenetére
Ennyire támaszkodik a procira?
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
Low Noise
senior tag
válasz Robi BALBOA #23 üzenetére
Van minimum hardver követelménye, amit DLSS 3 ra megtaláltam, DLSS 2 re nem. Eléggé a cikk legalján vannak a procik felsorolva [link]
Most kerestem ki, de gyanakodtam rá, hogy van ilyen.[ Szerkesztve ]
-
Robitrix
senior tag
válasz RyanGiggs #14 üzenetére
a játék beállításaiban engedélyezed ha integrálva van a játékban. Nem kell kézzel állítani a felbontás nagyjából 4 szinten lehet állítni, quality, balanced, performance, ultra performance
A quality adja a legszebb képet, de a legkvesebb sebesség többletet. Olyankor az eredeti felbontáshoz képest csak kicsit kisebb a renderelési mérte, Minnél inkább haladsz a teljesitmén irányába annál kisebb lesz a lerenderelt kép. Persze annál több a minöség romlás mikor vissza lesz nyújtva a kép a megjelenítési méretre. persze minnél kisebb méretben készül el a renderelés annél több képet tud készíteni. Igaziból ki kell kisérletezned magadnak az optimumot. Szép képet akarsz, de kkor kicsi gyorsulás vagy beéred rosszabb minőséggel de akkor több lesz a képed. Szóval játékonként ki kell kisérletezni és beállítani a legmegfelelőbbet.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen