- Az IMF szerint az AI növelheti a GDP-t, és ez fontosabb, mint az emissziók
- Az ausztrálok kitartanak a közösségi média életkori korlátozása mellett
- Vámnyomás alatt India, teljes piacot akar az USA az Amazonnak
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Megnyugtatta a Netflix a befektetőket, a vámoktól sem tartanak
- Synology routerek
- Adobe Lightroom topic
- Musk szerint bajban van a Tesla humanoid robotja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Rendszergazda topic
- Hálózati / IP kamera
- Ubiquiti hálózati eszközök
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IPTV, xDSL / kábelnet / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tototos
addikt
Sziasztok!
Leírom ide nem túl fényes történetenemet a t-home-al kapcsolatban.
Barátnőméknek van egy nyaralója balatonlellén, tavaly vásárolták és bekötettek egy adsl netet digitális telefonnal. A számlázási cím rossz helyre lett kérve így nem lettek befizetve a csekkek, és megszüntették a szolgáltatást. Erre csak most áprilisban derült fény, amikor is használatba lett véve a nyaraló és nem volt internet. Felhívva a 1412-t közölték hogy díjtartozás miatt nincs internet, rendezzü a számlát és t-pontban. A dologgal nem lett foglalkozva egészen júliusig, hiszen nem volt használatban a nyaraló.
Újra 1412 megkérdezni, hogy a tartozást nem lehet-e valamilyen alternatív módon törleszteni, például átutalás vagy ilyesmi. Közölték hogy sjanos nem mivel, megszüntették a szolgáltatást ezért be kell vinni a routert egy t-pontban különben 15600ft-ot még felszámolnak érte. Hiába mondtuk hogy újra meg szeretnénk rendelni a szolgáltatásukat és rendezzük a tartozást is.(Nem értem miért nem lehet újraindítani a dolgot a központban).
Nem volt mit tenni, befáradtunk egy t-pontba, ahol befizettük a tartozást, valamint visszavittük a routert amiről kaptunk is bizonylatot. Megkötöttük újra a szerződést az internetre, az ügyintéző hölgy mondta hogy várjuk a szerelő hívását. Ez történt szombaton. Csütörtökön mentünk csak újra a nyaralóba, és mivel nem érkezett semmilyen telefon ezért gondoltam felhívom őket hogy mi van a dologgal. Szokásos várakozási idő a 1412-nél(mintha az ember annyira ráérne a szar zenéiket hallgatni), majd felveszi egy ügyintéző elmondom az adatokat erre közli, hogy a behajtási csoport törölte a megrendelésünket(erről bezzeg luxus értesíteni az ügyfelet) mert díjtartozásunk van még, a visszavitt routert még nem vitték fel a rendszerbe. Sőt még fáradjunk be egy t-pontba közüzemi számlával(mi közük hozzá??) címazonosítás miatt. Mondtuk hogy eszünk ágában sincs bemenni sehova, már szombaton eltöltöttünk 1 órát azzal hogy rendezzük a dolgokat, így nem fogunk sehova menni. A hölgy közölte, hogy jó akkor a gépen is meg tudja csinálni a dolgokat és újra felveszi a rendelésünket. Kérdezte a létesítési címet elmondtunk hogy balatonlellére lesz. Azt hittük ezzel végre megoldódott a probléma.
Másnap reggel jön is az sms az időpontegyeztetőktől. Kérdezi a nevet utáni pedig mond egy címet, ami jelen esetben a szerződő fél lakcíme volt( X Y Mucsaröcsöge Turka utca 14) barátnőm vette fel a telefont és ő pedig mondta hogy igen ő lenne az. Kishölgy mondja, hogy hétfőn 14-16 között jön a szerelő, barátnőm megkérdezi, hogy esetleg nem tudna korábban jönni, de sajna nem tudnak. Ezután gondoltam egyet és felhívtam én is az időpontegyeztetőt, hogy 5 perces bekötésről lenne szó, hiszen ki van építve minden a lakásan csak rá kell dugni az eszközt beállítani 5 dolgot és már kész is. Kishölgy felveszi megint mondja a megrendelő nevét és címét és helyeslek, majd elmondom neki hogy 5 perces dolgoról van szó, ő meg mondja hogy hát nézi ki tudna küldeni BUDAKESZI-re, mondom neki hogy nem Budakeszi hanem Balatonlelle a létesítési cím, erre még ő van felháborodva hogy ő nekem is és barátnőmnek is kétszer elmondta hogy Budakeszi, ja mondom hogy a név után nem a lakcímet mondta hanem hogy oda akarnak létesíteni, így már mindjárt más.(Biztos fájdalmat okozna neki kicsivel részletesebben beszélni). Miután kiderül a dolog, közli hogy hát sajnos ő nem tud módosítani a címen, csak törölni tudja az egyeztetést. Kérdem, hogy akkor ilyenkor mi van, azt mondja hogy sajnos nem látni ki szúrta el a megrendelést(én meg persze nem tudtam a hölgy nevét akivel előző nap beszéltünk) így újra fel kellene hívnoma 1412-t és javíttatni a dolgon.
Hát hogy is mondjam ekkor már azért nagyon idegesek lettünk, persze a 1412-n megint 15 perces zenehallgatás következett, majd az ügyeintézőnek elmondtuk a gondunkat, aki újra közölte, hogy közüzemi számlával t-pont!!! mondtuk hogy sehova sőt ha nem képesek 1 héten belül elintézni a dolgot akkor nem is kérjük az internetüket. Mondta hogy újraindítja a megrendelést egyeztettük az adatokat újra hogy bizotsan stimmeljen a dolog. Sajna nem tudott semmilyen gyorsítást eszközölni, mondta hogy még lehet így is törölni fogja a behajtási csoport de majd kedden amikor dolgozik megnézi mert ő nyomon szokta követni az ügyeket amikkel foglalkozott.
Hát ezek után gondoltam felhívom én azt a behajtási csoportot hogy ugyan miért törlik a megrendelésünket. Egy úrhoz volt szerencsém akinek elmondva a történteket hát meglepődött kicsit sőt látta a rendszerben hogy 3x lett újraindítva a megrendelés és hogy összevissza a létesítési cím. Mondta hogy törli az összes megrendelést és újraindítja rendesen,. Megkrédeztem, hogy nincs-e lehetőség arra hogy minél hamarabb beszereljék a dolgokat, hiszen már 1 hete megrendeltük a szolgáltatást és 5 perces dologról van szó. Mondta, hogy természetesen írni fog a létesítőknek hogy minél gyorsabban jöjjenek.
Hétfőn lett is időpont egyeztetve keddre, amikor is jöttök a szerelők, berakták a dolgot, akkor kiderült hogy a t-pontban kapott felhasználónév és jelszó már megváltozott, de szerencsére megküldték az újat amivel is beindult a szolgáltatás és megy szépen.Bocsi hogy kicsit hosszú lett. Egy általam két kattintásnak vélt dologből lett nagyjából 1 hetes mizéria. De ha nem érdeklődünk, hogy mikor jönnek bekötni még lehet a mai napig várunk a szerelőkre, aki ugye a törlés miatt nem jönnének.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
Jelszinteket ide írhatsz!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Nintendo Switch 2
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Synology routerek
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Apple iPhone 15 Pro Max - White Titanium - Használt, karcmentes
- UHH! Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1280P 16/1TB Iris Xe 4K UHD OLED
- Asus Tuf Gamer PC. AMD Ryzen 5 3600/GTX 1080 Ti 11 Gb/16 Gb DDR4/500 Gb M2
- Canon EOS 200D gépek, objektívekkel, kiegészítőkkel. (3870 vagy 42200 expoval)
- Xbox 360 E 500 GB Konzol Fekete
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Kimaxolt verzió! - 100 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i9-13905H, RTX 4070, 1TB SSD, 64GB
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Bezámítás! ASUS ROG Zephyrus G16 (2024) OLED notebook - Ultra 9 32GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB Win11
- HP ProBook 430 G3 laptop Pentium 4405U CPU (hibás)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest