Hirdetés
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kaba
veterán
-
herrká
senior tag
Szia! Fentebb írtam a kálváriánkat ezzel a 3686-os(?) router problémánkkal kapcsolatban. Ha váltanék 1000-es netre, ehelyett a sz.r router helyett másikat adnának, ugye? Ezek az 1000-es nethez való routerek megbízhatóak? Nem olyan mint az androidos tv box, remélem... Gondolkodok a váltáson. 600Ft a különbség.
A fentebb írt 3 nap megfigyelés már le is telt délelőtt óta. :-) Hívtak, hogy minden rendben náluk, csakis nálam lehet a hiba! Aztán két perc múlva egy nő hívott, hogy 1 hónap múlva lejár a hűségidő. Ha addig felmondom, kötbért kell fizetnem! Viszont ha lejár, utána új készüléket "kell???" vásárolnom! WTF? -
-
blackmajesty
aktív tag
Nézd, nem fogok vitatkozni veled, ha te így gondolod, hogy én olvastam figyelmetlenül, az legyen a te bajod. Én tudom mit írtál és nem is ellenkeztem vele, csak annyival, hogy "A 4200 Ft-os ár az egy tévedés lesz." Mert ez nem igaz, csak más konstrukcióban ennyi és nem dupla szolgáltatásra vonatkozik, hanem csak egy netre, ahogy a kérdező is csak a netre kérdezett rá, nem dupla, tripla vagy esetleg magenta1 csomagra.
-
zseko
veterán
De azt lehet megteheti, hogy az első beszélgetésre hivatkozva - ha emlékszik a hívás időpontjára - azt az árat kéri Olvastam, hogy azóta már megoldódott. Kötelességem nekem neten utánanézni vagy ott rendelni? Én így kaptam egyszer extra kedvezményt. Szegény ügyintéző teljesen hülyeségeket beszélt, amivel én tisztában voltam, de ő váltig erősködött, hogy márpedig az úgy van. Analóg-digitális átállásról beszélünk, még a sima analóg vonalas (adsl modem splitter-es) 15Mbps-es netünk volt, az 50Mbps-re mentem (volna...) át. 3x kérdeztem vissza, hogy de biztos ez, mert szerintem nem fog menni? De, higgyem el, biztosan menni fog, nem kell semmit cserélni, se routert, se semmit, átállítja, beírja, pikk-pakk menni fog.
Aha. Három napig nem volt se telefon, se internet
Árat is rosszat mondott egyébként
A kikötést meg tudta indítani, de a bekötést már nem, mert az analóg vonalra nem tudták rátenni a digitális netet. Se a telefont. Ezért úgy hagyták. És persze nem tájékoztattak, mert nem tudtak minket elérni telefonon...
A szépsége csak ezután jött, kötbért akartak fizettetni velem mert felmondtam a hűségbéres netet és telefont , plusz nem akarták visszaadni a régi telefonszámunk - mert 'természetesen' az is megváltozott -, először egyáltalán nem, aztán meg csak jó pénzért
(ami azért nem egészen úgy van, mint arról az egyik osztályuk tájékoztatott. Már nem emlékszem végül kivel beszéltem náluk, aki elmondta hogy kinek mit mondjak, és mit ne engedjek, mert nem úgy van, plusz adott közvetlen műszaki emberke telefonszámot, így végül alig több, mint három hét után helyreállt minden. És kaptam a plusz kedvezményt )[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Voice24
őstag
Hali!
Pár napja kérdeztem, hogy csomagváltás miatt milyen eszközt fognak cserélni, akkor írtátok, hogy az ONT-t. Nos, a csomagváltás mind a net, mind a tévé esetében megtörtént a napokban, de a cucc még sehol. A rendeléskor és a visszaigazolásban is azt írták, hogy a várható kiszállítás 04. 20., de azóta sem a Telekomtól, sem futárcégtől nem jött semmilyen újabb értesítés. Egyáltalán lesz itt eszközcsere?
Amúgy elég fura és érthetetlen, hogy a Telekom-fiók menüjéből miért tűnt el a Rendelések menüpont. Így most lényegében nincs semmilyen felület, ahol nyomon tudnám követni, hol tart a dolog. -
Kaba
veterán
válasz blackmajesty #138389 üzenetére
Amennyiben figyelmesebben olvasnál, akkor nem kerülte volna el a figyelmedet, hogy a Net+tel árra írtam a 4840 Ft-ot.
Előtte meg szó sem esett a Magenta1-ről. -
#46824192
törölt tag
Tehát a tanulság:
- első ügyintéző nem tudta megmondani, hogy miért van 2 különböző ár
- második ügyintéző az egyik címre tudta a kedvezőbb árat, de a másikra nem
- harmadik ügyintéző már mindkét címre probléma nélkül be tudta állítani a kedvezőbb áratMai napig nem értem , hogy ez hogy létezhet, és fegfőképp ez miért megengedett.
Számtalanszor volt már nekem is , hogy A mást mond, mint B , aztán néha felbukkan egy C is. D még nem volt ,de ezt már csak azzal lehet űberelni.
Mondjuk ez nekem(nekünk) ez annyiból jó , hogy ha volt bármi amit drágábban akartak adni szerződésk kötéskor és ha épp B volt a legolcsóbb , akkor arra hivatkoztam (visszahallgatot beszélgetés).
Hogy ezért B milyen jutalmat kap, az meg nem rám tartozik.[ Szerkesztve ]
-
tuto558
aktív tag
Ilyen velem is történt korábban.
Igaz nekem úgy, hogy előtte a csomagomon már volt Spec kedvezmény, viszont cím szerint nem járna. Úgy vettem észre, hogy vannak ügyintézők, akik csak a címet nézik, és ők a magasabb árat mondják. Van viszont, aki MT azonosítót kér és az alapján mond (ugyanarra a címre) ajánlatot, ekkor már a speciálisat szokták mondani.
Most a legutóbbi fejlesztés óta már a telekom.hu-n is, ha bejelentkezek és csomagot akarok váltani, akkor automatikusan a Spec árat jelzi online is. Viszont ha kijelentkezek és megadom a címem, akkor a magasabb árat írja online.
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
vacs
veterán
Hát én besz*rok!
Ma harmadszor is telefonáltam és a harmadik ügyintéző simán beállította a spéci árat, oda is, ahova elvileg nem is lehetne (direkt rákérdeztem, hogy mindkét címre engedi-e), végigvitte a folyamatot, nem dobott neki hibát a rendszer, véglegesítve van.
Azóta megkaptam a fiókba az új szerződést és ott is az olcsóbb ár szerepel és fel is van tüntetve a Speciális kedvezmény azon a címem is, ahol a többi ügyintéző szerint nem lehetett!
A telekom fiókba az Áttekintés oldalon is a Speciális árakat látom és közben már a sebességet is átállították!Tehát a tanulság:
- első ügyintéző nem tudta megmondani, hogy miért van 2 különböző ár
- második ügyintéző az egyik címre tudta a kedvezőbb árat, de a másikra nem
- harmadik ügyintéző már mindkét címre probléma nélkül be tudta állítani a kedvezőbb áratÉrdemes többször telefonálni!
Na erre varrjatok gombot ...
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
#46824192
törölt tag
válasz kopa1 #138360 üzenetére
Köszi az infót!
Valóban meg lehet akasztani. Ha a TPlink AP wifiről megy a tv és tolok rá egy kis forgalmat rögtön megakad a tv adás.
Úgy látszik marad az a megoldás , hogy abba a helységbe ahol a 3.box lesz húzok még egy UTP-t. Mivel ehhez minden szerszám és kellék adott , olcsóbb mint egy IPTV "kompatibilis" wifi AP-t beszerezni.
-
Kaba
veterán
A Telekom dönti el a speciális területek helyszínét. Amennyiben a településed nincsen a speciális területek között, akkor nem sok értelme van ezt jelezni. Annyit tehetsz, hogy a 1414-en rendeled meg a szolgáltatást és az ügyintézőnek jelzed, a konkurrencia meglétét( habár tudja ő is) és kérhetsz egy kedvezőbb árat arra hivatkozva, hogy a konkurrenciát választod(szinte esélytelen, hogy meg is kapod)
-
vacs
veterán
Abban esetleg tudsz tanácsot adni, hogy lehet-e azt valahol jelezni, ha a városunk nincs benne a speciális kedvezményben, pedig van itt konkurens Tarr optika is?
A szomszéd falu bezzeg benne van (oda mutatja is a telekom oldala is a spéci árat), pedig csak pár kilométerre van ...A Magenatában van már telefon + mobil is, de köszi.
(^)(>.<)(^)
-
jtzk
tag
Sziasztok!
Rendeltem egy TV-t szolgáltatás mellé, amiről kaptam e-mailt nyomonkövetésről, amiben ez áll ma reggeli időponttal:
”Sofőrünk a csomag kiszállítását megkezdte.”viszont az e-mail szövegében ez van:
“Értesítjük, hogy szállító cégünk a Magyar Telekom Nyrt. által feladott küldeményének a kiszállítását megkezdte, a szállítás pontos időpontjáról két munkanapon belül felveszi Önnel telefonon a kapcsolatot. Üdvözlettel WSZL Zrt.”Valaki vett már így tv-t? Szerintetek mikorra várhatom a kiszállítást?
köszi a segítséget! -
herrká
senior tag
Korábban írtam már, hogy egy sagemfos routerunk van kb 6-7 éve. Többen is panaszkodtak erre itt a fórumban is. Pár hónapja eldobalja a netet. Az asszony megőrül, mert a tv boxon nincs archív tv és társai. Többször bejelentettem. Kétszer volt rá a reakció, hogy újra konfiguraltak a routert, jó lesz. Nem lett. Zárójelben, wifi szinte soha... Meglepetésemre tegnap hívott a Vanda, hogy fennáll még a hiba? Mondtam igen. Erre ma érkezett egy szerelő. Vakargatta a fejét, hogy náluk nem látszik semmi, minden jó. Aztán meglátta a switchet. Rögtön felderult a képe, hogy no az okozza a bajsagot! Mondtam 7. éve így megy... Hát pedig a switch szokott bekavarni. De eddig működött! Hát akkor nem tudja. Aztán meglátta a két kinti wifis kamerát és a robotporszivot. Akkor ennek őrült meg nagyon, hogy ezek okozzák! Madzagon lóg két router a trehomoson. Egyiken a kamera, másikon a porszívó. A routerek jól vannak konfiguralva azt mondta. De biztos, hogy ezek a wifis cuccok csinálják a bajt! Letiltotta a kamerát és a porszívót!!! Rakott valami figyelot a forouterre. 3 napig figyelik. Ha látnak problémát - eddig se láttak - akkor kicseréli a routert. Ha nem látnak, akkor részükről minden OK! A wifi probléma meg részükről nem releváns! Hát ennyi...
Ja és a tv box is azért rakoncatlankodik, mert a switch vagy a wifis kamera bekavar... Közvetlen van a forouterre kötve. :D
[ Szerkesztve ]
-
snyper990
őstag
-
vacs
veterán
Köszi, neked is tomy86.
Telefonáltam újra, másik ügyintéző, már jobban képben volt, mondta a normál és a speciális árat is: Magenta csomagban az 1000-es net 5565 Ft, speciális területen 4200 Ft.
Telekom oldalon címet megadva csak a normál 5565 Ft-ot írja, a speciálisat nem, pedig
speciális terület.[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
Kaba
veterán
válasz philoxenia #138373 üzenetére
Vélhetően, akkor senki sem fogja tudni. Egyet tehetsz, alkalomszerűen ellenőrzöd a honlapon a lakcímed megadásával a szolgáltatás megrendelhetőségét.
-
tomy86
addikt
-
Kaba
veterán
válasz philoxenia #138369 üzenetére
Nincsenek nyilvános adatok. Írjál az ügyfélszolgálatnak vagy kérdezz rá a Telekom Facebook oldalán, vagy a Telekom fórumon.
Előtte a Telekom honlapján a lakcímed megadásával is ellenőrizheted a rendelhetőséget, vagy hívd a 1414-et. -
Kaba
veterán
Az egyik listaárat mondott a másik meg speciális árat.
Add meg a Telekom honlapján a lakcímedet, válaszd ki a kívánt szolgáltatást és hasonlítsd össze az árakat.
Tegyél egy próbát úgy is, hogy az ezres nethez hozzáadod a vezetékes alaptelefont is (nem kell használni), így olcsósíthatod a netet.[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
Hálózatfejlesztésről a legfrissebb infók/céldátumok hol érhetők el. Optikai dobozok az oszlopokon hónapok óta fenn vannak. Mikorra várható a lakosság bekötése?
Menczer érvelési stílusához nekem is jogom van...
-
vacs
veterán
Sziasztok.
Az lehetséges hogy a 1414-en két ügyintéző más árat mond azonos csomagra?
Kedden érdeklődtem, akkor 1000-en netre 4200 Ft-ot mondtak, átbeszéltük itthon, ma telefonálok újra és a mai ügyintéző már 5565 Ft-ot mondott a 4200 helyett, azonos feltételekkel!
Most ez mi?(^)(>.<)(^)
-
bghistvan
senior tag
válasz patrikcoc #138340 üzenetére
Igen, csak hiába a tv felskálázási képessége, azért 1080/50 - én a képminőség romlás igen látványos (QE65Q80A)
PCM-el is bohóckodtam már, de nem oldódott meg.
Ma ha minden igaz, cserélik a modemet is, box csere már kétszer volt, azt mondták, lehet a modem lesz a ludas, mert nem stimmelt valami jelszint, hát nagyon kíváncsi leszek rá.
Bár a modemből atv-be közvetlenül megy az utp kábel mert a tv-n streamelek nem a csudálatos boxon, úgy tökéletes...... a tv adások pedig, hagyjuk is. -
tuto558
aktív tag
válasz #46824192 #138351 üzenetére
Az NMHH-s box ha jól értem közvetlenül a Sagem-re van kötve, igaz? Nem lehet, hogy a Sagem DHCP szervere kavar be a dologba? Ugyebár a DHCP lease time alapból 1 óra a Sagem-en, és az az időzítő akkor is megy, ha esetleg fix IP-t adtál az NMHH box-nak, óránként "kiosztja" ugyanazt az IP címet az eszköznek. Ezek az idők láthatóak a "My Sagemcom Box / LAN" menüben alul "DHCP időzítő" részen. Első körben összevetném az itt található adatokkal, hogy nem-e pont akkor van magas ping minden órában, amikor éppen lejár a lease time és újraosztja neki az IP-t a Sagem? És ha igen, akkor esetleg kipróbálni, hogy 24 órásra, vagy 1 hetesre átállítani a lease time-ot Sagem menüjében, hogy úgy is jelentkezik-e ez a magas ping.
Ha már alapból magasabb a lease time értéke nálad, akkor passzolom.[ Szerkesztve ]
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
#46824192
törölt tag
válasz Podolski01 #138362 üzenetére
Szerintem mostanában kezd majd "alap" lenni ,hogy legalább 1db 2.5Gb port is legyen az ont/hgw-n. Gondolom mára lentebb esett ezeknek a besz.ára, vagy nem túlzottan drágább ,mint a csak 1Gb port-al rendelkező cuccok
Fura üzleti döntés lett volna ha az elérhető 950megabit/sec mellett , a + 50-100 megabit/sec miatt elkezdenek (szerintem jelentősen) drágább eszközőket kihelyezni.
-
Podolski01
csendes tag
-
kopa1
aktív tag
válasz #46824192 #138359 üzenetére
Multicast kell a boxnak az adáshoz, sima Net pedig a többi funkcióhoz. Routere válogatja melyik-hogy engedi ki a WLAN-ra, ez úgylátszik nem szűri Bár korát tekintve lehet 2-3 forgalmazó normál kliens mellett megdöccenne a kép. Az újabb eszközök ez ellen már úgy védekeznek, hogy az IGMP Snoopingal megnézi mely kliens kéri a csomagot és sunyin átkonvertálja Unicastá a LAN oldalról érkező csomagot.
Az IGMP szűrés csak a teleszemetelést próbálja megakadályozni, nem létszükséglet ha bírja a hálózat"a kommentek mindennemű egyezése a valósággal csupán a véletlen műve..."
-
#46824192
törölt tag
Valaki segítsen már megérteni ,hogy most ez hogy van!?
Valszeg kell hamarosan 3. droid box is a házba.
Kettő a sagem 5ghz wifin megy , jelenleg hibátlanul.
A harmadik helyére elvittem az egyiket és sajnos ott már gyenge a wifi.
Viszont ott van egy tplink 1043nd v2 (origi firm.) AP-ként, a sagemmel lan-lan összekötve.Csak poénból rádugtam a boxot és szerintem ,nem kellene ,de ugyanolyan gyors és jól működik a tv adás is. Lanról lehúzva és az AP wifire csatlakozva szintén hibátlan.
A multicast miatt hogy tud működni egyáltalán? Vagy esetleg az AP "beszennyezi" a hálót multicast csomagokkal?
(ezt nem volt időm most megnézni)Ebben az öreg cuccban nincs iptv beállíásra utaló opció, csupán egy ilyen (igmp proxy) lehetőség.
Tudtommal nincs bekapcsolva (sajna elfelejtettem az admin jelszót, resetelni kellene ,addig nem tudom biztosra megnézni.
-
#46824192
törölt tag
válasz kakuk.tamas #138353 üzenetére
koax 250/10
Minden oké lenne, ha az órnánkét 1 kiugró ping nem lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Hegyirabló
veterán
válasz #46824192 #138351 üzenetére
NMHH box nekem is elég fura méréseket produkál mostanában.
Vén épület már a világ, Le, alacsonyra sűlyedett. Ha egyenest jársz: beütöd A gerendában fejedet. Hajolj meg, ha a fejtörő Gerenda ellenedre van... Én inkább betöröm fejem, Semhogy meghajtsam derekam! (Petőfi S. - S.K. Emlékkönyvébe)
-
Robiusz
kezdő
Mi az isten van a Telekom tv - vel? Akadozik a lejátszás. Csatorna váltásko másodpercekre lefagy a kép. Már nagyon szánalmas ez az egész.
-
#46824192
törölt tag
válasz #46824192 #137980 üzenetére
Leírtam levélben elég részletesen a hibát.
Kaptam egy sms-t hogy hibát találtak,javítják.
Pár óra múpva kaptam sms-t ,hogy már nem található hiba.Belenézek az NMHH box menübe és dettó ugyanúgy óránként ott figyel a 2-3sec ping
Micsoda meglepetés ,hogy kamu az sms
Most elkezdetem egy hosszas tesztet pc-ről , belső hálón és kifelé több irányba is. Kizárom az esetleges NMHH box hibát.
Mondjuk kétlem hogy egy 100ezres lynksys full hülyére butítva megakadna pont mindig ugyanakkor. -
tuto558
aktív tag
válasz Podolski01 #138348 üzenetére
Ezt senki sem tudja szerintem, nálam egy hónapja van itt, eddig semmi baja, remélem nem is lesz, bár elég minimálba használom, wifije ki van kapcsolva az okoswifi miatt, és csak egy portját használom, a saját 2,5 gbps switch-hez kötve, de semmiképp nem akarok újra olyan HGW-t, ami a gigabitet sem tudja kiadni egy porton. (Értsd, gigabites ethernet maximuma 950 Mbps, de a gigabites koax net kb 1060 Mbps körül van nálam, így értelemszerűen ez az új HGW is, csak a 2,5 Gbps portján tudja kiadni a teljes elérhető előfizetett sebességet.)
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
snyper990
őstag
válasz Podolski01 #138348 üzenetére
Gondolom majd ha a gyártó és a Telekom be tudja szorítani 100 alá a napi újraindulások számát
-
Podolski01
csendes tag
Üdv!
Valaki tudja, hogy mikor kezdik újra bevezetni a Sagemcom 3896AX típusú új HGW-t? Szeretnék váltani az új TV-re hűség hosszabbítással, viszont addig várnék amíg nem küldik mellé az új eszközt. -
Pent
csendes újonc
Hali! Telekom tv melett lévő kábeltv DVB-C rendszeren megjelent a HBB és 6 uj teszt adás illetve műsor újság. Tudja valaki mi lessz az a 6 tv adás? Köszönöm
-
Essejó
veterán
válasz kis20i #138342 üzenetére
A remény hal meg utoljára, de készülj rá, hogy egy ipari hulladék. Én is aggódok hogy ha meghal itthon a Sagem 3890v3, akkor azt ilyen Kaonra cserélik.
Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja: 1. Ki találta fel a munkát? 2. A többiek miért nem verték agyon?
-
kis20i
csendes tag
válasz #46824192 #138344 üzenetére
Tudom... Olvasom rendszeresen, össze is teszem a két kezem, hogy ez a legnagyobb nyűgöm, hogy 10 percet utána kellett járnom, hogy lesz máshogy dyndns. Én legalább TV-t tudok rendesen nézni... Mindemellett apróság ez a többi nyűghöz képest, sztem erre nem is pocsékolnak erőforrást.
-
#46824192
törölt tag
-
patrikcoc
senior tag
válasz #46824192 #138341 üzenetére
Lehet, hogy segít a fejlesztőknek (vagy esetleg bghistvan-nál is hasonló történt), nálam ez a hiba csak az egyik boxon jött elő, egy áramszünet után.
"Igazából , 1perc csinálni egy google fiókot, meg vagy fél perc belépni a boxon. Egy próbát megérhet."
Ezzel az a baj, hogy egy nem létező google fiókba akar ilyenkor beléptetni, tehát újat nem lehet megadni, csak azt a fals fiókot (már nem jut eszembe, mi volt a teljes neve...)[ Szerkesztve ]
-
#46824192
törölt tag
válasz bghistvan #138339 üzenetére
Én első perctől be vagyok lépve, soha nem jött elő ilyen hiba.
Egyébként csak egy tipp akart lenni. Igazából ....gom nincs van e hozzá köze vagy nincs. Lehet csak a véletlen műve ,hogy partikcoc is ördögtől valónak gondolja a beléptetést és nála is volt ilyen "hiba"Igazából , 1perc csinálni egy google fiókot, meg vagy fél perc belépni a boxon. Egy próbát megérhet.
-
patrikcoc
senior tag
válasz bghistvan #138335 üzenetére
#137397 Nekem is volt ilyen, csak a factory reset oldotta meg (megdöbbentő )
Én sem voltam soha bejelentkezve. Nem is fogok.
A másik boxon pedig random 21:9-re rakja a csatorna képarányt (UI marad 16:9), ilyenkor ha belépek a menübe meg vissza megjavul…
A képhiba alul pedig a 2160p miatt van, állítsd 1080p50-re (ez a hiba csak az újabb AV portos androidos boxokon van)
A hangcsúszás meg nálam is van (LG OLED TV, eARC Samsung HW-Q90R), itt a PCM oldotta meg…[ Szerkesztve ]
-
bghistvan
senior tag
válasz #46824192 #138336 üzenetére
Semmi köze a box működésének ahhoz, hogy a felhasználó bejelentkezik a Goggle accountjaba, vagy sem.......az égvilágon semmi köze hozzá.
Eddig sem voltam bejelentkezve, és ez a hiba üzenet eddig egyszer sem jelentkezett, sem ezen sem más eszközeimen, ez egyéni preferencia..... máskülönben tv adást szeretnénk a box segítségével nézni, nem értem, mi a bubanatért kellene ahhoz a Google fiókomba belépni?????Hát ahogy telik az idő, és megy az ígérgetés a Telekom részéről, egyenesen arányosan xarabb úgy az egész ahogy van 😃
-
kis20i
csendes tag
Használ valaki Kaon CG3002-n valamilyen dyndns szolgáltatást? Ma cserélték a jól bevált 3686-ot csomagváltás miatt, és ugyan azt mondja, sikerült bejelentkeznie, de nem frissíti az IP-t. Működik ezen egyáltalán ez?
-
bghistvan
senior tag
Második android box csere óta a hibák fennálnak ugyanúgy (kép/hang szinkron, felskálázás), és kiegészültek annyival, hogy a kép alsó harmada csúszkál és ma reggel óta negyedóránként(amióta hazajöttem azóta is a következő hibaüzenettel dob ki a tv adásból és a komplett box menüjéből)
Hozzáteszem, be sem voltam jelentkezve, sem most sem korábban, a többi eszközön sem, és nem is akarok.
Szokásos betelefonálás, sajnálják, kapok ingyen mobilnetet szöveg, legyek türelemmel......
Elmennek a fa.... omba!!!!! -
Draken
őstag
Sziasztok!
A múltkori esetem.
Most beállítottam a csatornát fixen, remélem lesz javulás.
Amit viszont nem értek, hogy miért látok a logban folyamatosan ilyeneket:
2022-04-19 18:47:47 Info SYS Incorrect Modem credentials was provided at login from 192.168.1.74
Ez a noti lenne, amiről épp írok, fw rule van neki állítva qbit miatt. -
theooracy
aktív tag
Üdv. Az lenne a kérdésem, hogy létezhet-e az, hogy hűségidő alatt árat emel a Telekom? Most kaptam meg a számlát és 412 forinttal emelkedett a sat tv előfizetési díjam. Hűségidő 2022.10.31.-is tart.
-
tuto558
aktív tag
Sziasztok,
Akinél optikai internet van és hozzá Sagemcom Fast 5670 - az ONT menüjében a 3G/LTE backup működő funkció?
T 2000/1000 (Optika), Technicolor FGA2235 MAG
-
snyper990
őstag
válasz g.peter23 #138321 üzenetére
Szia!
A mobilos topikban lehet, hogy hamarabb kapsz rá választ... -
g.peter23
tag
Sziasztok!
Megjelent a Telekom kínálatában a Xiaomi12 és a Xiaomi12Pro. Várható hogy lesz Xiaomi 12X is, vagy felejtős?
Köszi!
-
tylerddd
veterán
válasz #33802016 #138319 üzenetére
Biztosan kevésbé mobilis, de értelme pont annyi van a boxban, mint bármi másban vagy önmagában. Az alap CC se hurcolászásra lett kitalálva, ugyanis ha új hálózatra akarod csatlakoztatni, akkor újra és újra el kell játszani a beállítási folyamatot, ami törli az előző beállítást, ami szerintem baromi macera. A boxnál az a szerencse, hogy az android rendszer miatt ez sokkal egyszerűbben kivitelezhető.
@boxoslaca Lehet, de a kanócolás már nehezít az elhelyezhetőségen.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
#33802016
törölt tag
válasz tylerddd #138317 üzenetére
Tehát wifi jel kell neki, ha jól értem... az általában adott mindenhol, akár szálloda, akár ismerős, akár nyaraló (jó ott nem biztos, hogy van net, de megoldható ugye).
De otthonra is jó, ha nincs annyi box-od, vagy egyáltalán nincs boxod. Vagy annél nincs net/nem okos tv... ezernyi opció van.
Egy box cc-t sokkal kevésbé látok értelmesnek, mobilisnak, ilyen szempontból.
-
RVR400
veterán
Az androidos boxnál, ha csinálok gyári visszaállítást, akkor kell valami extra hozzá? Úgy értem, hogy pl. a kódot a beüzemeléshez én is meg tudom kérni SMS-ben, ha jól gondolom. Először még be tudtam állítani a távját a TCL-hez, viszont egyszer meghülyült, a 3+7 kombóval visszaállítottam alapra, de most már hiába akarom beállítani. A készülék típusválasztó ablaknál nem tudok lapozni, egy idő után azt írja, hogy lecsatlakozott a táv, aztán vissza is lép az előző képernyőre.
-
Declare
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a tippeket/infókat, aiket kaptam, úgy néz ki sikerült egy switchel megoldanom a problémám. Egy Netgear GS108Ev3 switchet vettem, ami osztja a T-Home modemről a netet. A switchbe megy bele set top box, NAS, Asus wifi router.
Kicsit a TV képen néha látok egy-egy képzavart, de még nem néztem semmi beállítást, lehet, hogy a switchen kell még valamit állítani.
Mindenesetre, első körben jónak tűnik, köszi a tippet
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest