Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Sanyo91 #1200 üzenetére
Ellenőrző lámpák(műszerfal): R5 12V 1.2W
Ilyen izzó megy bele a műszerfalba és hogy pontosan hány darab na szóval mindjárt átgondolom
A régi 90-es műszerfal 25 izzót az újabb kivitel 93 valahanyadik hótól 27 izzót tartalmaz.
Tehát elég sok izzód ki lehet égve.
Ha szétszedted fotózd már le a nyáklapot.
Mert hogy abban ott vannak a furatok azok az izzók helyei.Renault power
-
gaben200
csendes tag
Helló
Valaki közületek ledesítet már favorit műszerfalat,csak mert gondoltam ha már szétkapom akkor rakok bele ledet.Valakinek ha van róla képe,ha nem nagy kérés felrakhatná
Az lenne a kérdésem lehet azt rendesen látni,vagy nem érdemes vele próbálkozni és inkább legyen a belevaló hagyományos izzó??[ Szerkesztve ]
-
Ysthvaan
csendes tag
Sziasztok!
Tudom rég nem írtam, de történt pár dolog az életemben, amit az ellenségemnek se kívánnék hozzám közelálló családtag halála, majd egy másik műtéte, intenzívre kerülése....
Egy hete használom újra az autót, most rendszeresen (még pesten belül is, amit soha nem szerettem), hogy előjöjjenek a hibák.
Hát ma jött is, másodállás, gyönyörűen eljutottam a Keletiig, igaz számomra furcsa, hogy bekötött szivatóval -10-ben is indul pöccre, és stabilan tartja 700-at, majd melegen is, bár van, hogy le esik 500-ra de nem fullad le.
Szóval munka után, elkezdett szörcsögni, mint az őrült motorháztető kinyit; mi ez. Az olajszűrő előtt van egy kb 2 cm-es gyűrű, onnan spricceli az olajat
Amire visszarohantam leállítani, már nyomás se volt benne. Kb 1 liter fél perc alatt. Brutálisan benzin szagú az olaj, de mint írtam régen, ezek a hibák nem lepnek, meg egy 90e Ft-os autónál, AC csere, bár az olajszint jó volt, de más baj szerintem nem lehetett, de hogy mitől ömlik az olaj az még rejtély, oda úton bajom nem volt vele, félidőben kinéztem se víz, se olaj nem volt alatta, utána meg pöc-röff és már szörcsög is a lölköm.
A kiscsillagom első extráját, amit vettem hozzá a vontatókötelet ismét lepróbáltuk
Ötlet?!
Ha kiszedem a szűrőt, spéci kulcs kell hozzá, vagy, mint a régieken, (orosz gépsárkányokon), elég volt egy nagy (fogalamsincs hányas) kulcs?[ Szerkesztve ]
-
Ysthvaan
csendes tag
No lepuceváltam a csatlakozását az olajszűrőnek, és most már látszik, hogy elmozdult a szűrő, és kijött alóla a gumigyűrű egy darabja, ami mentén spricceli az olajat. Ez megis nyugatott valamennyire, bár ilyet még nem is hallottam, hogy elfordul egy olajszűrő oldalirányba magától (megütni nem lehet, hiszen alulról védi a lemez)
Milyen kulcsot kell venni, hogy ki tudjam tekerni a szűrőt? Ilyen kulcsom biztos nincs még. -
Darkmind
csendes tag
Hello!
Ma szétszedtem a műszerfalamat, mert nem égett rendesen a bal oldala és a kilométer számlálót is meg akartam javítani. Asszem ez sikerült is, de most, hogy ki akartam volna próbálni, mindent visszaszerelve nem működik az első és hátsó helyzetjelző, sem a műszerfal fénye. A tompított világítás megy - ezért azt gondolom, hogy a helyzetjelző kapcsolója nem rossz. Vagy? Megszakadt vmi? (nem látszik) Zárlat? Relé elromlott? Mi lehet a baja? Minden más úgy látom, hogy megy.
Az a baj, hogy még ma este mennem kell az autóval. Ha vkinek van ötlete...plííz! -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Akkora kulcsot ne is vegyél.
Inkább egy olajszűrő leszedőt.
HA van akkor gumisat.
A láncos könnyen elforog.Olajszűrőnél elég sűrűn előfordul,, ha rossz minőségű olcsó sz.rt vesz az ember hogy ellövi a gumit.
Maga az olaj megeszi a gumi tömítést.
Ebből érdemes a drágábbat megvenni mert az is csak 1500.- maximum de akkor nem lesz ilyen hiba az tuti.
Mert egy olaj utántöltéssel és egy esetleges henger főtengely beállással többet veszít az ember mint az a pár száz forint amit megsporol.Renault power
-
Jansz
csendes tag
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Helló, ha nem bírod letekerni az olajszűrőt akkor egy egyszerű megoldással lejön,átütöd az egészet egy vas darabbal vagy egy csavarhúzóval és letekered,úgy is venned kell másikat. Sztem a gumígyűrű elhasználódása az olajban lévő nagy mennyiségű benzintől lehet,elképzelhető,h feloldotta a benzin a gumigyűrűt.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Inkább drágábbat olcsóval megszívod nem olyan jó a kenése.
Én jártam úgy h kevés volt benne az olaj mert vami 1500 v 1600Ft-osat tetem bele.
Nem megfelelő kenés miatt meghajtottam besült gyűrűkkel és vissza nyomta nívó pálca mellett az olajat.Öntöttem bele 3 litert abból a gyengébb minőségüből kb 10 másodperc alatt kinyomta az összeset.Skoda és a Castrol össze fórrtak az idők folyamán.
Csakis Castrolt semmi mást mióta z van nekem nincs olaj fogyasztás,vagyis nem drasztikus.Rob válaszát én is osztom ne sporolj azon a pár ezren,mert amúgy ez 40 000 es probléma lehet. -
favoRITA
csendes tag
-
Ysthvaan
csendes tag
Ha világos lesz, megpróbálom letekerni, a csavarhúzós gányolást más is ajánlotta, megpróbálom leszedni, és mindenképp normális szűrőt teszek föl.
AC pumpa asszem 2600.- a gyári 1600 az utángyártott, gondolom ebből is gyárit érdemes, vagy keressek gyári membránt az 1600.- körül van.
Olaj. Ha működik rendesen az autó, akkor ősszel cserélni kell majd rajta, most nyárra, 15W40 mehet bele? Mindenképp cserélem az egészet. Mondjuk nem tudom, hogy egy parkolóban, hogy fogok hozzáférni
Tudom, hogy sokan ajánlják a Castrolt, de elég horror ára van, valami más barátibb árú megoldás? Nem versenyzésre használom, persze nem Tescós vagy kínai olajra gondoltam, a MOL-t írtátok, hogy felejtős. -
Darkmind
csendes tag
Hi!
Részben igazatok lett. Megnéztem én a biztosítékokat, de csak a 3-ast figyeltem, mert azt gondoltam ludasnak. Ehhez képest a 7-es, 8-as ment ki. Úgyhogy tettem bele új biztosítékokat, de ahogy ráadtam a gyújtást, megint kivágta. Egyébként az lehet a baj, hogy nem szedtem le a csatlakozókat és a kapcsolók (a fűtésnél is) sajnos lógtak... Megtörhetett vmi? Zárlatos lett vhogy? Hogy kell kideríteni a hiba forrását, sajnos nem sok eszközöm van?Úgyhogy most úgy tudom csak használni, hogy tompított+ködzáró...
Ja, egyébként a kilométer számláló legalább működik! Ha világítani is fog...
Köszi! -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1215 üzenetére
Én nekem GLOBAL olajjal ment a 15W40 az jó bele.
A gyári membránt azért nem javaslom, mert 1 le kell szedni így is úgy is az AC-t tehát szerelésben nem spórolsz.
Az új AC pedig csak új AC.
Abban új a bütyküs tengely ami hajtja az egész készülék új.
Hiszen ha belegondolsz csak egy 20 év körüli alkatrész.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Darkmind #1216 üzenetére
Ha folyamatosan kivágja a 7-es 8as biztit akkor tuti, hogy valami baj van a műszerfalnál.
Ezt sajnos megint szét kell szedned, mert ott valami kábel testzárlatos lett és amikor kapcsolsz akkor kilövi a biztit.Annyiból szerencséd van, hogy ha szétszeded elég csak a helyzetjelző kapcsoló kábeleit végigkövetned, hiszen azokkal van baj az biztos.
De az is lehet szvsz hogy a kapcsoló ment gajra.:-(
Próbáld ki úgy hogy a kábeleket direktben összeérinted ezzel a kapcsoló hiba kiiktatva.
Ha meg úgy nem csinálja és világít akkor kapcsolócsere.Renault power
-
Darkmind
csendes tag
Szia!
Azt gondolom, hogy maga a kapcsoló nem rossz, mert a jelenség az, hogy benyomom a helyzetjelzőt, akkor semmi nem történik, ha benyomom a tompítottat, akkor az világít. Máskor ha a tompított bekapcsolt állapotban van és kikapcsolom a helyzetjelzőt, akkor a tompított is elalszik. Általában így használom.
A kábeleket a közvetlenül kapcsolónál kössem össze direkbe a próbához, ahol oda vannak forrasztva? -
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1215 üzenetére
Csak 15W40 télen nyáron ezek öreg motorok.
Egyébként minden olaj mehet bele kivéve Tescos,meg Vip car....ezeket kerüld.
Nekem peugeotban a vége felé már Mol botond volt 20W50,de annak azért ki volt a motorja.
Utolsó útján 205-öt még ment szép vég passzolt a tipusszámhoz.[ Szerkesztve ]
-
gaben200
csendes tag
Nekem sem csattognak a szelepek.
Megmondom őszintén én nem mernék bele 10W40 et rakni.
Van egy nagybátyám aki keni vágja a skodákat,ő mondta 15W40-en kívül mással ne használjam.
A te paripád mennyit futott??..... mer enyém nemsokára 160 000 Km-nél lesz.
Ott azért meggondolandó az olaj választás.Legalábbis ez az én véleményem. -
rob210
nagyúr
válasz gaben200 #1225 üzenetére
Hígabb olajjal jobb a motor kenése.
HA nem tartósan 120 feletti a sebességnél használod és nincs valóban szanaszét kopva a motor akkor érdemesebb a 10W40-et használni nem olyan sűrű könnyebben felkapja, jobban ken.DE hangsúlyozom ezt csak és kizárólag télen.
Nyárra én is mindig 15W40et tettem bele mert olyankor a meleg miatt a 15W40 olyan állagú lesz mint a 10W40 télen.Renault power
-
gaben200
csendes tag
Nagyon helyes gondolat....
Régen én sem gondoltam,h ennyit jelent egy jó olaj...mióta castrolom van érzem a külömbséget.
Ma megvettem az új ablaktörlő lapátokat eggyel nagyobb van rajt,most szépen törli szinte az egész szélvédőt.
Idegesítő volt,hogy elhagyott mind 2 oldalon elég sokat. -
gaben200
csendes tag
Viszont ez a szakaszos ablaktőrlés érdekelne,nekem csak 2 állásu kapcsolom van...ahhoz nem kell egy 3. vagy miképp lehet ezt vezérelhetővé tenni??
-
gaben200
csendes tag
kösz a segítséget.... útánna járok
-
Ysthvaan
csendes tag
Megtörtént az AC és az olajcsere. Féletem, hogy nem fogok hozzáférni az AC-hez a hűtőtől, de simán ment minden. Még annyit, hogy rossz árat írtam, ugyanis mindenhol a régi fajta AC 5600 körül volt, Zuglóban 1 helyen 4700.
Szűrőt és olajat is kicseréletm, sőt át is lett egy gagyival mosva, undormány ami kijött belőle. Most nem tettem bele drága olajat (Mogul 15W40), majd télre teszek bele normálisat, nehogy gond legyen vele.
Nem volt rendesen rátekerve a szűrő, valószínűleg azért tudott kifigyelni a tömítőgyűrű, a szűrő mellől.Meg végre az utsó légbuborékok is eltávoztak a vízrendszerből, így ma életre kelt a szivató. Bár meglepő, hogy idáig is abszolut simán indult nélküle is, most nagykönyv szerinti.
A Diadal utcai boltba 1270 pénz a szakaszos relé? Mert horror árakat kének érte, pláne, h ugyanez kell a Feliciába is, 4e környékén van egy nagykernél. -
gaben200
csendes tag
gyertya problémák....vagyis eddig bosch volt bent......de annak nincs ilyen kupak a tetején....mint ennek az NGK-nak amit vettem......Valami tanács hogy lehet legkönyeben azt a kupakot leszedni róla,h rá lehesen nyomni a pipát?
Rob föleg a te segítségedet várnám,mert láttam h te már taglaltad itt a gyertya kérdést[ Szerkesztve ]
-
semetka
őstag
Szerintetek van olyan hogy csak magasabb fordulaton fogy az olaj? Mert a múltkori eset óta kb 200km-t mentem ( csak városban max 2500-as fordulatig) és semmi nem fogyott az olajból.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
-
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1244 üzenetére
BKR6E eddig meg Bosch volt benne,lehet a hő értéke miatt volt csak 1 évig használható.Vagy azért mert vietnam meg tayvan és törökök gyártják.
Am rob előfordulhat az h nem lehet levenni a fedőkupakot mert nekem sehogy sem jön le??
Akkor viszont másik pipa kell.Ez a roppantó gyürü ez érdekel h mit takar,nézzétek el nekem h ilyen tudatlan vok de még sohasem hallottam róla -
-
gaben200
csendes tag
Nem aszt mondtam,hogy nincs hanem ritka.....talán 7 autósboltból 2 ben ha van menetes NGK.
Már megoldódott a probléma ,új támogatom Denso
Denso Favorit...
Jól kijöttem a dologból bevittem a boltba ahol vettem,múltkor az öreg softwreket meg katológusokat nézegetett.A srác meg fejből rávágta milyen kell NGK ból és Denso-ból.,
NGK- nem volt nekem meg nincs időm arra várni h rendeljenek.
Most nagyon megy alulról most nagyon húz,alapjárat is szép egyenletes.....
Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára,már nem is emlékszem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- Steam Deck
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen