Új hozzászólás Aktív témák
-
semetka
őstag
Tervem nekem is lenne vele, csak abból egy nagyon zsír autót vehetnék.
Talán ha milliomos lennék, egy hobbi autóként el bírnám képzelni, mindent megcsinálnék rajta amit lehet egy ilyen autón.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Sanyo91
csendes tag
Hát igen szépen meglehetne csinálni,csak pénz kell hozzá, mind ahogy mindenhez.
-
semetka
őstag
Na visszakaptam a skodrit. Karburátor fedél volt a bűnös, azt kiegyengették. Karbi talp és fedél tömítés is lett cserélve. Reméljük jól fog indulni. Meg kicserélték a termosztátot is mert nehezen melegedett fel, de ezt tudtam mert papírt is raktam a hűtő elő. Most szemmem láthatóan megy fel a mutató.
De a papírt benthagyom ebben a sok minuszban. 75-80 ig megy fel és utánna látom szemmel hogy egy kicsit megy vissza, szóval remélem nem fog felforrni.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
lali1967
csendes tag
Sziasztok! Ha tud segíteni valaki az nagyon jó lenne! Következő a gondfavorit) nincs stabil alapjárat, dadog.A levegőszabályzó csavargatására sem történik semmi.Gyújtás a helyén, gyertyák cserélve.Menet közben ha vissza veszem egy kicsit a gázt rángat.Kifújtam a karbiban mindent, a helyzet nem változott.Mi a bánat lehet vele????
-
semetka
őstag
Na megvolt a nagy teszt. Pöpec lett a verda.
-8 fok van jelenleg és így próbáltam. 8 órát állt a verda.
Először is megnéztem az AC-t h leeresztett-e mert a benzincsöveket kicserélték mert szivárgott a benzin az AC-nál meg a karbinál is. Nem engedett le, pedig -8 fokban 8 óra állás után mindig leengedett.Örültem ám, így lehet h nem kell AC-t cserélnem.
Na szóval beültem. Gyújtás fel, 2 gáz, szivató fel. Indítottam és nem sokat tekert és be is röffent. húúú de örültem. Persze tipikusan skoda betegség h hidegben leáll az első indításnál, ez megtörtént. De másodjára ugyanannyit tekert és már ment is, többet le nem állt. Eddig mikor leállt utánna nagyon sokat kellett indítózni mire megint beindult, de mostmár nem kell. Azt hittem h injektoros autóban ülök, mikor először indítottam, szépen tekert egy párat és már röffent is, mint az escortunk. Csodálatos érzés volt.
A másik amit cseréltek az a termosztát, mert soká volt fűtés.
Most rohadt gyorsan felmegy 80 fokig és látom mikor kinyit a termosztát mert 70-75-re vissza is megy. Utánna 80-ra beáll és onnan nem mozdul. Most mág betakarva hagyom ebben a nagy hidegekben a hűtőt, de sztem már az se kéne. Összesen 10 e Ft-omba került az autó de rohadtul megérte, mostmár nem parázom h ugyan be fog-e indulni.
Persze a legjobban annak fogok örülni ha -15 ben is így viselkedik.... de nem akarok telhetetlen lenni.[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
válasz lali1967 #1055 üzenetére
Meg yaz összes hengered?
Fogyasztásod mennyi?
Gyujtás kábelek mikoriak mennyire kemények.Csak azért mert nem rég írtam, hogy holnap gyujtáskábelt kell cserélnem ugyan ez a hiba.
Kikeményedik a nagy hidegben a gyujtáskábel megrepedezik, falsot húz nem enged át.
Ha kimarad egy szikra az nagyon meg tudja bolondítani az autót.Egy dologban biztos lehetsz hiába van jó helyen a gyujtás, ez akkor is elektromos hiba.
Tehát vagy a kábel vagy az elosztófedélen belül lesz a hiba.(a fedélen belül nincs pára? mert az a legegyszerűbb hiba és ugyan ezt produkálja. Érdemes kitrölgetni puha pamutrongyal.)
Renault power
-
semetka
őstag
Most hogy pöpec lett a verda tervezem hogy másik üléseket teszek be.
Amit kinéztem az egy ford escort ülés.
Szted mennyi kell faragni hogy be tudjam rakni?
Illetve a hátsókat is ki bírom cserélni vagy az reménytelen?==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
lali1967
csendes tag
rob210 kösz a hozzászólást.Az a helyzet, hengerek mennek, viszont a gyertyák nagyon kormosak, olyan mintha sok benyót kapna.Kábelek, elosztó bele, fedél újak.Kompresszió 13. A fogyasztását nem tudom, az autót most vettem, több mint 1 évig állt.Ne próbáljam ki egy másik karbival?Írtam hogy a levegőcsavarral bármit kezdek nem reagál.Szóval lassan kezdek bedilizni.Esetleg valami más ötlet??Köszi, Lajos
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1059 üzenetére
Az elsőket, simán lehet cserélni.
A régiről lefekszelet a tuskókat felheggeszted erre és kész is.
Sínbe visszacsúsztat ennyi.
A hátsó az nagyobb szívás oda nem tudom milyen rögzítő fülek vannak feltéve.
De effektív azzal sokat nem nyersz ha kicseréled, dobsz rá egy üléshuzatot és ennyi.
Az első ülés az más, mert abbol vannak nagyon fapadosak.
Az escort ülés egyébként nem rossz.Én Renault 19 esekét néztem ki.
Aztán mire megvettem őket eladtam az atót
De gondolkozom rajta beteszem, a VW-be mert ezek fűthetőek meg deréktámaszosok.Renault power
-
semetka
őstag
Azért akarok escortot mert nekünk van egy escortunk és rohadt kényelmes. A mai új autóknak mind kemények az ülései, egyszóval szarok. Ma megyünk szegedre, szétnézek a bontóban.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
lali1967
csendes tag
Üdv rob210! Ha szemben állok.akkor a balra lévőt tekergettem, de mondom semmi reakció.Várom további ötleted,Lajos
-
semetka
őstag
Úgy látszik az autó sosem marad hiba nélkül.
Elmentünk Szegedre és ott vettem észre hogy nyekereg a váltókar mikor kettesbe rakom és egyszerűen nem értem miért. Sosem adott ki ilyen hangot. Szerinted mi miatt lehet?
Váltóhiba vagy csak a váltókarnak van baja ahol csatlakozik a váltóhoz?==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
válasz lali1967 #1065 üzenetére
Le kéne szedni a karburátort és kitisztítani, mert valamelyik állítócsavar vagy be van rohadva vagy kosz van alatta és azért nem szabályoz.
De ezeket a csavarokat csak leszedett állapotban szabad kivenni, mert tuti, hogy elveszted, vagy nem tudod visszacsavarni.
Magyarán 20 perc alatt lekapod a karbit.
Bemész a lakásba műhelybe kinek milye van.
Aztán ott szétkapod mint foxi a lábtörlőt kipucolod meg kenegeted amit megkell.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1066 üzenetére
A váltó kulisszán kívülről jön a hang vagy belülről?
Minden sebességnél vagy csak a kettesnél?Illetve 2-esnél akkor is kiadja a hangot amikor berakod kettőbe meg amikor kiveszed kettőből?
No csak azért kérdezem, mert ennek egy műanyag perselyes cucc van a kaszni alatt amivel becsatlakozik a váltókar a váltó rudazatra.
Ha ez a persely elkopik eltörik akkkor szokott hülye hangot kiadni.
30-40 perc alatt ki lehet cserélni és nem is nagy összeg.Viszont az autó alatt van tehát szivolás meló
A váltókar holtjátéka mekkora, mert az annak a biztos jele, hogy ha nagy a holtjáték.
Renault power
-
semetka
őstag
Őszintén fogalmam sincs h belülről vagy kívülről jön. Ott hallgattam meg ahol ahol a porvédő gumi van az utastérban. Csak kettesben hallatszik és csak akkor amikor berakom. A váltókar meg egyáltalán nem lötyög, csakis akkor mozdul mikor én kapcsolgatom.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
válasz semetka #1069 üzenetére
megjegyzés: Most voltam az autónál lent, megmozgattam a váltókart és most nem adta azt a hangot. Csak mikor bemelegedett. Kíváncsi leszek ha megyek legközelebb és bemelegszik csinálja-e. Eddig még sosem hallottam melegen se csak ma. Remélem nyugodtan hátradőlhetek, hogy nincs baja a váltónak.
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Az lesz, jobb megelőzni a bajt mint lerohadni valahol.
De örülök mert reggel is pöccre indult. juhééé. De az AC leengedett úgyhogy nem a benzincső volt a ludas. Még gyári az AC és 140e van a kocsiban. Jó volna egy csere majd meglátom, fiatal vagyok még tudom nyomkodni.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Sanyo91
csendes tag
Nekem meg nemtudom hogy mi lett vele?Ha gázt adok néha csak kapdos,meg rángat,gondolom a triszkák elvannak dugulva
[ Szerkesztve ]
-
lali1967
csendes tag
Üdv rob210! A karbi szétszedése, tisztítása is megtörtént, maradt minden a régiben.Jól felidegesített, vettem másik porlasztót, minden frankó lett.Szóval most tuti a gép.Köszi az ötleteket,üdv:Lajos
-
Jansz
csendes tag
Hello,olyan gondom van,h amikor kereszteződésben balra kanyarodok, utána egyenesben balra húz az autó,következő kereszteződés jobbra kanyarodok, utána jobbra húz az autó,nagyon felidegesít ,sztem vagy a toronycsapágyak nem fordulnak vissza rendesen vagy a kormányművem szar, a vicc az egészben,h pár hónapja lett kicserélve mindkettő teljesen újra meg a gumik is újak.Vmi tanácsa esetleg vkinek ,h ez miért lehet? Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
rob210
nagyúr
Csere után futóműállításon volt?
Mert hogy nem lehet ugyan oda visszarakni ahol volt.
Minden futóműszerelés után el kell vinni futóműbeállításra.
Ha volt akkor gyorsan meny el szerelőhöz, mert valami szétesett.
HA nem akkor pedig gyorsan látogass meg egy futóművest, mert így hosszú távon megeszi a gumikat.Renault power
-
Jansz
csendes tag
-
semetka
őstag
Azért vettem észre érddekes dolgokat mióta elhoztam a szerelőtől. Pl: mikor megyek melózni kb félúton le tudtam venni már a szivatót, most meg csak akkor bírom mmikor már majdnem odaérek. Sztem egy kicsit feljebb kéne venni az alapjáratot és már jó is lenne. Mert van mikor melegen 800, állok egy kicsit és visszamegy 500-ra mint hidegen.
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
-
semetka
őstag
válasz semetka #1087 üzenetére
Végülis én is be tudnám állítani hogy magasabb legyen, nem kéne ezért visszavinnem.
De kicsit félek tőle mert ha állítom az alapjáratot akkor a keveréket is állítani kell. Félek hogy elrontom, meg lehet h úgy lövöm be h még a fogyasztásom is nagy lesz. Inkább odaviszem a szerelőnek., 5 perces meló.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
válasz semetka #1088 üzenetére
Nem biztos, hogy 5 perces meló lesz.
vagy farsot szív az egyik vákuumcső miatt, vagy a gyujtáselosztóddal lesz valami.
Ilyen ingadozást más nem okozhat.
De hogy miért most jött elő azt nem tudom.
Leht az is, hogy valamit a karbicsak javítgatás közben elállítottak.Renault power
-
semetka
őstag
-
rob210
nagyúr
-
Joci77
csendes tag
tegnap délután leállítottam este meg be akarom röffenteni semmi.
szikra van,mindegyik ixkrázik, erőssen benzinesek a gyertyák, elosztó fedelet kábelostól a koma kocsijáról tettük át
azzal sem megy. a légszűrő tetejét levéve itt-ott kifelé lőveli a benzint.
nem lett piszkálva semmi rajta az utóbbi időben
mi a f@sz lett vele...? -
semetka
őstag
-
Joci77
csendes tag
após valami speciális szerelője szerintem (jó akarója) kiszedte az elosztófejet és mikor vissza rakták akkor elfordították 180 fokkal, de csak úgy jöttem rá mikor az elosztófejet fel lazítottam forgattam jobra balra közben indítóztam a karbiból 30 centis lángot b@szott.
át dugdostam a vezetéket-jé megy. hiába állítottam az ékszíjtárcsát 5-10 fok közé és az elosztófedél alatt van 1 csík ott kell állnia az elosztó kupaknak- arra vezet 1 henger átraktunk a másik kocsiról mindent és úgy sem pöffent 4órát elb@sztam vele míg rájöttem..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Milyen egeret válasszak?
- Mini PC
- Steam Deck
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mozgásban a Like A Dragon: Pirate Yakuza in Hawaii
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen