Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyeniko

    őstag

    válasz pw12345 #110560 üzenetére

    Hajaj, nagyon rossz lehet neked...
    Én minden bizonnyal rettentően és példátlanul szerencsés vagyok, mert - bár messze az átlag feletti mennyiségben vásárolok - nem találkoztam az általad leírtakkal. Az utóbbi 6 évben az Auchan kivételével az általad felsorolt összes üzletben vásároltam már 100 e Ft feletti értékű műszaki cikket, egyetlen rossz tapasztalatom sem volt. A 20+ vásárlás kb. harmada volt személyes, a többi netes rendelés házhoz szállítással. Minden termék bontatlan volt. 1 mosógép volt sérült (horpadt volt az oldala), ezt első szóra cserélték, vitték-hozták.
    Az általad leírt eladói, kereskedői viselkedés nem életszerű. Nyilván nem egyformák az eladók, de mindannyian alkalmazottak, akik nem szívesen verik át a vásárlót azért, hogy a nem is azonosítható, személytelen "multi" tulajdonosnak nagyobb legyen az eredménye.
    A tapasztalataid - amennyiben valóban ilyenek - arra engednek következtetni, hogy különlegesen peches vagy, lehet, hogy a valamilyen rejtélyes okból "behúzod" magadnak ezt a sok rosszat.

    Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

  • shotika

    őstag

    válasz pw12345 #110560 üzenetére

    " és, azt hiszed ez az általános, ám sajnos tévedsz."

    Nem hiszem, hanem tudom. Az eladók többsége rendesen végzi a munkáját. Tudom, mert dolgoztam elég helyen az utóbbi 10-15 évben.
    Az, amit te kívülről látsz, adott esetben mondjuk egy tv csomagolásnál: honnan tudod, hogy nem azért teszik el, mert mondjuk kell a hely?

    A következő bekezdés: én kb 4x rohantam bele egymás után olyan nőbe, akiről röviddel utána kiderült, hogy bolond, nem normális, szórakozni akar stb. Mégse mondom azt, hogy az összes nő ilyen.
    Kezded már érteni, amiről beszélek?

    ""Ha nem mutatják meg? Hát elmész máshova." Ha van még hova, Kínából meg TV-t, hűtőt, mosógépet nem rendelnék..." Van még hova, de azt is tudom, hogy működik ez az egész vásárlói fejjel. Ha vhol ezt csinálják, akkor mind ilyen, vagy adott márkából többször egymás után beleszalad egy rossz termékbe, akkor az egész márka rossz.

    ""Az Euronics saját gyakorlata, hogy kibont kb minden terméket" Marha jó gyakorlat.
    Te is pontosan tudod, azért cserélgetik, hogy a "kirakati" üzemidővel, kvázi "spóroljanak"."

    Még mindig az a kérdésem, hogy minek? Üzemidőt megnézni az elmúlt évek alatt, nálam összesen egy volt. Ha egy tv kinn van egy éve, akkor nincs az a tisztítószer, amivel ezeket a nyomokat el lehetne tüntetni. Főleg a talp kezd el karcos lenni a hónapok alatt.

    ""Túl nagy, túl kicsi, nem az amire számítottam (ezt még meg is tudom érteni), és a kedvencem a véletlenül kettőt rendeltem." Látod, én pont nem ilyen apropóból dobom vissza, ha visszaviszem: hanem dög a termék.
    De divatáruról nem is volt szó, vagy te a TV-t ráhúzod a gyerekre?"

    Te nem, de ez az általános. Erről teljesen felesleges vitázni, mert nem látod a túloldalt. Akármilyen furcsán is hangzik.

    "Megteheted, hogy nem veszed át, csak utána ne csodálkozz, ha a következő rendelést már hiába várod, mert "fekete listára" kerülsz."
    Nem ezekkel a szavakkal, de a rendelés előtt felhívták erre a figyelmem, ahogy arra is, hogy akkor történik meg a szerződéskötés, ha átveszem a csomagot. Egyébként nálunk is mennyi olyan van, ahol megrendelik a terméket, és nem veszik át. De volt olyan, amikor majdnem egy évvel később jelent a csávó, hogy jött a cuccért:D

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák