Új hozzászólás Aktív témák

  • #94529552

    törölt tag

    válasz kali #69263 üzenetére

    Itt a happy end:
    UPDATE 09.02. 13:31

    Zoli beszámolt a fejleményekről: megoldódott az ügy!

    a honlapon volt egy link a regisztrált tévém mellett, hogy "Helyszíni javítás igénylése"... Úgy gondoltam, az ügyfélszolgálat hamar dönt az ügyben és beismerik, hogy hibáztak, ráadásul azt hittem, hogy ha ezt az internetes segítségkérést választom, az is náluk köt ki, szóval eltelt pár hét, mire mérgemben kipróbáltam ezt az opciót. Mentegetem magam, de valójában hülye voltam, hogy nem néztem meg hamarább, nem volt evidens, hogy ezzel ki tudom kerülni az Ügyfélszolgálatot. Katt a linkre, Samsung oldalán kitölt egy űrlapot, másnap már hívott a szerviz, hogy jönnek, mi a baj. Már vágták is, hogy wifikártya, kértek pár nap türelmet, amíg megrendelik a cserét.
    Most végzett a szerelő, TV megjavítva, garanciát rendben találta. Remélem a Samsung Ügyfélszolgálat olvas homárt, mert én ezek után biztos nem szólok nekik, hogy probléma megoldva, bekaphatják.
    És ezer köszönet a Samsung szerviznek, így is lehet!

    A szavazás:
    Ön honnan nézi le frissen vásárolt tévéje sorozatszámát?
    a garancialevélrol
    a dobozról
    falhoz lapulva a tv hátuljáról
    anyátokról

    Vajon melyik nyer? :C

Új hozzászólás Aktív témák